با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیس بوک یک شبکه قدرتمند است که می توانید از آن برای گسترش ردپای آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.
هنگامی که صفحه خود را دارید، اولین گام بازاریابی فیس بوک این است که یک نام کاربری دریافت کنید، که URL بیهوده شما را ایجاد می کند. نحوه ایجاد یک URL و مزایای داشتن یک URL سفارشی را کشف کنید.
آدرس اینترنتی بیهوده فیس بوک چیست؟
اگر نام علامت تجاری شما قبلاً گرفته شده است، می توانید فیس بوک را از این نقض مالکیت معنوی مطلع کنید.
URL بی معنی گام کوچکی است که می توانید برای شخصی سازی صفحه فیس بوک خود بردارید تا مطمئن شوید پیدا کردن آن آسان است. اگر قبلاً یک URL در ذهن دارید، دریغ نکنید – باید مطمئن شوید که میتوانید نام کسبوکار خود را قبل از اینکه شخص دیگری آن را گیر کند، ایمن کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2012 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
URL Vanity یک URL سفارشی است که می توانید در صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید تا صفحه خود را راحت تر پیدا کنید و به خاطر بسپارید. این جایگزین URL پیشفرضی میشود که معمولاً یک سری اعداد تصادفی است.
همانطور که در مورد نام کاربری خود تصمیم می گیرید، شرایط زیر را از فیس بوک در نظر بگیرید:
- نامهای کاربری فقط میتوانند شامل نویسههای الفبایی (AZ، 0-9) یا نقطه (.) باشند.
- شما فقط می توانید یک نام کاربری در هر صفحه داشته باشید.
- صفحه شما باید حداقل 25 طرفدار داشته باشد تا یک URL بیهوده ایجاد شود. این برای جلوگیری از چمباتمه زدن نام است.
- نام های کاربری قابل انتقال یا ویرایش نیستند (پس در مورد انتخاب نام کاربری خود به دقت فکر کنید!).
- برخی از کلمات عمومی (مانند “گل” یا “پیتزا”) در دسترس نیستند.
انتخاب یک نام کاربری کاملا اختیاری است، اما سطح حرفه ای بیشتری را اضافه می کند و آدرس وب کوتاه تر و به یاد ماندنی تری را برای صفحه کسب و کارتان به شما می دهد.