اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام
به دلایلی که در بالا ذکر شد، اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از سریع ترین استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است. بنابراین، اگر به دنبال جذب مخاطبان جدید به صورت آنلاین هستید، کار با اینفلوئنسرها می تواند راهی قدرتمند برای انجام این کار باشد.
انواع اینفلوئنسرها
20. 28٪ از مصرف کنندگان از ایالات متحده گزارش می دهند که حداقل یک تأثیرگذار مجازی را در YouTube دنبال می کنند.
16. سبک زندگی و زیبایی محبوب ترین مقوله ها در بین اینفلوئنسرهای جهانی اینستاگرام در سال 2021 بودند.
اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ در TikTok
به طور معمول، اینفلوئنسرهای نانو با پرداخت اندک یا بدون پرداخت با برندها کار می کنند، در عوض محصولات رایگان در ازای بررسی یا تایید در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند.
31 آمار اینفلوئنسر مارکتینگ که در سال 2023 باید بدانید
چشم انداز اینفلوئنسر بازاریابی
10. میکرو اینفلوئنسرها تا 60 درصد بیشتر از اینفلوئنسرهای کلان تعامل ایجاد می کنند.
اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب
اینفلوئنسرها معمولاً بر اساس تعداد مخاطبانشان در سطوح مختلفی از «سلبریتی ها» قرار می گیرند. سه نوع رایج ماکرو، میکرو و نانو هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم.
اینفلوئنسرهای کلان
3. 72 درصد از Gen Z و Millennials اینفلوئنسرها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند.
31. میانگین قیمت هر ویدیوی حمایت شده از یک مگا اینفلوئنسر یوتیوب (کسی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان) حداقل 2500 دلار در سال 2021 بود.
بیش از شما
14. 72 درصد از بازاریابان در سال 2022 از اینستاگرام برای کمپین های تأثیرگذار استفاده کردند. پیش بینی می شود این تعداد در سال 2023 4.1 درصد رشد کند.
چشم انداز اینفلوئنسر بازاریابی
29. میانگین قیمت هر پست از یک مگا اینفلوئنسر TikTok (کسی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان) 1034 دلار در سال 2021 بود.
6. 38 درصد از بازاریابان می گویند که ایجاد فروش هدف اصلی آنها برای بازاریابی تأثیرگذار در سال 2022 بوده است.
اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ
27. به طور متوسط، کسب و کارها به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ، 6.50 دلار درآمد ایجاد می کنند.
4. 89 درصد از بازاریابان که در حال حاضر با اینفلوئنسر مارکتینگ درگیر هستند، سرمایه گذاری خود را در سال 2023 افزایش یا حفظ خواهند کرد.
بودجه های اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
22. میکرو اینفلوئنسرهای یوتیوب (آنهایی که 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده دارند) بالاترین نرخ تعامل را در این پلتفرم دارند.
8. 92 درصد از بازاریابان معتقدند که اینفلوئنسر مارکتینگ شکل مؤثری از بازاریابی است.
30. میانگین قیمت هر پست از یک مگا اینفلوئنسر اینستاگرام (کسی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان) حداقل 1200 دلار در سال 2021 بود.
اینفلوئنسرهای کلان یک پله پایین تر از افراد مشهور سنتی و مگا اینفلوئنسرها هستند. آنها حضور آنلاین برجسته ای دارند و از 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده دارند. علاوه بر این، آنها مخاطبان بیشتری نسبت به اینفلوئنسرهای میکرو و نانو دارند، زیرا آنها طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند (به جای اینکه کم کم کم کنند).
اینفلوئنسرهای میکرو