![23 آماری که از نظرسنجی از رهبران بازاریابی به دست آوردیم [New Data]](/image/blog-default.webp)
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
23 آماری که از نظرسنجی از رهبران بازاریابی به دست آوردیم [New Data]
1. استراتژی های اولیه بازاریابی مدیران + بازاریابان می گویند که شرکت هایشان از بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی مشترک استفاده می کنند.
7. بهترین استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی، ویدیوی کوتاه، بازاریابی تأثیرگذار، و تعامل با مخاطبان در موضوعات نظرات است. ویدئوی فرم کوتاه موثرترین است و بالاترین بازگشت سرمایه را دارد.
2. بازاریابان سطح مدیر + می گویند بزرگترین چالشی که در بازاریابی محتوا با آن مواجه هستند، بهبود عملکرد سئو، ایجاد محتوایی که سطوح بالایی از تعامل آنلاین را دریافت می کند، و ایجاد محتوایی که منجر به تولید می شود، است.
نظرسنجی اخیر وبلاگ HubSpot از 1067 متخصص بازاریابی جهانی که در شرکت های B2B و B2C کار می کنند، در مورد روندهای بازاریابی برتری که از آنها استفاده می کنند، استراتژی هایی که استفاده می کنند و چالش هایی که با آن ها روبرو هستند، سؤال شد.
2. روندهایی که رهبران بازاریابی دنبال می کنند و دارای بالاترین ROI هستند عبارتند از بازاریابی تأثیرگذار، محتوای ویدیویی کوتاه و محتوای دائمی رسانه های اجتماعی.
در این پست، بینشی را که از بازاریابان سطح مدیر+ در مورد استراتژی های بازاریابی شرکت هایشان جمع آوری کرده ایم و اینکه در سال 2022 چگونه خواهند بود، مورد بحث قرار می دهیم. برای یادگیری به ادامه مطلب مراجعه کنید:
10. 83 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ شخصاً از بازاریابی محتوا در نقش های خود استفاده می کنند و آن را به کانال برتر اهرمی تبدیل می کند. رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ دومین و سومین پر استفاده ترین ها هستند.
رهبران بازاریابی روندها را دنبال می کنند
3. به روز ماندن در مورد به روزرسانی های الگوریتم موتورهای جستجو و ایجاد اعتبار دامنه، مهمترین چالش هایی است که سطح مدیران + بازاریابان با سئو مواجه هستند.
6. 51 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ می گویند که بودجه بازاریابی آنها در سال 2022 افزایش خواهد یافت.
1. برترین روندهایی که رهبران بازاریابی دنبال می کنند، ویدیوی کوتاه، بازاریابی تجربی و بازاریابی تأثیرگذار است.
4. پنج چالش بزرگی که مدیران و بازاریابان سطح در نقش خود با آن روبرو هستند آموزش تیم های خود، اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) فعالیت های بازاریابی، همسویی فروش-بازاریابی، و افزایش مخاطبان جهانی است.
5. اینفلوئنسر مارکتینگ مؤثرترین روندی است که شرکت های بازاریاب کارگردان+ از آن استفاده می کنند.
استراتژی های بازاریابی که رهبران بازاریابی استفاده می کنند
1. بازاریابان سطح Director+ می گویند بزرگترین چالش هایی که در رسانه های اجتماعی با آن مواجه هستند ایجاد محتوای جذاب (26%)، دستیابی به مخاطبان هدف (25%) و مرتبط کردن فعالیت های اجتماعی با نتایج کسب و کار (25%) است.
3. برترین پلتفرم های شرکت های بازاریاب در سطح کارگردان+ محتوای ویدیویی را در فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک ارسال می کنند.
5. بازاریابان سطح Director+ می گویند که بزرگترین چالش های بازاریابی ایمیلی اندازه گیری بازگشت سرمایه، افزایش تعامل و ارسال ایمیل ها به هرزنامه است.
11. سطح مدیر + بازاریابان روز بهترین استراتژی بازاریابی ایمیلی که شرکت هایشان از آن استفاده می کنند، ایمیل های سازگار با موبایل است.
4. 48 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ می گویند هدف اصلی آنها هنگام اجرای کمپین های بازاریابی در سال 2022 افزایش آگاهی از برند و به دنبال آن افزایش تعامل و افزایش درآمد است.
8. 82% از بازاریابان مدیر + سطح از اتوماسیون در نقش بازاریابی خود استفاده می کنند و استراتژی هایی که آنها از آنها استفاده می کنند عبارتند از چت بات ها، اتوماسیون محتوا و مدیریت وظایف.
6. اطمینان از تجربه خوب نامزد، یافتن نامزدهایی با مهارت مناسب، و جذب نامزدهای متنوع، مهمترین چالش هایی است که بازاریابان سطح مدیر+ برای استخدام نامزدها با آن روبرو هستند.
4. رهبران بازاریابی می گویند که سرمایه گذاری خود را در بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار افزایش خواهند داد.
12. بازاریابان در سطح Director+ می گویند نقش های بازاریابی که در سال 2022 در اولویت قرار می گیرند، مدیر بازاریابی محتوا، استراتژیست محتوا و دستیار خلاق هستند.
چالش های پیش روی رهبران بازاریابی
منبع
2. محبوب ترین فرمت های رسانه ای در استراتژی های محتوایی بازاریابان در سطح کارگردان+، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و وبلاگ ها هستند.
3. گرایش هایی که شرکت های رهبران بازاریابی بیشتر روی آن سرمایه گذاری می کنند، محتوای ویدئویی کوتاه، بازاریابی درون گرا و مسئولیت اجتماعی است.
9. یوتیوب محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است که توسط شرکت های بازاریاب در سطح Director+ و پس از آن اینستاگرام و فیس بوک استفاده می شود.
5. 41 درصد از شرکت های بازاریاب در سطح مدیر+ از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که آن را به بهترین کانال اهرمی با بالاترین بازگشت سرمایه تبدیل می کند.