23 آماری که از نظرسنجی از رهبران بازاریابی به دست آوردیم [New Data]

1. استراتژی‌های اولیه بازاریابی مدیران + بازاریابان می‌گویند که شرکت‌هایشان از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی مشترک استفاده می‌کنند.

7. بهترین استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، ویدیوی کوتاه، بازاریابی تأثیرگذار، و تعامل با مخاطبان در موضوعات نظرات است. ویدئوی فرم کوتاه موثرترین است و بالاترین بازگشت سرمایه را دارد.

2. بازاریابان سطح مدیر + می گویند بزرگترین چالشی که در بازاریابی محتوا با آن مواجه هستند، بهبود عملکرد سئو، ایجاد محتوایی که سطوح بالایی از تعامل آنلاین را دریافت می کند، و ایجاد محتوایی که منجر به تولید می شود، است.

نظرسنجی اخیر وبلاگ HubSpot از 1067 متخصص بازاریابی جهانی که در شرکت‌های B2B و B2C کار می‌کنند، در مورد روندهای بازاریابی برتری که از آنها استفاده می‌کنند، استراتژی‌هایی که استفاده می‌کنند و چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو هستند، سؤال شد.

روندهای برتر که رهبران بازاریابی در سال 2022 دنبال می کنند2. روندهایی که رهبران بازاریابی دنبال می کنند و دارای بالاترین ROI هستند عبارتند از بازاریابی تأثیرگذار، محتوای ویدیویی کوتاه و محتوای دائمی رسانه های اجتماعی.

در این پست، بینشی را که از بازاریابان سطح مدیر+ در مورد استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌هایشان جمع‌آوری کرده‌ایم و اینکه در سال 2022 چگونه خواهند بود، مورد بحث قرار می‌دهیم. برای یادگیری به ادامه مطلب مراجعه کنید:

آمار رهبری بازاریابی: بزرگترین چالش استخدام

10. 83 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ شخصاً از بازاریابی محتوا در نقش های خود استفاده می کنند و آن را به کانال برتر اهرمی تبدیل می کند. رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ دومین و سومین پر استفاده ترین ها هستند.

← برای دانلود درس های رهبری از بنیانگذار HubSpot، دارمش شاه، اینجا را کلیک کنید [Free Guide].

رهبران بازاریابی روندها را دنبال می کنند

3. به‌روز ماندن در مورد به‌روزرسانی‌های الگوریتم موتورهای جستجو و ایجاد اعتبار دامنه، مهمترین چالش‌هایی است که سطح مدیران + بازاریابان با سئو مواجه هستند.

6. 51 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ می گویند که بودجه بازاریابی آنها در سال 2022 افزایش خواهد یافت.

1. برترین روندهایی که رهبران بازاریابی دنبال می کنند، ویدیوی کوتاه، بازاریابی تجربی و بازاریابی تأثیرگذار است.

4. پنج چالش بزرگی که مدیران و بازاریابان سطح در نقش خود با آن روبرو هستند آموزش تیم های خود، اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) فعالیت های بازاریابی، همسویی فروش-بازاریابی، و افزایش مخاطبان جهانی است.

5. اینفلوئنسر مارکتینگ مؤثرترین روندی است که شرکت های بازاریاب کارگردان+ از آن استفاده می کنند.

استراتژی های بازاریابی که رهبران بازاریابی استفاده می کنند

آمار رهبری بازاریابی: چالش های رهبری بازاریابی

1. بازاریابان سطح Director+ می گویند بزرگترین چالش هایی که در رسانه های اجتماعی با آن مواجه هستند ایجاد محتوای جذاب (26%)، دستیابی به مخاطبان هدف (25%) و مرتبط کردن فعالیت های اجتماعی با نتایج کسب و کار (25%) است.

3. برترین پلتفرم‌های شرکت‌های بازاریاب در سطح کارگردان+ محتوای ویدیویی را در فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک ارسال می‌کنند.

5. بازاریابان سطح Director+ می گویند که بزرگترین چالش های بازاریابی ایمیلی اندازه گیری بازگشت سرمایه، افزایش تعامل و ارسال ایمیل ها به هرزنامه است.

11. سطح مدیر + بازاریابان روز بهترین استراتژی بازاریابی ایمیلی که شرکت هایشان از آن استفاده می کنند، ایمیل های سازگار با موبایل است.

آمار رهبری بازاریابی: بودجه رهبری بازاریابی

آمار رهبری بازاریابی: برترین پلتفرم رسانه اجتماعی اهرمی

4. 48 درصد از بازاریابان سطح مدیر+ می گویند هدف اصلی آنها هنگام اجرای کمپین های بازاریابی در سال 2022 افزایش آگاهی از برند و به دنبال آن افزایش تعامل و افزایش درآمد است.

8. 82% از بازاریابان مدیر + سطح از اتوماسیون در نقش بازاریابی خود استفاده می کنند و استراتژی هایی که آنها از آنها استفاده می کنند عبارتند از چت بات ها، اتوماسیون محتوا و مدیریت وظایف.

آمار رهبران بازاریابی: بزرگترین چالش های رسانه های اجتماعی

6. اطمینان از تجربه خوب نامزد، یافتن نامزدهایی با مهارت مناسب، و جذب نامزدهای متنوع، مهمترین چالش هایی است که بازاریابان سطح مدیر+ برای استخدام نامزدها با آن روبرو هستند.

آمار رهبری بازاریابی: اهداف کمپین بازاریابی

4. رهبران بازاریابی می گویند که سرمایه گذاری خود را در بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار افزایش خواهند داد.

12. بازاریابان در سطح Director+ می گویند نقش های بازاریابی که در سال 2022 در اولویت قرار می گیرند، مدیر بازاریابی محتوا، استراتژیست محتوا و دستیار خلاق هستند.

چالش های پیش روی رهبران بازاریابی

دعوت به اقدام جدید



منبع

2. محبوب ترین فرمت های رسانه ای در استراتژی های محتوایی بازاریابان در سطح کارگردان+، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و وبلاگ ها هستند.

آمار رهبری بازاریابی: استراتژی های رهبر بازاریابی

آمار رهبری بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اولیه

3. گرایش‌هایی که شرکت‌های رهبران بازاریابی بیشتر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، محتوای ویدئویی کوتاه، بازاریابی درون‌گرا و مسئولیت اجتماعی است.

9. یوتیوب محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است که توسط شرکت‌های بازاریاب در سطح Director+ و پس از آن اینستاگرام و فیس‌بوک استفاده می‌شود.

5. 41 درصد از شرکت‌های بازاریاب در سطح مدیر+ از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که آن را به بهترین کانال اهرمی با بالاترین بازگشت سرمایه تبدیل می‌کند.