
بروزرسانی: 03 تیر 1404
20 نمونه صفحه فرود وبینار که نرخ تبدیل را افزایش می دهد
8. علی بابا
این صفحه فرود وبینار مستقیماً با بزرگنمایی ثبت نام در پس زمینه تاریک مستقیماً به نقطه اصلی می رسد.
سیسکو از شمارش معکوس استفاده می کند تا به بینندگان اطلاع دهد که چه زمانی وبینار بعدی میزبانی می شود. برای پیوستن زودتر، بینندگان می توانند روی دکمه «افزودن به زمان بندی» کلیک کرده و وارد شوند یا یک حساب ایجاد کنند.
این صفحه فرود با ارائه یک لیست گلوله ای از نکات کلیدی از وبینار و اجازه دادن به اعضای لینکدین برای تکمیل خودکار فرم ثبت نام، سادگی و سهولت را در اولویت قرار می دهد.
صفحه فرود همچنین دارای بخشی در زیر ثبت نام است که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا برای هشدارهای شغلی و اشکال ارتباط ثبت نام کنند.
اگرچه صفحه را می توان با گنجاندن متن های پررنگ تر و یک تصویر جالب برای صفحه فرود وبینار آن بهبود بخشید، فرم ثبت نام در جلو و مرکز قرار دارد و به راحتی پر می شود. کسانی که رویکردی ساده و بی معنی را ترجیح می دهند، ممکن است از این صفحه قدردانی کنند.
3. گوگل
میزبانی یک وبینار یک راه عالی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند شما و ایجاد سازمان شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود است. طبق گفته Zippia، 73٪ از شرکت کنندگان وبینار B2B به سرنخ های واجد شرایط تبدیل می شوند در حالی که 20٪ -40٪ از شرکت کنندگان B2C سرنخ می شوند. با این اوصاف، یکی از راه های جذب مخاطب به وبینار، داشتن یک صفحه فرود وبینار خوب است.
گارتنر به هیچ وجه به تصاویر متکی نیست. صفحه فرود وبینار آن دارای یک عنوان بزرگ است که به دنبال آن زمان، تاریخ و طول وبینار، به دنبال آن یک پاراگراف که موضوع و نکات کلیدی را توضیح می دهد.
به لطف دکمه های رسانه های اجتماعی که در بالای پاراگراف ارائه شده است، صفحه فرود نیز به راحتی با دیگران به اشتراک گذاشته می شود.
پاراگراف زیر شامل همه چیزهایی است که بازدیدکنندگان باید درباره وبینار و هدف آن بدانند. حتی بهتر از آن، در زیر پاراگراف، تصاویری از سخنرانان وبینار و نقش آنها در شرکت برای اعتبار بخشیدن به آن وجود دارد.
اگر مطمئن نیستید که کجا می توانید ابزارهای مناسب برای میزبانی وبینار را بیابید، ON24 شرکتی است که انواع محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که می تواند میزبانی رویداد مجازی و پخش وب را ساده کند.
نمونه های صفحه فرود وبینار
Trello به رویکرد مینیمالیستی پایبند است و از هرگونه تصویرسازی واضح چشم پوشی می کند. در عوض، شرکت از حروف درشت و لوگوی شرکت استفاده می کند و به دنبال آن یک پاراگراف که هدف وبینار را توضیح می دهد. دکمه زرد رنگ CTA در پایین صفحه فرود، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار را در صورت درخواست تماشا کنند.
Adobe از رنگ های گرادیان استفاده می کند تا چشم بیننده را به سمت متنی که موضوع وبینار را برجسته می کند جلب کند. در زیر تصویر یک پاراگراف وجود دارد که به جزئیات بیشتری در مورد انتظارات بینندگان می پردازد و فرم ثبت نام به زیبایی در سمت چپ نمایش داده می شود.
12. Airbnb
Prudential یک مثال عالی از کارهایی است که باید بعد از پایان وبینار انجام دهید و بازدیدکنندگان صفحه فرود شما را پیدا کردند. نام و بخش های وبینار به صورت پررنگ نمایش داده می شود و یک یا دو جمله مختصر در مورد موضوع توضیح می دهد. در زیر کپی یک دکمه CTA وجود دارد که بینندگان را به تماشای ضبط و دانلود اسلایدها هدایت می کند.
فرم ثبت نام نیز ساده است و به اطلاعات زیادی نیاز ندارد - فقط نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل بازدیدکننده.
Airbnb از چندین تصویر برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده می کند. همچنین به بازدیدکنندگان می گوید که وبینار حدود 60 دقیقه طول می کشد، که به بینندگان اجازه می دهد زمان مورد نیاز برای تماشا و یادداشت برداری را کنار بگذارند. اگرچه این وبینار تمام شده است، اما این صفحه همچنان برای بازدیدکنندگان ارزشمند است زیرا دارای یک دکمه CTA است که آنها را به رویدادهای مشابهی که در وب سایت برگزار می شود می برد.
اگرچه خوب است که رویکرد منحصر به فرد خود را برای ایجاد بهترین صفحه فرود وبینار برای شرکت خود داشته باشید، مهم است که به بهترین شیوه های زیر پایبند باشید:
- یک تیتر واضح، جذاب و مختصر برای جلب توجه خواننده قرار دهید.
- یک پاراگراف بدنی جذاب بنویسید که بیان کند چرا خوانندگان باید با رویداد هماهنگ شوند.
- شامل تصاویر با کیفیت بالا و چشم نواز.
- شامل دکمه های CTA قوی که بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا ثبت نام و تنظیم کنند تا بتوانند سرنخ ها و مشتریان پرداختی را تبدیل کنند.
موضوع وبینار به لطف حروف درشت بزرگ در بنر صفحه فرود آشکار می شود. بنر شامل موضوع، تاریخ وبینار و CTA است.
4. HealthCheck360
صفحه فرود وبینار CXL دارای چندین تماس برای اقدام است:
- "به این کارگاه بپیوندید تا بدانید مزایای واقعی Google Analytics 4 چیست..."
- "دسترسی نامحدود"
- "هر زمان خواستید تماشا کنید"