9. لینکدین
19. اوراکل
13. بوش
این CTAها به طور مختصر نکته وبینار را توضیح می دهند و بازدیدکنندگان را متقاعد می کنند که ثبت نام کنند و در آن هماهنگ شوند.
میزبانی یک وبینار یک راه عالی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند شما و ایجاد سازمان شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود است. طبق گفته Zippia، 73٪ از شرکت کنندگان وبینار B2B به سرنخ های واجد شرایط تبدیل می شوند در حالی که 20٪ -40٪ از شرکت کنندگان B2C سرنخ می شوند. با این اوصاف، یکی از راههای جذب مخاطب به وبینار، داشتن یک صفحه فرود وبینار خوب است.
پاراگراف زیر شامل همه چیزهایی است که بازدیدکنندگان باید درباره وبینار و هدف آن بدانند. حتی بهتر از آن، در زیر پاراگراف، تصاویری از سخنرانان وبینار و نقش آنها در شرکت برای اعتبار بخشیدن به آن وجود دارد.
طراحی صفحه فرود وبینار اوراکل ساده اما از نظر بصری جالب است. تیتر سفید بزرگ موضوع وبینار را نشان می دهد. اگر به پایین پیمایش کنید، تصویری آرام از زنی روی دوچرخهاش و پاراگرافای که بینش بیشتری را در سمت چپ ارائه میدهد، خواهید دید. در پایین صفحه تصاویری از سخنرانان وبینار و نقش آنها برای افزودن مشروعیت وجود دارد.
اکنون که نمونههایی از صفحات فرود وبینار و بهترین روشها را در ذهن دارید، آماده شروع طراحی صفحه خود هستید!
این صفحه فرود نشان می دهد که زوم پنج روز در هفته و در زمان های مشخصی میزبان وبینارهای معمولی است و چندین نقطه در صفحه وجود دارد که علاقه مندان می توانند در آن ثبت نام کنند.
20. گارتنر
نمونه های صفحه فرود وبینار
4. HealthCheck360
این صفحه فرود وبینار مینیمالیستی و ساده است در حالی که دارای یک تصویر جالب است که با موضوع مطابقت دارد. اگر به پایین پیمایش کنید، پاراگرافی خواهید یافت که به وضوح هدف وبینار و افرادی را که از تنظیم کردن سود می برند، بیان می کند. در سمت چپ پاراگراف یک فرم ثبت نام با پر کردن آسان وجود دارد که این واقعیت را بیشتر تقویت می کند. وبینار برای حرفه ای های کسب و کار در نظر گرفته شده است.
3. گوگل
موضوع وبینار توسط متن سفید پررنگ در پس زمینه آبی تاکید شده است. لحن حرفه ای وبینار با تصویر مربوطه از آنچه که به نظر می رسد یک جلسه است، بیشتر مشخص می شود. کپی وب بالای فرم ثبت نام، نکات کلیدی وبینار را توضیح می دهد.
اشنایدر الکتریک از یک گرافیک پررنگ با کلمه “نوآوری” با حروف سبز پررنگ در پس زمینه سبز استفاده می کند. در زیر تصویر تیتر آن دیده می شود که به لطف حروف سبز روشن خود را برجسته می کند. ثبت نام آسان است و حتی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بخش های خاصی از وبینار را که علاقه مند به مشاهده آن هستند انتخاب کنند.
Airbnb از چندین تصویر برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده می کند. همچنین به بازدیدکنندگان میگوید که وبینار حدود 60 دقیقه طول میکشد، که به بینندگان اجازه میدهد زمان مورد نیاز برای تماشا و یادداشت برداری را کنار بگذارند. اگرچه این وبینار تمام شده است، اما این صفحه همچنان برای بازدیدکنندگان ارزشمند است زیرا دارای یک دکمه CTA است که آنها را به رویدادهای مشابهی که در وب سایت برگزار می شود می برد.
این صفحه فرود وبینار مستقیماً با بزرگنمایی ثبت نام در پس زمینه تاریک مستقیماً به نقطه اصلی می رسد.
علاوه بر این، eWebinar و Wistia دو شرکت دیگر هستند که به ترتیب ابزارهای عالی برای وبینار و میزبانی ویدیو دارند.
6. P&G
8. علی بابا
برای کمک به شما در ایجاد صفحه فرود عالی برای وبینار خود، 20 نمونه از شرکت های مختلف را جمع آوری کرده ام.
1. سستی
اگر مطمئن نیستید که کجا می توانید ابزارهای مناسب برای میزبانی وبینار را بیابید، ON24 شرکتی است که انواع محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که می تواند میزبانی رویداد مجازی و پخش وب را ساده کند.
تصویر رنگارنگ توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند و کپی به لطف سرفصل های جسورانه و پاراگراف های دقیق قابل خواندن است. دکمه CTA همچنین بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار ضبط شده را مشاهده کنند.
ThoughtSpot صفحه فرود وبینار خود را با حروف درشت روی یک تصویر هندسی تمیز و منظم نگه می دارد.
Trello به رویکرد مینیمالیستی پایبند است و از هرگونه تصویرسازی واضح چشم پوشی می کند. در عوض، شرکت از حروف درشت و لوگوی شرکت استفاده میکند و به دنبال آن یک پاراگراف که هدف وبینار را توضیح میدهد. دکمه زرد رنگ CTA در پایین صفحه فرود، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار را در صورت درخواست تماشا کنند.
سیسکو از شمارش معکوس استفاده می کند تا به بینندگان اطلاع دهد که چه زمانی وبینار بعدی میزبانی می شود. برای پیوستن زودتر، بینندگان میتوانند روی دکمه «افزودن به زمانبندی» کلیک کرده و وارد شوند یا یک حساب ایجاد کنند.
اگرچه صفحه را میتوان با گنجاندن متنهای پررنگتر و یک تصویر جالب برای صفحه فرود وبینار آن بهبود بخشید، فرم ثبتنام در جلو و مرکز قرار دارد و به راحتی پر میشود. کسانی که رویکردی ساده و بی معنی را ترجیح می دهند، ممکن است از این صفحه قدردانی کنند.
فرم ثبت نام نیز ساده است و به اطلاعات زیادی نیاز ندارد – فقط نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل بازدیدکننده.