در زمانی که مردم به دنبال استخراج معنا از کار خود هستند، مهم است که به طور مستمر تقویت کنیم که چگونه و چرا کارمندان می توانند در ایجاد تأثیر مشارکت داشته باشند.
دو سال و نیم گذشته به معنای یک شرکت هدفمند بودن تمرکز کرده است. همه گیری جهانی زنجیره تامین را مختل کرد و نابرابری های فزاینده را برجسته کرد. تهدید مداوم تغییرات آب و هوایی، پویایی بازار و انتظارات سرمایه گذاران را تغییر داد و کسب و کارها را متوجه شدند که باید اقدام کنند. ناگفته نماند، استعفا/بازتاب بزرگ ثابت کرد که کارکنان به طور فزاینده ای به دنبال ارزش و هدف در کار هستند.
منبع: پاتاگونیا، نیویورک تایمز
برای روز زمین امسال، اعضای گروه منابع مورد علاقه کارکنان [email protected] ما در یک رویداد Slack به نام چالش سبزتر در حال رشد شرکت کردند، جایی که هر روز یک اقدام آسان برای کمک به سرمایه گذاری در سیاره ما دریافت کردند.
همانطور که برای سال جدید آماده می شویم، از خود می پرسیم که چگونه تلاش های ESG ما با ماموریت، هدف و ارزش های اصلی HubSpot مرتبط است. ما پیشرفت خوبی داشتهایم، اما هنوز راهی برای رفتن داریم و چیزهای بیشتری برای یادگیری داریم، اما با رهبری با اصالت، مشارکت دادن کارکنان و در نظر گرفتن نقش تأثیرگذارمان، به پیشرفت در هدف واقعی خود برای ساختن شرکتی در آینده ادامه خواهیم داد. نسل ها می توانند به آن افتخار کنند.
هدف شما چیست؟
هدف فقط چیزی نیست که بتوانید در کمپین بازاریابی به آن اشاره کنید.
70 درصد از کارمندان معتقدند که مهم است که برای یک کسب و کار با هدف روشن کار کنید. و، 54 درصد از مصرفکنندگان خرید از سازمانهایی را که فکر میکنند در مسائل زیستمحیطی یا اجتماعی از دست دادهاند، کاهش داده یا متوقف کردهاند.
به گفته Mckinsey & Company، 70 درصد از کارکنان احساس می کنند که هدف آنها در زندگی با کارشان تعریف می شود، که نشان می دهد هدف یک سازمان می تواند تأثیر زیادی بر احساس ارزشمندی افراد داشته باشد.
همچنین مهم است که لحن را در بالا تنظیم کنید، و محیطی را ایجاد کنید که در آن کارکنان احساس راحتی کنند که هدفشان در محل کار است. بهعنوان بخشی از بررسیهای عملکرد دو بار در سال، از همه کارمندان، از جمله رهبری اجرایی، خواسته میشود تا نحوه اولویت دادن به تنوع، شمول، و تعلق — بخشی اصلی از مأموریت ما — را در کار خود به اشتراک بگذارند.
این فقط بیان این نیست که هدفی دارید. شرکتهای هدفمحور معتبر با شفاف، مسئولیتپذیر و معتبر در هر کاری که انجام میدهند «پیادهروی میکنند». کمپین پاتاگونیا با بسیاری از افراد طنین انداز شد زیرا پیامی قدرتمند داشت بدون اینکه هدف آنها از تجارت برای نجات سیاره ما را قربانی کنند.
هدف نباید در خلاء زندگی کند. بخشی از مسئولیتپذیری و هدفمحور بودن یک شرکت نه تنها برای شرکت خود، بلکه برای سایرین در اکوسیستم بزرگتر شما ایجاد ارزش میکند. این می تواند شامل مشتریان، تامین کنندگان و حتی مشتریان مشتریان شما باشد.
به همین دلیل است که رهبران در حین رشد، هدف شرکت را تکرار می کنند و تکامل می یابند. در HubSpot، هدف ما از ساختن شرکتی که نسلهای آینده به آن افتخار کنند، بهعنوان نقشه راه ما برای کمک به تعیین اینکه کدام ابتکارات ESG (محیطزیست، اجتماعی، حکومتداری) را برای تأثیرگذاری دنبال میکنیم، عمل میکند.
ما وارد دوران هدف شده ایم.

اما، هدف چیزی بیش از یک کلمه رایج است. برای شرکتهای برنده، هدف، دلیل اصلی وجود یک شرکت و تأثیر منحصر به فرد آن بر جهان است. اگر درست انجام شود، شرکت ها هدف فردی افراد را با سازمان ها مرتبط می کنند. اما، ساختن آن آسان نیست.
برای هر اقدام تکمیل شده، HubSpot به صندوق جهانی Greengrants (GGF) کمک مالی کرد. در مجموع، HubSpotters 1306 اقدام را انجام داد – از جمله خرید غذاهای محلی با ردپای کربن کم، جدا کردن وسایلی که از برق استفاده نمیشوند و تغییر کاربری اقلامی که معمولا دور ریخته میشوند – بیش از 9000 دلار برای GGF جمعآوری کرد.
اکنون که یاد گرفتید چگونه هدف خود را واقعاً بپذیرید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که هدف آن برند چیست.
در نسخه جمعه سیاه نیویورک تایمز در سال 2011، پاتاگونیا یک آگهی تمام صفحه جسورانه منتشر کرد که به مشتریان میگفت ژاکت خود را نخرند. پاتاگونیا به طور شفاف عوامل را فهرست کرد: ژاکت برای تولید به 36 گالن آب نیاز داشت (برای تامین نیاز روزانه 45 نفر کافی است)، 20 پوند دی اکسید کربن (24 برابر وزن ژاکت) منتشر می کرد. و دو سوم وزن خود را به صورت زباله تولید کرد.
شکی نیست که ارزش محرک برای سهامداران، جامعه و کره زمین ضروری است. امروز و در آینده، شاهد خواهیم بود که شرکت های بیشتری شروع به ایجاد هدف در تجارت خود می کنند.
برای هدایت واقعی تغییر، هدف باید ریشه در اصالت داشته باشد. بدون اصالت، هدف از بین می رود و منجر به بی اعتمادی و سردرگمی می شود.
از آنجایی که فشار برای شرکتها برای برآورده کردن خواستههای نظارتی و اقدام در مورد تغییرات آب و هوایی ادامه دارد، انتظار میرود که تامینکنندگان بیش از ارائه محصول انجام دهند. از آنها به طور مفصل در مورد معنای کسب و کار مسئولیت پذیر پرسیده می شود.
در نهایت، هدف شما مانند قولی است که به مخاطبان و کارمندان خود می دهید. آن را متفکرانه، عملی و هدفمند کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه ماموریت و هدف امروز بر مخاطبان، مشتریان و کارمندان شما تأثیر می گذارد، گزارش وضعیت روند مصرف کننده ما را در زیر بررسی کنید.
حتی قبل از اینکه بازاریابی را حول هدف خود در نظر بگیرید، باید آن را در کاری که انجام میدهید تثبیت کنید.
دادههای بیشماری در گزارش اخیر وضعیت مصرفکننده ما نشان میدهد که چگونه داشتن یک هدف یا مأموریت مستحکم بر مخاطبان امروزی پیروز میشود و شما را قادر میسازد در مقابل رقبا متمایز شوید.
یکی از راههای جلب مشارکت کارکنان این است که نه تنها اقدامات شرکت، بلکه همچنین آنچه که کارکنان میتوانند انجام دهند تا درگیر شوند، در میان بگذارید.
و در هر جلسه شرکت، وقت میگذاریم تا HubSpotters را بشناسیم که جنبهای از ارزشهای اصلی ما را تجسم میدهند، که به القای حس هدف در سراسر تجارت کمک میکند.
3. نقش تأثیرگذار خود را در هدف در نظر بگیرید.
به همین دلیل است که در HubSpot، قبل از اینکه صحبت کنیم، پیاده روی می کنیم. همه چیز از تصمیمات تجاری ما، برنامه عملیاتی ما در مورد زندگی سیاه پوستان مهم است، و مواردی که در آن کوتاهی می کنیم، قبل از اینکه به صورت خارجی به اشتراک گذاشته شود، به وضوح به کارمندان ما اطلاع داده می شود. شرکتها میتوانند با اطمینان از اینکه هدفشان منعکسکننده ارزشهای اصلی شرکت است، به طور مستمر نحوه مشارکت کارکنان را در رسیدن به هدف، و انجام اقدامات واقعی برای رسیدن به آن هدف، با اصالت رهبری کنند.
2. کارکنان را درگیر کنید تا هدفشان را فعال کنند
در حالی که ما هنوز در اوایل سفر خود هستیم، سه حوزه وجود دارد که به اعتقاد من برای شرکتها برای ارائه هدفمند کلیدی هستند: اصالت، تعامل و نفوذ.
چگونه نام تجاری خود را با هدف اجرا کنید (و بازاریابی کنید).
1. هدف را به گونه ای جاسازی کنید که برای سازمان شما معتبر باشد
اخیراً، من با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده ام تا مسائل پایداری را که به آنها اهمیت می دهند و اینکه چگونه ممکن است بتوانیم همکاری کنیم را درک کرده ام. بازخورد واضح است: آنها اشتهای واقعی برای شفافیت بیشتر در کاری که ما انجام میدهیم دارند، و میخواهند در سفر ما به ما بپیوندند. با بیش از 135000 مشتری در بیش از 120 کشور، تشخیص ندادن پتانسیل فوق العاده ای که برای تأثیرگذاری داریم غیرمسئولانه خواهد بود. درک خوب و سرمایه گذاری روی این اثر چند برابری، کلید موفقیت است.