

انتشار: بهمن 21، 1401
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
30 برند مد که بازاریابان می توانند در اینستاگرام از آنها بیاموزند
حساب دیگری که کمتر بر روی محصولات خود و بیشتر بر الهامات بصری تمرکز می کند، The Row دارای عکس های قدیمی از هنر، معماری و مد است – فقط گاهی اوقات تصاویر و محصولات واقعی را به اشتراک می گذارند – که در آن زیبایی شناسی نام تجاری بزرگ تر از چیزی است که می فروشد.
فید Anthropologie با تصاویر رنگارنگ از سبک های درخشان و طرح دار خود، الهام بخشی بصری است.
منبع تصویر
16. Aime Leon Dore @aimeleondore
Carhartt Work In Progress فروش را در پروفایل اینستاگرام خود اعلام می کند، راهی ارزشمند برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف شما از تبلیغات برند شما آگاه هستند. به عنوان مثال، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در لیست پستی شما مشترک نباشند، خبرنامه شما را مبنی بر اعلام فروش دریافت نخواهند کرد، اما آن را در فید خود مشاهده خواهند کرد.
منبع
منبع تصویر
15. @theziran بودند
>Tach از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای هیجان انگیز پشت صحنه استفاده می کند. تصویر زیر نگاهی اجمالی به صفحات خط آن است که معمولاً فقط به عنوان ابزار فروش برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می شود. به تماشاگران اجازه داده می شود تا فعالیت های پشت صحنه آن را انجام دهند که می تواند هیجان انگیز باشد.
زارا با تقلید از بازاریابی برندهای لوکس نامی برای خود دست و پا کرده است و فید اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب کاربری آن شبیه یک مجله شیک به نظر می رسد، با عکس های سرمقاله حرفه ای از سبک های مختلف لباسش.
منبع تصویر
6.Nike @nike
منبع تصویر
28. کارهارت WIP @carharttwip
منبع تصویر
18. @tach_clothing را تچ کنید
منبع تصویر
8. کیت اسپید @katespadeny
منبع تصویر
2. J.Crew @jcrew
منبع تصویر
23. زارا @zara
اغلب از اینستاگرام برای اطلاعیه های ذخیره سازی مجدد استفاده می کند تا فالوورهایش بدانند چه زمانی محصولات مورد علاقه شان برای خرید دوباره در دسترس است. انجام این کار همچنین به جذب فالوورهای بیشتر به این پلتفرم کمک می کند، زیرا مردم اینستاگرام را راهی برای دریافت به روزترین اطلاعات در مورد برند مورد علاقه خود می بینند.
Aime Leon Dore اعلامیه های محصول را در ویدیوهایی به اشتراک می گذارد که با کاربرد مورد نظر محصول مطابقت دارد. به عنوان مثال، ویدیوی زیر یک همکاری آتی با Woolrich را اعلام می کند، برندی که به دلیل ماندگاری مشهور است. این ویدئو مدل هایی را در فعالیت هایی نشان می دهد که ممکن است باعث فرسودگی و پارگی محصولات روزمره شوند، اما نه مدل هایی از همکاری Aime Leon Dore x Woolrich.
17. Lisa Says Gah @lisasaysgah
رویکرد House of Sunny به اینستاگرام ارزش تکرار دارد زیرا تضمین می کند که دنبال کنندگان همیشه منبعی برای الهام برای استفاده از محصولات آن دارند. این به طور خاص توجه را به فرصت های استایل با یک برجسته داستان دائمی به نام «As Seen On» جلب می کند، جایی که افراد می توانند روی یک سری UGC کلیک کنند تا راه های منحصربه فردی برای استایل دادن به لباس های آن پیدا کنند.
منبع تصویر
10. خانه آفتابی @houseofsunny
سندی لیانگ به دلیل ایجاد نسخه های منحصر به فرد از منگنه های روزمره به خوبی شناخته شده است. در اینستاگرام، این برند لوک بوک هایی را برای لباس ها و لوازم جانبی خود به اشتراک می گذارد و به دنبال کنندگان الهام می دهد که چگونه و چگونه محصولاتش را بپوشند. تصویر زیر یک لوک بوک است که نشان می دهد هنگام ملاقات با دوستان چه بپوشیم.
فید اینستاگرام برای برند سوئدی پوشاک فضای باز Fjällräven کمتر در مورد محصولات آن است و بیشتر در مورد روح ماجراجویی است که تقریباً 60 سال است که این شرکت را تعریف کرده است.
Brkln Bloke یک برند پوشاک خیابانی مستقر در بروکلین است که در هنر اشتراک گذاری محصولات خود در طبیعت تسلط یافته است و به دنبال کنندگان کمک می کند تا برای خریدهای خود الهام بخش باشند.
منبع تصویر
4. جمعی دوست دختر @girlfriend
منبع تصویر
5. BRKLN Bloke @brklynbloke
منبع تصویر
> 21. Bode @bode
>در تصویر زیر، پالوما وول چرخ فلکی از عکس ها را به اشتراک می گذارد که به مخاطبان روش های مختلف پوشیدن یکی از محصولات خود، کمربند چند حالته برلین را نشان می دهد. این به پوشندگان و مخاطبان الهام بخش برای نحوه استفاده از محصول می دهد و همچنین می تواند الهام بخش خرید جدیدی باشد اگر شخصی سبکی را که دوست دارد ببیند.
اینستاگرام کیت اسپید علیرغم اینکه یک برچسب شناخته شده است، دارای یک تماس شخصی متمایز است که آن را از برندهای مشابه متمایز می کند. نمایه آن شامل عکس های لباس، عکس هایی از اطراف نیویورک، و عکس هایی از پشت صحنه فرآیند طراحی در استودیو کیت اسپید است.
9. هرموزا @the_hermoza
شبکه اینستاگرام Santos by Monica چشم نواز است زیرا هر پست از طرح رنگی یکسانی استفاده می کند و یک تجربه مرور لذت بخش ایجاد می کند، هویت یک برند منسجم ایجاد می کند و به مردم کمک می کند تا برند را برای طرح های رنگی و رنگ های خاص خود تشخیص دهند.
اگر از عکس های اقلام منظم خوشتان می آید، اینستاگرام فسیل برای شما مناسب است. برند لوازم جانبی غذا، مد، و افراد مشهوری مانند جیمز فلپس را مدیریت می کند و اگر بازیگر مورد علاقه شان را بشناسد، هیجان را در بینندگان ایجاد می کند.
20. Everlane @everlane
برند پوشاک Madewell به سبک های آرام و کلاسیک خود معروف است و اینستاگرام آن به وضوح این زیبایی شناسی را منعکس می کند. با تصاویر آفتابی روشن از آخرین محصولات و همکاری های خود، خوراک آن برای عاشقان مد لذت می برد.
Girlfriend Collective پس از تبلیغ یک تبلیغ رایگان شلوار لی، رشد انفجاری در رسانه های اجتماعی را تجربه کرد. فید آن مشتریان را با عکاسی محصول خیره کننده از سبک های مینیمال و الگوهای خنده دار مرتبط با محصولاتش درگیر می کند.
> Bode به خاطر ژاکت های لحاف دار و لباس های بی نظیر خود شناخته شده است. در اینستاگرام، ویدیوهایی را به اشتراک می گذارد که در آنها پیشینه و الهام بخش مجموعه هایش توضیح داده می شود و به دنبال کنندگان بینشی درباره برند، ارزش های آن و آنچه که نشان می دهد، می دهد.
22. Teva @teva
فید اینستاگرام Teva گواه این است که می توانید برند خود را به روزرسانی مدرن ارائه دهید بدون اینکه روحیه آنچه شما را در وهله اول موفق کرده است از دست بدهید. فید آن شامل محتوای تولید شده توسط کاربر از کفش هایش در عکس های محصول وحشی و شیک است که سبک های جدید را برجسته می کند.
برخی از بهترین برندهای پوشاک در اینستاگرام استاد تعامل با مصرف کننده هستند و مشاغل از هر صنعتی می توانند چیزی از این فیدهای الهام بخش بیاموزند. در این پست، ما فهرستی از 30 برند لباس – چه بزرگ و چه کوچک – گردآوری کرده ایم. برای آشنایی عمیق تر با نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام، راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.
30 مورد از بهترین برندهای پوشاک برای دنبال کردن در اینستاگرام
1. تلفر @telfar
خرده فروش آنلاین مد بریتانیایی ASOS فید خود را به طور مرتب با ویژگی های محصول رنگارنگ و جسورانه به روز می کند. این برنامه با استراتژی اینستاگرام اول ویدیویی متمایز است و به ندرت عکس های ثابت را به اشتراک می گذارد و به دنبال کنندگان اجازه می دهد تا با محتوا تعامل داشته باشند.
14. Aerie @aerie
منبع تصویر
26. The Row @therow
منبع تصویر
> 19. فسیل @fossil
بین عکس هایی که با دقت انتخاب شده اند، تبلیغات هدفمند ماهرانه، و پذیرش قاطعانه از استوری های اینستاگرام، هیچ صنعت B2C دیگری مانند صنعت زیبایی و پوشاک در اینستاگرام پیشرفت نکرده است.

تلفر یک برند لوکس است که به خاطر کیف و لباس هایش شناخته شده است. مانند بسیاری از برندهای موجود در لیست، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به محصولات خود همراه با عکس ها، ویدیوها و محتوای تولید شده توسط کاربران با کیفیت بالا استفاده می کند.
هرموزا از یکی از ویژگی های تاثیرگذار بومی اینستاگرام استفاده می کند - پست های قابل خرید و ویترین فروشگاه. هر پست دارای یک CTA «مشاهده فروشگاه» است و با کلیک کردن بر روی آن، مخاطبان به ویترین فروشگاه اینستاگرام هدایت می شوند که در آن می توانند محصولات بیشتری را کشف کنند یا حتی بدون خروج از برنامه خرید کنند.
پیمایش در فید اینستاگرام Aerie مانند یک استراحت در ساحل استوایی است. برند لباس زیر زنانه و مایو به دلیل تعهدش به عکس های روتوش نشده در تبلیغات چاپی خود مورد تحسین قرار گرفته است و این تلاش را در اینستاگرام خود ادامه می دهد و تصویری منسجم از برند ایجاد می کند.
اکانت Everlane هیچ کمبودی در تصاویر زیبای محصول ندارد، اما عکس هایی از مشتریانی که لباس هایش را پوشیده اند، عکاسی الهام بخش از سفر، و نکاتی در مورد غذا و مقاصد هنری در سرتاسر جهان را نشان می دهد و به مخاطبان تجربه ای کامل را در نمایه اش ارائه می دهد.
این برند غول پیکر ورزشی مشتاقانه از محتوای ویدیویی استقبال کرده است و به طور منظم کلیپ هایی را با 263 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک می گذارد. فید آن ترکیبی انگیزشی از ورزشکاران حرفه ای و افراد روزمره را نشان می دهد که مستقیماً با مأموریت برند آن که نایک برای همه است هماهنگ است.
7. پشم پالوما @palomawool
J.Crew بر هنر جذب فالوور در اینستاگرام مسلط است. فید پر جنب و جوش آن، از طریق استوری های به روز رسانی روزانه، اعلان های محصول درون فید، یا inspo سبک، به دنبال کنندگان الهام می بخشد.
3. انسان شناسی @anthropology
منبع تصویر
25. Madewell @madewell
منبع تصویر
24. Fjällräven @fjallravenofficial
منبع تصویر
13. Asos @asos
Ziran تکنیک های چینی باستان، مد لوکس و شیوه های پایدار را برای ایجاد برند لباس خود ادغام می کند. در اینستاگرام، محتوای پشت صحنه در مورد چگونگی پیدایش برند، به افراد نگاهی اجمالی به افراد و فرآیندهایی می دهد که برند مورد علاقه شان را زنده می کنند.
منبع تصویر
11. آیلین فیشر @eileenfisherny
منبع تصویر
27. سانتوس از مونیکا @santosbymonica
آیلین فیشر بر مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست در اینستاگرام تأکید می کند و با ورود به نمایه آن، شما را به سه پست پین شده می رساند که چرخه عمر محصولاتی را که استفاده می کند و چگونگی حمایت از پایداری را نشان می دهد.