3 مرحله آسان برای ایجاد URL Vanity فیس بوک [+ Tips]


با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیس بوک یک شبکه قدرتمند است که می توانید از آن برای گسترش ردپای آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.

منبع رایگان: چگونه به مخاطبان خود در فیس بوک دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید

هنگامی که صفحه خود را دارید، اولین گام بازاریابی فیس بوک این است که یک نام کاربری دریافت کنید، که URL بیهوده شما را ایجاد می کند. نحوه ایجاد یک URL و مزایای داشتن یک URL سفارشی را کشف کنید.

انتخاب یک نام کاربری کاملا اختیاری است، اما سطح حرفه ای بیشتری را اضافه می کند و آدرس وب کوتاه تر و به یاد ماندنی تری را برای صفحه کسب و کارتان به شما می دهد.

چگونه URL Vanity فیسبوک خود را بسازیم

1. از Facebook.com دیدن کنید و به صفحه کسب و کار خود بروید. پس از ورود به صفحه، روی آن کلیک کنید ایجاد صفحه.

مرحله 1 نحوه ایجاد URL Vanity فیس بوک خود

2. نام کاربری خود را بنویسید و بررسی کنید که در دسترس است.

مرحله 2 نحوه ایجاد URL Vanity فیس بوک خود

3. پس از مشاهده تیک سبز رنگ، روی آن کلیک کنید ایجاد نام کاربری تا نهایی شود.

مرحله 3 نحوه ایجاد URL Vanity فیس بوک خود

چگونه URL Vanity فیسبوک خود را تغییر دهیم

1. از Facebook.com دیدن کنید و به صفحه کسب و کار خود بروید. پس از ورود به صفحه، روی آن کلیک کنید ویرایش صفحه.

نحوه تغییر آدرس فیس بوک خود در مرحله 1

2. انتخاب کنید هدر صفحه.

نحوه تغییر آدرس فیس بوک خود در مرحله 2

3. روی نام کاربری خود کلیک کنید.

مرحله 3 نحوه تغییر URL وانیت فیس بوک

4. نام کاربری جدید خود را بنویسید و ببینید آیا در دسترس است یا خیر. هنگامی که علامت سبز رنگ ظاهر شد، روی آن کلیک کنید ایجاد نام کاربری.

مرحله 4 نحوه تغییر URL وانیت فیس بوک

نکات آدرس فیس بوک Vanity

همانطور که در مورد نام کاربری خود تصمیم می گیرید، شرایط زیر را از فیس بوک در نظر بگیرید:

  • نام‌های کاربری فقط می‌توانند شامل نویسه‌های الفبایی (AZ، 0-9) یا نقطه (.) باشند.
  • شما فقط می توانید یک نام کاربری در هر صفحه داشته باشید.
  • صفحه شما باید حداقل 25 طرفدار داشته باشد تا یک URL بیهوده ایجاد شود. این برای جلوگیری از چمباتمه زدن نام است.
  • نام های کاربری قابل انتقال یا ویرایش نیستند (پس در مورد انتخاب نام کاربری خود به دقت فکر کنید!).
  • برخی از کلمات عمومی (مانند “گل” یا “پیتزا”) در دسترس نیستند.

اگر نام علامت تجاری شما قبلاً گرفته شده است، می توانید فیس بوک را از این نقض مالکیت معنوی مطلع کنید.

URL بی معنی گام کوچکی است که می توانید برای شخصی سازی صفحه فیس بوک خود بردارید تا مطمئن شوید پیدا کردن آن آسان است. اگر قبلاً یک URL در ذهن دارید، دریغ نکنید – باید مطمئن شوید که می‌توانید نام کسب‌وکار خود را قبل از اینکه شخص دیگری آن را گیر کند، ایمن کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2012 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

ایجاد سرنخ با فیس بوک



منبع