اگر شما یک بازاریاب در زمینه مرتبط با محصولات مصرفی، به ویژه فناوری هستید، ممکن است نخواهید هنوز از Reddit حساب نکنید. همانطور که از آمار بالا آموختیم، جوانان، به ویژه در Gen Z، هستند استفاده و اعتماد به پلتفرم به عنوان منبعی برای تحقیقات محصول.
منبع: Foundation Inc.
نکات مهم از Reddit Stats
اگر شرکت شما دارای محتوای ویدیویی بسیار عالی است، ممکن است بخواهید Reddit را در استراتژی بازاریابی بعدی خود بگنجانید. به یاد داشته باشید، کاربران Reddit در سال 2018 بیش از 1.4 میلیارد ویدیو در ماه مصرف کردند.
با این حال، در چند سال گذشته، Reddit تلاش کرد تا با معرفی چندین برند توجه بیشتری را از سوی برندها جلب کند پیشنهادات تبلیغاتی. این پلتفرم همچنین ویژگی هایی مانند پخش ویدیو و میزبانی ویدیو، پلتفرم را قادر می سازد تا از قالب متنی که به آن معروف است تکامل یابد.
اگر علاقه مند به آزمایش محتوا در Reddit هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، الهام گرفتن از برندهایی که قبلاً در آنجا موفق بوده اند می تواند مفید باشد. که در این پست، می توانید چند نمونه عالی را بررسی کنید.
آمار Reddit
یکی از راهها میزبانی پستهای «هر چیزی از من بپرس» (همچنین به عنوان AMA شناخته میشود) برای ایجاد جامعه و اعتماد بین مخاطبان است. راه دیگر این است که در مورد موضوعات خاص مرتبط با نام تجاری خود، مشابه گروه های فیس بوک، subreddits شروع کنید.
ویدئوهای آنلاین، به ویژه در قالب موبایل، بسیار بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل، اگر زمان یا منابع اضافی در دسترس دارید، ممکن است ارزش بررسی ایده استراتژی ویدیوی Reddit را داشته باشد.
منبع: بلاگ ردیت
ویدیوها در Reddit
- تا سال 2018، کاربران Reddit بیش از 1.4 میلیارد ویدیو در ماه روی این پلتفرم مصرف کردند. (تنوع)
- در سال 2018، زمان مشاهده ویدیو 38 درصد افزایش یافت: مجموع کاربران از مشاهده 400000 ساعت ویدیوی میزبانی بومی در هر روز به بیش از 13 میلیون ساعت ویدیو در ماه رسیدند. (وبلاگ ردیت)
- در سال 2018، سه پست از پنج پست با بالاترین عملکرد Reddit شامل ویدیو بود، در حالی که یکی دارای عکس بود. (وبلاگ ردیت)
مطالب جذاب و موضوعات داغ
- چهار زیرردیت برتر تا سال 2022 عبارتند از /r/announcements، /r/funny، /r/AskReddit و /r/gaming. (OneUp)
- در سال 2021، محبوب ترین پست “از من هر چیزی بپرس” (AMA) با بیش از 90000 رای مثبت، این بود که من یک غواص خرچنگ هستم که اخیراً از درون یک نهنگ جان سالم به در برده است.” (Statista)
- در یک مطالعه در سال 2019 روی 60000 پست Reddit، آنهایی که بین 60 تا 80 کاراکتر دارند، 8600 رای مثبت دریافت کردند. (شرکت بنیاد)
- این مطالعه همچنین نشان داد که پستهای کمتر از 120 کاراکتر نسبت به پستهایی که بیشتر از تعداد کاراکتر هستند، رأی مثبت بیشتری دریافت میکنند. (بنیاد شرکت)
از زمانی که در سال 2005 راه اندازی شد، Reddit باقی مانده است یک راز برای بسیاری از بازاریابان. Reddit یک پلتفرم تحت تأثیر کاربر است که بحث و مشارکت جامعه را بر تولید محتوا یا برندسازی در بر می گیرد. تفاوت آن در تمرکز باعث میشود که Reddit بسیار متفاوت از سایر شبکهها – مانند فیسبوک یا اینستاگرام – باشد که برندها به طور طبیعی جایگاه خود را پیدا میکنند.
برای آگاه نگه داشتن شما و کمک به شما در تصمیم گیری استراتژیک در رسانه های اجتماعی، در اینجا لیستی از 24 آمار مفید و جالب ردیت مربوط به شرکت، پایگاه کاربری آن و آنچه برای جذب مخاطبان در این پلتفرم لازم است آورده شده است.
آمار عمومی
- Reddit بیش از 430 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. (EarthWeb)
- Reddit پنجمین وب سایت پربازدید در ایالات متحده است (SemRush)
- ردیت بیش از 10 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. (مجله نیویورک تایمز)
- Reddit در سال 2005 تاسیس شد و در سال 2006 توسط Condé Nast خریداری شد. (Crunchbase)
جمعیت شناسی
- اکثر کاربران Reddit (63.8٪) مرد هستند. (Statista)
- 47.13 درصد از کاربران Reddit در ایالات متحده یافت می شوند (وب مشابه)
- 36 درصد از کاربران ردیت ایالات متحده بین 18 تا 29 سال سن دارند.
- Gen Z 26 درصد از کاربران Reddit را تشکیل می دهد. (وبلاگ ردیت)
رفتار کاربر
- تا سال 2021، 2.8 میلیون ساب ردیت در این پلتفرم وجود دارد. (اوربلو)
- Reddit روزانه 52 میلیون کاربر دارد. (روزنامه وال استریت)
- کاربران Reddit نزدیک به 24 دقیقه در روز را در این پلتفرم سپری می کنند. (اطلاعات درونی)
- کاربران زمان بسیار کمتری را در Reddit نسبت به سایر پلتفرمها مانند TikTok، Instagram و Twitter صرف میکنند – اما این به این دلیل است که Reddit بیشتر یک پلتفرم اطلاعاتی و آموزشی است تا یک پلتفرم ویدیویی و سرگرمی. (اطلاعات درونی)
- 51 درصد از کاربران Gen-Z می گویند که جذب ویژگی های کاربر محور این پلت فرم شده اند، مانند subreddits، نظرات، و رأی موافق. (وبلاگ ردیت)
- 82 درصد از افراد Gen-Z هنگام یادگیری بیشتر در مورد محصولات به Reddit اعتماد می کنند. (وبلاگ ردیت)
منبع: Foundation Inc.
- پستهای دارای سؤال دو برابر بیشتر از پستهای بدون سؤال، نظر ایجاد میکنند. اما برعکس، پستهای بدون سوال بیشتر از پستهایی با آنها رای مثبت میگیرند. (شرکت بنیاد)
- در سال 2019، موضوعات مهم بحث شامل زیبایی، عروسی، و مراقبت از خود بود که تغییری نسبت به موضوعات داغ سال 2018، که در زیر به آنها اشاره شده است. (ردیت)
- یکی از پرطرفدارترین موضوعات ردیت، فناوری است. در سال 2018، Reddit گزارش داد که همه زیرردیتهای مرتبط با فناوری در مجموع بیش از 27 میلیون بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد و 284 بازدید ماهانه دریافت کردند. (وبلاگ ردیت)
این پلتفرم نیز در حال رونق است Gen-Z و هزاره مخاطبانی که ممکن است از آن پلتفرم برای تصمیم گیری خرید در آینده استفاده کنند. اگرچه ما شما را تشویق نمی کنیم که تمام پول خود را در تبلیغات Reddit یا یک مدیر انجمن برای ساختن بگذارید subreddits هنوز راه هایی وجود دارد که کسب و کارها و برندها می توانند در صورت تمایل از Reddit به نفع خود استفاده کنند.