28 قالب CTA برای طراحی CTAهای قابل کلیک در پاورپوینت [Download]

منبع تصویر

قالب های Hubspot CTA

فراخوان جدید برای اقدام



منبع به زودی توجه مشتریان را به خود جلب خواهید کرد و منجر به هدایت آنها خواهید شد.

این طرح ها برای توضیح بیشتر ارزش اقدام ایجاد شده اند. فقط مطمئن شوید که چیدمان کلی دکمه را ساده نگه دارید تا کاربران بتوانند به راحتی عملکردی را که از آنها فرا می‌خوانید مشاهده کنند.

3. فراخوانی برای اقدام عکس و دستگاه همراه

منبع تصویر

قالب‌های فراخوان برای اقدام متنی

به طور مشابه، دستگاه‌های موبایل و دسکتاپ می‌توانند به «پاپ» کردن اکشن شما کمک کنند. به جای قرار دادن اسکرین شات از محصول خود، سعی کنید آن اسکرین شات را روی کیندل قرار دهید تا در عمل نشان داده شود.

ساخت صفحه فرود که نیاز به دکمه ارسال سفارشی دارد؟ آیا روی صفحه وب سایتی کار می کنید که باید بازدیدکنندگان را به سمت یک کوپن سوق دهد؟ در حال پیش نویس یک پست وبلاگ هستید که پس از خلاصه به دکمه “بیشتر بخوانید” نیاز دارد؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

در اینجا دو نمونه از الگوهایی وجود دارد که می‌توانید برای کمک به تبدیل سرنخ به سرنخ واجد شرایط بازاریابی، سفارشی کنید.

ساخت CTA های خود

هنگامی که می‌خواهید یک سرنخ در قیف بیشتر ایجاد کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که CTAهایی را ارائه می‌کنید تا آنها را برای تیم فروش خود واجد شرایط کنید.

علاوه بر کپی CTA شما، طراحی آن باید توجه مردم را به خود جلب کند. به همین دلیل است که ما 28 قالب رایگان فراخوانی (CTA) را در پاورپوینت برای شخصی سازی و استفاده شما ایجاد کردیم. اجازه ندهید ترس از طراحی DIY شما را متوقف کند. این الگو به شما آموزش می دهد که چگونه CTA های جدید خود را به طور موثر شخصی سازی کنید.

عکس‌ها می‌توانند به عنوان یک دارایی عالی در هنگام ایجاد طرح‌های دعوت به اقدام شما عمل کنند. ناگفته نماند که بسیار آسان است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که متنی را روی هم قرار دهید.

اکنون دانلود کنید: 28 قالب رایگان CTA

منبع تصویر

2. فراخوان های متنی برای اقدام

برای این CTA ها، ضروری است که آنها خوشامد گویی باشند و اصرار نداشته باشند. داشتن یک طراحی عالی می تواند به شما کمک کند به طور طبیعی سرنخ های خود را به سمت پایین قیف بازاریابی خود حرکت دهید.

در اینجا دو نمونه طرح موجود در قالب وجود دارد.

فراخوان برای اقدام (CTA) بخش مهمی از زرادخانه بازاریابی شما است. برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به سرنخ به CTAهای موثر نیاز دارید. CTA ها مخاطبان شما را تشویق می کنند تا در چرخه زندگی خود اقدامی انجام دهند که در واقع به نفع آنها باشد – و رشد کسب و کار شما.

بازاریاب با استفاده از الگوی cta برای طراحی صفحه فرود خود

در اینجا سه ​​نمونه طرح CTA از این دسته آورده شده است.

گاهی اوقات شما فقط به یک دکمه سریع و تمیز نیاز دارید که به افزایش تبدیل کمک می کند.

قالب‌های CTA را که می‌توانید برای کمک به تبدیل سرنخ به سرنخ واجد شرایط بازاریابی سفارشی کنید

چند نمونه الگو برای CTAهای اساسی، از جمله دانلود اکنون، اطلاعات بیشتر و ثبت نام

مطمئن نیستید که دقیقاً چگونه این قالب ها را ذخیره و استفاده کنید؟ نگران نباشید. دانلود شما از این 28 قالب شامل دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه ذخیره و استفاده از این قالب ها در وب سایت شما خواهد بود.

آیا در تلاش برای ایجاد طرح های جذاب CTA هستید یا فقط به دنبال الهام هستید؟ در اینجا برخی از بهترین قالب‌های فراخوان رایگان وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند.

1. فراخوان اولیه برای اقدام

فراخوانی برای اقدام عکس و دستگاه همراه

این پست به شما نگاهی دزدکی به مجموعه بزرگی از طرح های موجود در قالب می دهد. اکنون آن را دانلود کنید و دنبال کنید.

عکس‌ها انسان‌سازی و سفارشی‌سازی پیام‌هایتان را برای برند و مخاطبانتان آسان می‌کنند.

منبع تصویر

اگر در یافتن عکس‌های بدون حق نسخه‌برداری مشکل دارید، می‌توانید منبع عکس‌های استوک رایگان ما را دانلود کنید. بدون ذکر منبع مورد نیاز است. فقط دانلود کنید و استفاده کنید

4. واجد شرایط دعوت به اقدام

در اینجا چند نمونه الگو برای CTAهای اساسی آورده شده است.

اکنون دانلود کنید: 28 قالب رایگان CTA

بهترین قالب‌های تماس برای اقدام رایگان

تا به حال برخی از گزینه های اصلی CTA را دیده اید. مجموعه بعدی قالب‌های CTA از شما می‌خواهد که زمینه بیشتری را در نظر بگیرید.