موضوع وبینار توسط متن سفید پررنگ در پس زمینه آبی تاکید شده است. لحن حرفه ای وبینار با تصویر مربوطه از آنچه که به نظر می رسد یک جلسه است، بیشتر مشخص می شود. کپی وب بالای فرم ثبت نام، نکات کلیدی وبینار را توضیح می دهد.
این CTAها به طور مختصر نکته وبینار را توضیح می دهند و بازدیدکنندگان را متقاعد می کنند که ثبت نام کنند و در آن هماهنگ شوند.
فرم ثبت نام دارای یک CTA قوی است و فقط به یک ایمیل کاری نیاز دارد که ثبت نام آن را بسیار ساده می کند.
بهترین روش های صفحه فرود وبینار
12. Airbnb
به لطف دکمه های رسانه های اجتماعی که در بالای پاراگراف ارائه شده است، صفحه فرود نیز به راحتی با دیگران به اشتراک گذاشته می شود.
19. اوراکل
پاراگراف زیر شامل همه چیزهایی است که بازدیدکنندگان باید درباره وبینار و هدف آن بدانند. حتی بهتر از آن، در زیر پاراگراف، تصاویری از سخنرانان وبینار و نقش آنها در شرکت برای اعتبار بخشیدن به آن وجود دارد.
3. گوگل
علاوه بر این، eWebinar و Wistia دو شرکت دیگر هستند که به ترتیب ابزارهای عالی برای وبینار و میزبانی ویدیو دارند.
Prudential یک مثال عالی از کارهایی است که باید بعد از پایان وبینار انجام دهید و بازدیدکنندگان صفحه فرود شما را پیدا کردند. نام و بخشهای وبینار به صورت پررنگ نمایش داده میشود و یک یا دو جمله مختصر در مورد موضوع توضیح میدهد. در زیر کپی یک دکمه CTA وجود دارد که بینندگان را به تماشای ضبط و دانلود اسلایدها هدایت می کند.
اگرچه خوب است که رویکرد منحصر به فرد خود را برای ایجاد بهترین صفحه فرود وبینار برای شرکت خود داشته باشید، مهم است که به بهترین شیوه های زیر پایبند باشید:
یک تیتر واضح، جذاب و مختصر برای جلب توجه خواننده قرار دهید.
یک پاراگراف بدنی جذاب بنویسید که بیان کند چرا خوانندگان باید با رویداد هماهنگ شوند.
شامل تصاویر با کیفیت بالا و چشم نواز.
شامل دکمههای CTA قوی که بازدیدکنندگان را ترغیب میکند تا ثبتنام و تنظیم کنند تا بتوانند سرنخها و مشتریان پرداختی را تبدیل کنند.
اگرچه صفحه را میتوان با گنجاندن متنهای پررنگتر و یک تصویر جالب برای صفحه فرود وبینار آن بهبود بخشید، فرم ثبتنام در جلو و مرکز قرار دارد و به راحتی پر میشود. کسانی که رویکردی ساده و بی معنی را ترجیح می دهند، ممکن است از این صفحه قدردانی کنند.
Trello به رویکرد مینیمالیستی پایبند است و از هرگونه تصویرسازی واضح چشم پوشی می کند. در عوض، شرکت از حروف درشت و لوگوی شرکت استفاده میکند و به دنبال آن یک پاراگراف که هدف وبینار را توضیح میدهد. دکمه زرد رنگ CTA در پایین صفحه فرود، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار را در صورت درخواست تماشا کنند.
طراحی صفحه فرود وبینار اوراکل ساده اما از نظر بصری جالب است. تیتر سفید بزرگ موضوع وبینار را نشان می دهد. اگر به پایین پیمایش کنید، تصویری آرام از زنی روی دوچرخهاش و پاراگرافای که بینش بیشتری را در سمت چپ ارائه میدهد، خواهید دید. در پایین صفحه تصاویری از سخنرانان وبینار و نقش آنها برای افزودن مشروعیت وجود دارد.
فرم ثبت نام نیز ساده است و به اطلاعات زیادی نیاز ندارد – فقط نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل بازدیدکننده.
ThoughtSpot صفحه فرود وبینار خود را با حروف درشت روی یک تصویر هندسی تمیز و منظم نگه می دارد.
8. علی بابا
اگر مطمئن نیستید که کجا می توانید ابزارهای مناسب برای میزبانی وبینار را بیابید، ON24 شرکتی است که انواع محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که می تواند میزبانی رویداد مجازی و پخش وب را ساده کند.
6. P&G
این صفحه فرود وبینار مینیمالیستی و ساده است در حالی که دارای یک تصویر جالب است که با موضوع مطابقت دارد. اگر به پایین پیمایش کنید، پاراگرافی خواهید یافت که به وضوح هدف وبینار و افرادی را که از تنظیم کردن سود می برند، بیان می کند. در سمت چپ پاراگراف یک فرم ثبت نام با پر کردن آسان وجود دارد که این واقعیت را بیشتر تقویت می کند. وبینار برای حرفه ای های کسب و کار در نظر گرفته شده است.
7. ThoughtSpot
اکنون که نمونههایی از صفحات فرود وبینار و بهترین روشها را در ذهن دارید، آماده شروع طراحی صفحه خود هستید!
نمونه های صفحه فرود وبینار
14. سیسکو
Salesforce از حروف درشت بزرگ برای سرفصل ها و خط تلفن خود استفاده می کند. فرم ثبت نام آن همچنین دارای یک فراخوان برای اقدام در بالا است. همراه با تصویر منحصر به فرد سمت راست فرم، این صفحه فرود هم از نظر بصری جذاب است و هم به راحتی قابل پیمایش است.
تصویر رنگارنگ توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند و کپی به لطف سرفصل های جسورانه و پاراگراف های دقیق قابل خواندن است. دکمه CTA همچنین بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار ضبط شده را مشاهده کنند.
سیسکو از شمارش معکوس استفاده می کند تا به بینندگان اطلاع دهد که چه زمانی وبینار بعدی میزبانی می شود. برای پیوستن زودتر، بینندگان میتوانند روی دکمه «افزودن به زمانبندی» کلیک کرده و وارد شوند یا یک حساب ایجاد کنند.
این صفحه فرود با ارائه یک لیست گلولهای از نکات کلیدی از وبینار و اجازه دادن به اعضای لینکدین برای تکمیل خودکار فرم ثبت نام، سادگی و سهولت را در اولویت قرار میدهد.
17. گرفتن
صفحه فرود همچنین دارای بخشی در زیر ثبت نام است که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا برای هشدارهای شغلی و اشکال ارتباط ثبت نام کنند.
موضوع وبینار به لطف حروف درشت بزرگ در بنر صفحه فرود آشکار می شود. بنر شامل موضوع، تاریخ وبینار و CTA است.
20. گارتنر
13. بوش
این صفحه فرود نشان می دهد که زوم پنج روز در هفته و در زمان های مشخصی میزبان وبینارهای معمولی است و چندین نقطه در صفحه وجود دارد که علاقه مندان می توانند در آن ثبت نام کنند.
18. محتاطانه
اشنایدر الکتریک از یک گرافیک پررنگ با کلمه “نوآوری” با حروف سبز پررنگ در پس زمینه سبز استفاده می کند. در زیر تصویر تیتر آن دیده می شود که به لطف حروف سبز روشن خود را برجسته می کند. ثبت نام آسان است و حتی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بخش های خاصی از وبینار را که علاقه مند به مشاهده آن هستند انتخاب کنند.
11. اشنایدر الکتریک
Adobe از رنگ های گرادیان استفاده می کند تا چشم بیننده را به سمت متنی که موضوع وبینار را برجسته می کند جلب کند. در زیر تصویر یک پاراگراف وجود دارد که به جزئیات بیشتری در مورد انتظارات بینندگان میپردازد و فرم ثبتنام به زیبایی در سمت چپ نمایش داده میشود.
صفحه فرود وبینار CXL دارای چندین تماس برای اقدام است:
“به این کارگاه بپیوندید تا بدانید مزایای واقعی Google Analytics 4 چیست…”
“دسترسی نامحدود”
“هر زمان خواستید تماشا کنید”
صفحه فرود وبینار علی بابا دارای یک ویدیو و یک دکمه CTA است که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا وبینار ضبط شده را بلافاصله تماشا کنند.
میزبانی یک وبینار یک راه عالی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند شما و ایجاد سازمان شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود است. طبق گفته Zippia، 73٪ از شرکت کنندگان وبینار B2B به سرنخ های واجد شرایط تبدیل می شوند در حالی که 20٪ -40٪ از شرکت کنندگان B2C سرنخ می شوند. با این اوصاف، یکی از راههای جذب مخاطب به وبینار، داشتن یک صفحه فرود وبینار خوب است.
صفحه فرود وبینار به مخاطبان اولین تصور را از کیفیت وبینار شما می دهد. طراحی صفحه فرود وبینار می تواند دلهره آور به نظر برسد. خوشبختانه، بسیاری از نمونههای برجسته وبینار صفحه فرود آنلاین وجود دارد که میتواند الهام بخش شما باشد.
16. Adobe
Airbnb از چندین تصویر برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده می کند. همچنین به بازدیدکنندگان میگوید که وبینار حدود 60 دقیقه طول میکشد، که به بینندگان اجازه میدهد زمان مورد نیاز برای تماشا و یادداشت برداری را کنار بگذارند. اگرچه این وبینار تمام شده است، اما این صفحه همچنان برای بازدیدکنندگان ارزشمند است زیرا دارای یک دکمه CTA است که آنها را به رویدادهای مشابهی که در وب سایت برگزار می شود می برد.
9. لینکدین
10. بزرگنمایی
این صفحه فرود وبینار مستقیماً با بزرگنمایی ثبت نام در پس زمینه تاریک مستقیماً به نقطه اصلی می رسد.
گارتنر به هیچ وجه به تصاویر متکی نیست. صفحه فرود وبینار آن دارای یک عنوان بزرگ است که به دنبال آن زمان، تاریخ و طول وبینار، به دنبال آن یک پاراگراف که موضوع و نکات کلیدی را توضیح می دهد.
برای کمک به شما در ایجاد صفحه فرود عالی برای وبینار خود، 20 نمونه از شرکت های مختلف را جمع آوری کرده ام.