ببینید مخاطب شما بعد یا قبل از خرید از شما به چه چیزی نیاز دارد، با بازاریابی محتوا نیاز را در ذهنش پررنگ تر کنید و خود را به عنوان راه حل ارائه دهید. در اکثر مقالات در سطح وب به توضیحِ موردی روش های بازاریابی اینترنتی میپردازند اما ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به صورت قدم به قدم به آموزش این موارد بپردازیم تا شما بتوانید به خوبی یک کمپین بازاریابی اینترنتی را راه اندازی کنید. با انتشار ویدیو در سایت های مختلف میتوانید به جذب مخاطبان آن هم چند برابر قبل بپردازید. شما با انتخاب درست جامعه هدف خود میتوانید در سایت های مختلف اقدام به سفارش تبلیغات کنید. به جذب مخاطب از طریق تبلیغات و راه های افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی بپردازید و سپس به مرور و با تولید محتوای مفید، آن هارا به سایت خود بکشانید. نکات ریز و جذاب در حیطه کاری خود را به صورت پست در شبکه های اجتماعی قرار دهید، مخاطبان سایت را تشویق به عضویت در این شبکه ها کنید و در آنها به برگذاری مسابقات و دادن تخفیف و… باشد. ما در این مقاله تمامی این اجزا را به ترتیب برای شما بیان میکنیم و یک نقشه راه برای اجرای هرچه بهتر کمپین بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار میدهیم.
حتی برای تبلیغات ادروز نیز میتواند هدف شما صفحات فرود باشد. در یک سایت باید یک سری از صفحات وجود داشته باشند و به بهترین نحو نیاز مخاطب را جوابگو باشند این صفحات در درجه اول برای ایجاد اعتماد مخاطب به سایت است. پس از ایجاد این صفحات باید صفحات هدف، که صفحات فروش خدمات و محصولات هستند را طراحی کنید تا بتوانید در نهایت به کسب درآمد از آنها بپردازید. اگر یک سایت فروش لوازم رایانه دارید، مطمئنا مخاطبان شما علاوه بر محصولات شما، به دنبال منبعی برای پرسش و پاسخ سؤالات کامپیوتری خود هستند. هر صفحه فرود باید یک هدف خاص داشته باشد، مثلا فروش یک محصول، دریافت ایمیل و… پس از دریافت ایمیل کاربران از طریق روش های گفته شده در بالا، زمان شروع کمپین های ایمیل مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی است. وبلاگ یکی از ضروری ترین بخش های یک سایت است. سایت شما باید دارای یک ساختار کلی و مخاطب محور باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن جوابگوی نیاز مخاطب باشد. محصولات و خدمات خود را در دسته بندی مخصوص خود اضافه کنید، برای هرکدام مشخصات مخصوص را بنویسید و ویژگی های آن را در چشم مخاطب بزرگ جلوه دهید.
همانطور که در مقالات آموزش سئو گفته شد، مهم ترین اصل در سئو، تولید محتوای مفید و کاربر پسند است. پس از جذب حداقل مخاطبان، باید به سئو سایت خود روی بیاورید. شما با بهبود ux سایت به روند جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به خریدار و تبدیل خریدار به مشتری کمک میکنید و این روند باید به صورت همیشگی و با توجه به بازخوردی که از کاربران سایت خود دریافت میکنید ادامه داشته باشد. این مورد نیز مانند بهبود UX سایت، باید همواره در حال انجام شدن باشد. در سایت های بزرگ است که در صورت درست اجرا شدن میتواند به برندسازی شما و افزایش فروشتان کمک شایانی بکند. صفحات سایت خود را زیباتر کنید، صفحات نامفید را بهینه کنید و مخاطب را به سمت مشتری شدن هدایت کنید. برای ایجاد صفحات ضروری در سایت ترجیحا از خلاقیت دوری کنید و به عادت ها و موارد معمول روی بیاورید. اگر شما دقت کنید، حتی برند های معروفی چون بامیلو و دیجی کالا نیز به ایجاد تبلیغات کلیکی حتی بر روی نام برند خود روی می آورند. بپردازید. در ضمن یکی از بهترین مکان ها برای انتشار ویدیو هایتان، شبکه های اجتماعی است.
شما میتوانید با راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی، محصول و خدمات خود را به هزاران و حتی میلیون ها مشتری معرفی کنید و با بازاریابی صحیح به فروش و کسب درآمد بپردازید. صفحات فرود صفحاتی هستند که تمامی سایت بر روی آنها متمرکز هستند و هدف ما از تولید محتوا و بازاریابی محتوا، کشاندن مخاطب به مجله خبری learn-marketing صفحه فرود است. همواره بر روی تجربه کاربری و زیبایی سایت خود کار کنید تا بتوانید بازخورد بهتری از سایت بگیرید. با این کار علاوه بر مرجع نشان دادن خودتان باعث کسب درآمد بیشتر برای سایت میشوید. بهتر است قبل از وارد کردن محصولات، به رقبای خود سربزنید و نحوه کار آنها را مشاهده کنید. نیاز مشتریان را حل کنید و تأثیر فوق العاده آن در جذب مخاطب را مشاهده کنید. شما باید به بهانه های مختلف از مشتریان خود درمورد عملکردتان سؤال کنید تا علاوه بر ایجاد حس نزدیکی به مخاطب و افزایش اعتماد، به بهبود عملکردتان کمک کنید. بهترین ابزار ها برای آنالیز سایت شما جهت بهبود روند بازاریابی اینترنتی سایت، ابزار های گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکز هستند. افزایش سرعت صفحات سایت، یکی از مهم ترین موارد چه در جذب مخاطب و چه در افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو است.