> Bode به خاطر ژاکتهای لحافدار و لباسهای بینظیر خود شناخته شده است. در اینستاگرام، ویدیوهایی را به اشتراک میگذارد که در آنها پیشینه و الهامبخش مجموعههایش توضیح داده میشود و به دنبالکنندگان بینشی درباره برند، ارزشهای آن و آنچه که نشان میدهد، میدهد.
22. Teva @teva
Girlfriend Collective پس از تبلیغ یک تبلیغ رایگان شلوار لی، رشد انفجاری در رسانه های اجتماعی را تجربه کرد. فید آن مشتریان را با عکاسی محصول خیره کننده از سبک های مینیمال و الگوهای خنده دار مرتبط با محصولاتش درگیر می کند.
منبع تصویر
5. BRKLN Bloke @brklynbloke
اغلب از اینستاگرام برای اطلاعیههای ذخیرهسازی مجدد استفاده میکند تا فالوورهایش بدانند چه زمانی محصولات مورد علاقهشان برای خرید دوباره در دسترس است. انجام این کار همچنین به جذب فالوورهای بیشتر به این پلتفرم کمک می کند، زیرا مردم اینستاگرام را راهی برای دریافت به روزترین اطلاعات در مورد برند مورد علاقه خود می بینند.
شبکه اینستاگرام Santos by Monica چشم نواز است زیرا هر پست از طرح رنگی یکسانی استفاده می کند و یک تجربه مرور لذت بخش ایجاد می کند، هویت یک برند منسجم ایجاد می کند و به مردم کمک می کند تا برند را برای طرح های رنگی و رنگ های خاص خود تشخیص دهند.
خرده فروش آنلاین مد بریتانیایی ASOS فید خود را به طور مرتب با ویژگی های محصول رنگارنگ و جسورانه به روز می کند. این برنامه با استراتژی اینستاگرام اول ویدیویی متمایز است و به ندرت عکسهای ثابت را به اشتراک میگذارد و به دنبالکنندگان اجازه میدهد تا با محتوا تعامل داشته باشند.
14. Aerie @aerie
Ziran تکنیک های چینی باستان، مد لوکس و شیوه های پایدار را برای ایجاد برند لباس خود ادغام می کند. در اینستاگرام، محتوای پشت صحنه در مورد چگونگی پیدایش برند، به افراد نگاهی اجمالی به افراد و فرآیندهایی میدهد که برند مورد علاقهشان را زنده میکنند.
منبع تصویر
6.Nike @nike
منبع تصویر
11. آیلین فیشر @eileenfisherny
برند پوشاک Madewell به سبکهای آرام و کلاسیک خود معروف است و اینستاگرام آن به وضوح این زیباییشناسی را منعکس میکند. با تصاویر آفتابی روشن از آخرین محصولات و همکاری های خود، خوراک آن برای عاشقان مد لذت می برد.
منبع تصویر
23. زارا @zara
منبع تصویر
> 21. Bode @bode
زارا با تقلید از بازاریابی برندهای لوکس نامی برای خود دست و پا کرده است و فید اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب کاربری آن شبیه یک مجله شیک به نظر می رسد، با عکس های سرمقاله حرفه ای از سبک های مختلف لباسش.
هرموزا از یکی از ویژگی های تاثیرگذار بومی اینستاگرام استفاده می کند – پست های قابل خرید و ویترین فروشگاه. هر پست دارای یک CTA «مشاهده فروشگاه» است و با کلیک کردن بر روی آن، مخاطبان به ویترین فروشگاه اینستاگرام هدایت میشوند که در آن میتوانند محصولات بیشتری را کشف کنند یا حتی بدون خروج از برنامه خرید کنند.
Brkln Bloke یک برند پوشاک خیابانی مستقر در بروکلین است که در هنر اشتراکگذاری محصولات خود در طبیعت تسلط یافته است و به دنبالکنندگان کمک میکند تا برای خریدهای خود الهام بخش باشند.
منبع تصویر
2. J.Crew @jcrew
منبع تصویر
> 19. فسیل @fossil
>Tach از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای هیجان انگیز پشت صحنه استفاده می کند. تصویر زیر نگاهی اجمالی به صفحات خط آن است که معمولاً فقط به عنوان ابزار فروش برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می شود. به تماشاگران اجازه داده می شود تا فعالیت های پشت صحنه آن را انجام دهند که می تواند هیجان انگیز باشد.
برخی از بهترین برندهای پوشاک در اینستاگرام استاد تعامل با مصرف کننده هستند و مشاغل از هر صنعتی می توانند چیزی از این فیدهای الهام بخش بیاموزند. در این پست، ما فهرستی از 30 برند لباس – چه بزرگ و چه کوچک – گردآوری کردهایم. برای آشنایی عمیق تر با نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام، راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.
30 مورد از بهترین برندهای پوشاک برای دنبال کردن در اینستاگرام
1. تلفر @telfar
فید اینستاگرام برای برند سوئدی پوشاک فضای باز Fjällräven کمتر در مورد محصولات آن است و بیشتر در مورد روح ماجراجویی است که تقریباً 60 سال است که این شرکت را تعریف کرده است.
اینستاگرام کیت اسپید علیرغم اینکه یک برچسب شناخته شده است، دارای یک تماس شخصی متمایز است که آن را از برندهای مشابه متمایز می کند. نمایه آن شامل عکسهای لباس، عکسهایی از اطراف نیویورک، و عکسهایی از پشت صحنه فرآیند طراحی در استودیو کیت اسپید است.
9. هرموزا @the_hermoza
این برند غولپیکر ورزشی مشتاقانه از محتوای ویدیویی استقبال کرده است و به طور منظم کلیپهایی را با 263 میلیون دنبالکننده خود به اشتراک میگذارد. فید آن ترکیبی انگیزشی از ورزشکاران حرفهای و افراد روزمره را نشان میدهد که مستقیماً با مأموریت برند آن که نایک برای همه است هماهنگ است.
7. پشم پالوما @palomawool
Carhartt Work In Progress فروش را در پروفایل اینستاگرام خود اعلام می کند، راهی ارزشمند برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف شما از تبلیغات برند شما آگاه هستند. به عنوان مثال، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در لیست پستی شما مشترک نباشند، خبرنامه شما را مبنی بر اعلام فروش دریافت نخواهند کرد، اما آن را در فید خود مشاهده خواهند کرد.