بنابراین، امروزه مردم چگونه از توییتر استفاده می کنند؟ کسب و کارها چگونه از توییتر استفاده می کنند؟ و به دلیل حضور شما در توییتر، مردم چقدر با یک برند احساس ارتباط می کنند؟ به قابل توجهترین آمار توییتر که برای سال 2023 پیدا کردهایم نگاه کنید. و اگر در تنگنا هستید، به اطلاعاتی که در زیر نیاز دارید بروید:
توییتر در بحبوحه ظهور پلتفرمهای اجتماعی و فناوری جدید در حال تطبیق و تغییر است، اما همچنان یک رقیب بزرگ است. بازاریابان رسانه های اجتماعی باید آن را در رادار خود نگه دارند و به استفاده از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ادامه دهند – فقط مطمئن شوید که عاقلانه از آن استفاده می کنید.
16. توییتر در حال حاضر 237.8 میلیون کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد دارد. (تقاضا)
یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
6. 6 درصد از بازاریابان رسانه های اجتماعی فکر می کنند توییتر بالاترین بازگشت سرمایه را هنگام فروش مستقیم محصولات در برنامه ارائه می دهد. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)
24. 31 درصد از کاربران ایالات متحده می گویند که محدود کردن دید برخی از پست ها در توییتر یک مشکل بزرگ است و 25 درصد در مورد ممنوعیت کاربران از این پلت فرم نیز همین را می گویند. (پیو تحقیق)
آمار استفاده از توییتر
29. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، با 133.1 میلیون فالوور، پر دنبال کننده ترین حساب توییتر جهان است، پس از آن ایلان ماسک و سپس جاستین بیبر قرار دارند. (برند واچ)
1. اکثر رهبران جهان و وزارتخانه های خارجه یک حساب کاربری رسمی در توییتر دارند. (دولتمرد)
17. توییتر تا سال 2023 حدود 450 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. (Demandsage)
31. بیشترین فالوور در توییتر CNN Breaking News (@cnnbrk)، با 58.9 میلیون دنبال کننده است. سی ان ان دو حساب خبری که بیشترین فالوور را در توییتر دارد کنترل می کند. (روزنامه مطبوعاتی)
در مورد آخرین آمار توییتر به روز باشید
2. از سال 2023، Twitter.com چهارمین وب سایت پربازدید در جهان است. (وب مشابه)
منبع تصویر
30. NBA و Google بیشترین دنبالشدهترین حسابهای تجاری غیر رسانهای در توییتر هستند. فالوورهای آنها به ترتیب 39.9 میلیون و 28.9 میلیون نفر است. (Statista)
28. در سال 2022، 😂 اشک های شادی و 😭 چهره با صدای بلند گریه کننده برای محبوب ترین ایموجی های استفاده شده در توییتر گره خورده است. (اموجی پدیا)
21. تقریباً نیمی از بزرگسالان آمریکایی که از توییتر استفاده می کنند (49٪) کمتر از پنج توییت در ماه ارسال می کنند. (پیو تحقیق)
4. توییتر در سال 2022 درآمدی معادل 4.4 میلیارد دلار داشت که نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشت. (گزارش برنامه اجتماعی 2022)
9. تقریباً 30 میلیون نویسنده رسانه های اجتماعی منحصر به فرد در توییتر به «بررسی ها»، «توصیه درباره»، «مزایا و معایب»، «جایگزین ها» و «بهترین گزینه» اشاره کردند و به دنبال منابع معتبرتر اطلاعاتی بودند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)
13. سه قالب اصلی که بازاریابان رسانه های اجتماعی قصد دارند برای سال 2023 بیشترین سرمایه گذاری را در آنها داشته باشند عبارتند از: محتوای کوتاه (TikTok، Reels، و غیره)، ویدئوهای طولانی و اتاق های گفتگوی صوتی (مانند فضاهای توییتر) (روندهای رسانه های اجتماعی) گزارش)
19. حدود هفت از هر ده کاربر بزرگسال توییتر در ایالات متحده (69٪) اخبار را در سایت دریافت می کنند. (پیو تحقیق)
7. اگرچه تنها حدود 17 درصد از کاربران توییتر از ایالات متحده هستند، اما بیش از 50 درصد از درآمد این شرکت را تشکیل می دهد. (گزارش برنامه اجتماعی)
10. 5% از بازاریابان رسانه های اجتماعی قصد دارند با اینفلوئنسرها/سازندگان در توییتر بیش از سایر پلتفرم های اجتماعی کار کنند. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)
منبع تصویر
آمار دنبال کنندگان توییتر
آمار توییتر
آمار عمومی توییتر
20. 62.9 درصد از کاربران توییتر خود را مرد می دانند که یکی از بالاترین تفاوت های جنسیتی در بین تمام شبکه های اجتماعی است. (استاتیستا، ما اجتماعی هستیم)
22. 59 درصد از توییترهای نادر (که در غیر این صورت “lurkers” نامیده می شود) بین 30 تا 49 سال سن دارند. (پیو تحقیق)
23. اکثر مصرف کنندگان اخبار توییتر در ایالات متحده می گویند استفاده از این پلت فرم باعث افزایش درک آنها از رویدادهای جاری در سال گذشته شده است، اما حدود یک سوم می گویند که سطح استرس آنها را افزایش داده است. (پیو تحقیق)
26. 55 درصد از کاربران هر روز وارد توییتر می شوند. (Statista)
منبع تصویر
توییتر یکی از محبوب ترین (و قدرتمندترین) شبکه های رسانه اجتماعی است. نحوه استفاده از پلتفرم کاملاً به نحوه استفاده، دنبال کردن، پست کردن و تعامل اعضای آن با آنچه که برایشان اهمیت دارد بستگی دارد. خوشبختانه، آمار جدیدی وجود دارد که تصمیمات بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را قابل مدیریت تر می کند.

5. 7٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی معتقدند که توییتر برای ایجاد یک جامعه فعال در رسانه های اجتماعی موثرترین است، بالاتر از LinkedIn اما کمتر از اینستاگرام با 26٪ موثر است. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)
14. بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)
آمار کاربران توییتر
25. 80 درصد از استفاده از توییتر در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. (گوگل)
8. سه نوع محتوای برتر که بیشترین بازگشت سرمایه را در رسانههای اجتماعی ارائه میکنند عبارتند از محتوای مرتبط، محتوای مد روز (لحظههای فرهنگی و اخبار)، و محتوای آموزشی/اطلاعاتی (گزارش روند رسانههای اجتماعی)