با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیس بوک یک شبکه قدرتمند است که می توانید از آن برای گسترش ردپای آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.
URL بی معنی گام کوچکی است که می توانید برای شخصی سازی صفحه فیس بوک خود بردارید تا مطمئن شوید پیدا کردن آن آسان است. اگر قبلاً یک URL در ذهن دارید، دریغ نکنید – باید مطمئن شوید که میتوانید نام کسبوکار خود را قبل از اینکه شخص دیگری آن را گیر کند، ایمن کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2012 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
انتخاب یک نام کاربری کاملا اختیاری است، اما سطح حرفه ای بیشتری را اضافه می کند و آدرس وب کوتاه تر و به یاد ماندنی تری را برای صفحه کسب و کارتان به شما می دهد.
چگونه URL Vanity فیسبوک خود را بسازیم
1. از Facebook.com دیدن کنید و به صفحه کسب و کار خود بروید. پس از ورود به صفحه، روی آن کلیک کنید ایجاد صفحه.
2. نام کاربری خود را بنویسید و بررسی کنید که در دسترس است.
3. پس از مشاهده تیک سبز رنگ، روی آن کلیک کنید ایجاد نام کاربری تا نهایی شود.
چگونه URL Vanity فیسبوک خود را تغییر دهیم
1. از Facebook.com دیدن کنید و به صفحه کسب و کار خود بروید. پس از ورود به صفحه، روی آن کلیک کنید ویرایش صفحه.
2. انتخاب کنید هدر صفحه.
3. روی نام کاربری خود کلیک کنید.
4. نام کاربری جدید خود را بنویسید و ببینید آیا در دسترس است یا خیر. هنگامی که علامت سبز رنگ ظاهر شد، روی آن کلیک کنید ایجاد نام کاربری.
نکات آدرس فیس بوک Vanity
URL Vanity یک URL سفارشی است که می توانید در صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید تا صفحه خود را راحت تر پیدا کنید و به خاطر بسپارید. این جایگزین URL پیشفرضی میشود که معمولاً یک سری اعداد تصادفی است.