این بدان معناست که بازاریابان پادکست در اطلاعاتی که میتوانند در مورد مخاطبان خود جمعآوری کنند، محدود هستند، بهویژه ردیابی رفتار آنها پس از گوش دادن به یک قسمت.
در رسانه های اجتماعی، کشف بسیار ساده تر است. شما می توانید در آنجا یک انجمن بسازید، پادکست خود را بازاریابی کنید و ترافیک را به مجموعه خود هدایت کنید.
این امر به ویژه در ژانر تجاری صادق است، جایی که نمایش های با رتبه برتر توسط سازندگان BIPOC هدایت نمی شوند. به عنوان یک شبکه، شما می خواهید فهرستی از نمایش های قوی داشته باشید، اما همچنین می خواهید مطمئن شوید که در بازنمایی متعادل است.
این امر کشف ارگانیک نمایش های کمتر شناخته شده را بسیار سخت می کند.
شکی نیست که هنوز چالش های زیادی در بازاریابی پادکست وجود دارد، زیرا پلتفرم ها و موتورهای جستجو به این صنعت پر رونق می رسند. با این حال، هنوز راهحلهای زیادی وجود دارد که برندها میتوانند از آنها برای دستیابی به شنوندگان هدف خود و رشد پایگاه مشترک خود استفاده کنند.
به عنوان مثال، مهمان شدن در پادکست دیگری که مخاطبان آن با شما همسو هستند، می تواند برای برندهایی با منابع محدود بسیار ارزشمند باشد.
او می گوید: “با ردیابی و گزارش، بزرگترین مشکل در صنعت پادکست این است که به عنوان یک شنونده، شما قادر به پذیرش کوکی ها نیستید.”
او میگوید: «در حال حاضر نوآوریهای زیادی وجود دارد و افراد زیادی در حال توسعه فناوری جالب برای حمایت از این گروه بزرگ از سازندگان هستند. بنابراین، من خوشبین هستم که برخی از این مسائل حل شود.»
تنوع در صداها
«مخاطبان با شما آشنا میشوند، میتوانند درباره شما بیاموزند، ارزشهای شما را درک کنند، [and] چرا پادکست دارید؟» او می گوید. “همه این چیزها نه تنها برای ایجاد ترافیک بلکه برای حفظ و وفاداری نیز مهم هستند.”
به عنوان بازاریاب، داده ها راه نجات ما هستند. به ما می گوید که مخاطبان ما چه کسانی هستند، به چه چیزی پاسخ می دهند و خیلی چیزهای دیگر. جوزف میگوید با پادکستها، بینش دادهها محدود است.
او میگوید: «این نوع استراتژیهای رشد ارگانیک برای ثبت نتایج قابلتوجه زمان زیادی طول میکشد، اما در طول زمان، اگر به خوبی انجام شوند، اساساً کنترل بسیار بیشتری بر توزیع خود به شما میدهند.»
در حال حاضر، دو راه اصلی برای کشف پادکستها وجود دارد: جستجو در پادکستهای با رتبه برتر در ژانرهای مختلف یا دریافت توصیههایی بر اساس آنچه قبلاً به آن گوش میدهید.
“در آغاز [of building the HubSpot Podcast Network]او میگوید، بیشتر از حالا، این چالش بزرگی بود که من با آن روبهرو بودم، «چگونه شبکهای ایجاد کنم که منعکسکننده نیروی کار آمریکا باشد؟»
یکی از دادههای کلیدی که وجود ندارد، جمعیت شنونده است، مانند جنسیت، سن و تحصیلات. در نتیجه، ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی در درک مخاطبان شما اهمیت بیشتری پیدا می کند.
بر اساس گزارش بررسی روندهای بازاریابی 2022 ما، 34 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2022 استفاده از پادکست ها یا سایر محتوای صوتی را متوقف کنند.
او میگوید: «دوست دارم زنان بیشتری را ببینم و افراد رنگینپوست بیشتری را به طور خاص به نمودارهای ژانر ما برسانند. این چیزی است که ما فعالانه در حال تلاش برای انجام آن هستیم و مدتی است که در حال انجام آن بوده ایم.
تاکتیک های دیگر شامل ارسال متقابل در کانال های متعدد و افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی است. بسیاری از پادکستها نسخه ویدیویی محتوای خود را در یوتیوب ارسال میکنند تا دسترسی خود را افزایش دهند و سئو سایت را افزایش دهند.
او همچنین هشدار می دهد که ارتقاء، بازاریابی، ایجاد مخاطب و توسعه جامعه، همگی مکانیسم های رشدی هستند که نیازمند رویکردهای متفاوتی هستند. به این ترتیب، آنها به مجموعه متفاوتی از انتظارات و بازگشت سرمایه نیاز دارند.
اطلاعات بینش
و اغلب، جوزف می گوید، شما باید داده هایی را از چندین منبع جمع آوری کنید که همیشه دقیق یا قابل اعتماد نیستند.
جوزف اشاره می کند که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در مورد تنوع صداها در پادکست وجود دارد.