
بروزرسانی: 24 تیر 1404
18 نمونه بهترین وب سایت B2B و نحوه طراحی یک وب سایت عالی B2B
در پایان، می توانید سایتی ایجاد کنید که باعث افزایش نرخ تبدیل شود و خریداران را به بازگشت نگه دارد. بیا شروع کنیم.
مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ نمونه های بالا را برای الهام گرفتن بررسی کنید و سپس کتاب کار نهایی رایگان HubSpot را برای طراحی مجدد سایت B2B خود بگیرید.
HireLevel علاوه بر ساختن یک جناس عالی (سطح بالاتر - متوجه می شوید؟)، همچنین کار بسیار خوبی برای تعریف واضح آنچه انجام می دهند انجام می دهد. نیاز به شغل؟ آنها می توانند کمک کنند. به دنبال بهبود مدیریت محل کار هستید؟ آنها خدماتی برای پر کردن شکاف دارند.
17. Netbase Quid
آیا پاکت نامه ها هیجان انگیز هستند؟ واقعاً نه، اما شما آن را از وب سایت Blake Envelope نمی دانید. رنگ ها پر جنب و جوش هستند، پاکت نامه ها همه جا هستند، و سایت می تواند حس حرکتی را به شما منتقل کند که باعث می شود بخواهید روی آن کلیک کنید و ببینید دقیقاً چه چیزی را ارائه می دهند. این دقیقاً همان چیزی است که شما از یک وب سایت B2B می خواهید.
2. درجه پیکسل
Acme عملیات انبارهای صنعتی را خودکار می کند. رنگ های قهوه ای وب سایت آن همراه با تصاویر انبار و پیامی واضح در مورد آنچه Acme انجام می دهد جایی برای تفسیر نادرست باقی نمی گذارد. اگر مخاطب هدف آنها هستید، روی آن کلیک خواهید کرد. اگر نه، می روید.
14. Mailchimp
Evernote در فضای B2B جدید نیست، اما سایت آنها همچنان به خوبی روشن می کند که آنها در چه چیزی خوب هستند: رام کردن کار و سازماندهی زندگی خود با آسان کردن یادداشت برداری و برنامه ریزی برای شما. مهمتر از همه هدف آنها کمک به شما برای "به خاطر سپردن همه چیز" است، که نشان می دهد این تنها یک راه حل تک عملکردی نیست بلکه یک ابزار عملکرد چند جانبه است.
5. دراپ باکس
این یک نام خنده دار با زاویه B2B عالی است: پرداخت محلی برای مشاغل جهانی. این شعار نه تنها حس اطمینان و آشنایی را ایجاد می کند، بلکه به طور همزمان پیشنهاد می کند که Yapstone می تواند به کسب وکارها در هرجایی کمک کند تا پلتفرم پرداخت خود را تقویت کنند.
12. دستور زبان
Netbase Quid همه چیز در مورد هوش مصرف کننده و بازار است. هفت برگه رنگی در صفحه اصلی دقیقاً روشن می کند که چگونه می توانند کمک کنند، از ردیابی سلامت برند گرفته تا ارائه تجزیه و تحلیل روند و بهبود مدیریت بحران.
18. مربع
از تعداد انگشت شماری از وب سایت های درجه یک جهانی که ما پیدا کردیم چیزهای زیادی می توان آموخت. وقتی نوبت به ساختن یک سایت B2B بهتر می رسد، همه چیز این است که به خریداران یک نقطه ورود آسان بدهید، راه حل های خود را به زبانی که آنها می فهمند ارتباط برقرار کنید و انجام کاری را که می خواهند برای آنها ساده کنید.
Grammarly مستقیماً در تعقیب و گریز کوتاه می شود تا بهترین عملکرد را نشان دهد: تشخیص و تصحیح اشتباهات گرامری و املایی. یک تصویر متحرک کاربران را با نمایش سریع آنچه Grammarly ارائه می کند، نشان می دهد که مشخص می کند کاربران هنگام دانلود و نصب برنامه چه چیزی را دریافت خواهند کرد.
13. Acme
Shepper همه چیز در مورد جمع آوری داده ها است. و نه هر داده ای - داده هایی که به آنها می گویید باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند. این می تواند اطلاعات محصول یا تبلیغات یا داده هایی در مورد تجربه کلی مشتری باشد. مهم نیست به چه داده هایی نیاز دارید یا در کجا در سراسر جهان ذخیره می شوند، Shepper می تواند کمک کند.
7. HubSpot
ما آن را اعتراف خواهیم کرد. ما همچنین در این موارد B2B بسیار عالی هستیم. ما همچنین متواضع هستیم - متوجه خواهید شد که HubSpot اولین نفر در لیست نیست - اما سایت ما آنچه را که ما ارائه می دهیم روشن می کند: یک CRM با کاربری آسان که می تواند فرآیندهای فعلی شما را ساده سازی کند و روش کار شما را متحول کند. با هر دو گزینه رایگان و پریمیوم، شما در دستان خوبی با HubSpot هستید.
8. سایدکیک مداری
Square یک پلت فرم پرداخت است که بلافاصله مشتریان را تشویق می کند که به عنوان اولین گام برای ورود به سایت شروع به کار کنند. این اولین - و تقریباً تنها - چیزی است که یک بازدیدکننده هنگام فرود در صفحه اصلی با آن روبرو می شود. این اطلاعات به Square اجازه می دهد تا به مشتریان ارائه دهد که تجربه وب بسیار سفارشی تری به نظر می رسد.
چگونه یک وب سایت B2B بهتر بسازیم
- وب سایت خود را در مورد مشتری بسازید - نه درباره شما.
- بر نتایج مشتریان خود تاکید کنید.
- به مشتریان کمک کنید کارهایی را که در سایت شما هستند انجام دهند.
1. وب سایت خود را درباره مشتری بسازید - نه درباره شما.
منبع
پس از بررسی صدها وب سایت B2B در هر صنعت بزرگ، فقط تعداد انگشت شماری یافتیم که به طور هدفمند مشتریان را به گفتگو دعوت می کنند. برای انجام این کار، تامین کنندگان باید از صحبت در مورد خودشان دست بردارند.
چیزی مانند یک ماشین حساب هزینه که مستقیماً در یک وب سایت تعبیه شده است را در نظر بگیرید. ابزاری مانند آن، مشتریان را قادر می سازد تا به جای تکیه بر نمایندگان فروش برای ایجاد تغییر، به طور مستقل هزینه های (غیر) عمل را محاسبه کنند. این یک ایده ساده و عملی است، اما با هدفی تک نگر به کار گرفته شده است: به خریدار اجازه می دهد به راحتی در طول سفر پیشرفت کند، در حالی که در کانال دلخواه خود باقی بماند.
سوالاتی که باید از خود بپرسید:
- مشتریان شما برای انجام چه کارهای خرید خاصی به وب سایت شما می آیند؟
- در حال حاضر یافتن پشتیبانی برای آن وظایف در سایت خود چقدر آسان است؟
ساخت یک وب سایت B2B بهتر
شعار Hootsuite ساده است: "اجتماعی ابرقدرت شماست". همراه با تصویری از زنی که ظاهراً به هوا برمی خیزد و با تصاویر و نمادهای اجتماعی آشنا پشتیبانی می شود، بلافاصله مشخص می شود که Hootsuite به شما کمک می کند تا از کانال های رسانه های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید.
11. یاپستون
در عوض، آنها باید فرصتی را برای مشتریان فراهم کنند تا در مورد اینکه چه کسی هستند و چه کاری می خواهند انجام دهند به اشتراک بگذارند.
مصرف کنندگان فقط محصولات عالی نمی خواهند. آن ها بسته بندی عالی می خواهند که دیدن آن جالب باشد، باز کردن آن سرگرم کننده و (در حالت ایده آل) از نظر زیست محیطی پایدار باشد. Packlane به شرکت ها اجازه می دهد بسته بندی ها و جعبه های سفارشی را ایجاد کنند که به بهترین وجه با محصولاتشان مطابقت دارد، و برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری سریع، نقل قول فوری ارائه می دهد.
16. HireLevel
در اینجا مکان دیگری است که vAuto در آن برتری دارد. این شرکت از مشکلات تجاری واقعی بیان شده توسط مشتری به عنوان چارچوب سازماندهی برای غواصی عمیق تر در مجموعه راه حل های گسترده آنها استفاده می کند. این اطلاعات را حول عناوین سازماندهی می کند، «به من نشان بده چگونه رقابت را شکست دهم» و «به من نشان بده تا منبع سودآورتری داشته باشم».
بهترین شرکت ها برای درک اهداف کسب وکار خاصی که مشتریان به دنبال دستیابی به آن هستند، وقت می گذارند، سپس سایت های خود را با استفاده از زبانی که بلافاصله برای مشتریان در کنار آن نتایج خاص قابل تشخیص است، سازماندهی می کنند. به این ترتیب، مشتریان مجبور به ترجمه نیستند.
مدیریت شهرت کلید موفقیت آنلاین سازمان ها است. اگر شرکت ها نتوانند ببینند مشتریان در مورد آنها چه می گویند، می توانند فرصت های حیاتی را برای بهبود از دست بدهند.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
وب سایت B2B مناسب در تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران تفاوت ایجاد می کند. در این پست، بهترین نمونه های وب سایت B2B را که تا به حال دیده ایم به اشتراک می گذاریم، سپس به سه نکته برای ساخت سایت خود می پردازیم.
با تعداد زیادی از نمونه های وب سایت B2B عالی، ما فهرستی از سایت های برجسته را تهیه کرده ایم.
1. پاکت بلیک
همانطور که بهترین وب سایت ها مشتریان را به گفتگو دعوت می کنند، آنها همچنین خریداران را به سمت راه حل های تامین کننده با استفاده از زبان نتایج مشتری - به جای قابلیت های تامین کننده- راهنمایی می کنند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=VJHt_irVc0w[/embed]