
بروزرسانی: 03 تیر 1404
3 نمونه محتوای انتخاب شده که می توانید از آنها بیاموزید
صفحه اینستاگرام آنها مملو از محتوای انتخاب شده است که شامل تصاویر و ویدیوهای خیره کننده از سراسر جهان است. این تصاویر توسط کاربران ارسال شده و سپس توسط Airbnb در یک گالری زیبا مدیریت می شود.
اضافه کردن چرخش خود به محتوایی که مدیریت می کنید نیز مهم است. به اشتراک گذاری محتوای دیگران کافی نیست. شما باید با ارائه بینش ها و دیدگاه های خود ارزش افزوده داشته باشید. این می تواند به صورت یک مقدمه کوتاه، خلاصه ای از قطعه، یا حتی فقط چند فکر از خود شما باشد.
هر خبرنامه با یک موضوع متمرکز شروع می شود، که سپس با محتوای سرپرستی شده از سراسر وب دنبال می شود. به عنوان مثال، این خبرنامه با بحث مداوم پیرامون به روز رسانی الگوریتم موتورهای جستجو آغاز می شود. سپس تمام نیت های خوبی را که در تغییرات ظاهر می شود، با وجود چالش های به روز رسانی، برجسته می کند.
نمی دانید چه چیزی می تواند این دو محتوای متفاوت را به هم نزدیک کند؟ منبعی که برای الهام بخشیدن به بازاریابان محتوا طراحی شده است! Content, Curated یک خبرنامه ماهانه است که دارای محتوا، مقالات و موارد دیگر از سراسر جهان است. ماموریت آن الهام بخشیدن به خوانندگان و کمک به جرقه زدن خلاقیت آنها برای کمپین های آینده است. اگر اهل دنیای بازاریابی محتوا هستید، خبرنامه ای است که باید بخوانید.
اکنون که اصول اولیه محتوای سرپرستی شده را پوشش دادیم، بیایید نگاهی به چند نمونه محتوای سرپرستی بیندازیم.
مثال 1: محتوا، انتخاب شده


اینجاست که محتوای انتخاب شده وارد می شود.
این به مخاطبان و اهداف شما بستگی دارد. اگر محتوا را به خاطر مدیریت محتوا انتخاب می کنید، این کار را اشتباه انجام می دهید. محتوای مدیریت شده همیشه باید برای مخاطبان شما ارزش بیافزاید.
تولید محتوا فرآیند ایجاد محتوای اصلی از ابتدا است. این می تواند شامل پست های وبلاگ، مقالات، اینفوگرافیک ها، ویدیوها یا هر نوع محتوای دیگری باشد که خودتان ایجاد می کنید.
نمونه محتوای انتخابی مورد علاقه شما چیست؟

آخرین اما مهم، فراموش نکنید که محتوای انتخاب شده خود را تبلیغ کنید. فقط به این دلیل که شما همه کارها را انجام داده اید به این معنی نیست که مردم به طور خودکار آن را خواهند دید. حتماً آن را در کانال های رسانه های اجتماعی خود و هر جای دیگری که مخاطبان شما آن را ببینند به اشتراک بگذارید.
Airbnb که بیشتر به دلیل پلتفرم اشتراک اتاق خود شناخته شده است، چندین تجربه محتوایی را نیز برای کاربران خود تنظیم کرده است.
یک تماس رزرو کنید
منبع
چیزی که Marketing Brew را متمایز می کند، ترکیبی از محتوای انتخاب شده و اصلی است. این تضمین می کند که مشترکین همیشه چیزهای جدید و جالبی برای خواندن دارند، حتی اگر خودشان برای جستجوی آخرین اخبار وقت نداشته باشند. ضرری ندارد که سازندگان از طنز نیز برای ارتقای محتوای خود استفاده می کنند.
مثال 3: Airbnb

مدیریت محتوا در رسانه های اجتماعی فرآیند یافتن محتوایی است که مخاطب شما آن را مهم یا مفید می داند و تغییر موقعیت آن به گونه ای است که هم به برند شما و هم به مخاطبان شما خدمت کند.