21. رقص، موسیقی و بازی محبوبترین دستهها برای اینفلوئنسرهای YouTube در سال 2021 بودند.
27. به طور متوسط، کسب و کارها به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ، 6.50 دلار درآمد ایجاد می کنند.
29. میانگین قیمت هر پست از یک مگا اینفلوئنسر TikTok (کسی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان) 1034 دلار در سال 2021 بود.
4. 89 درصد از بازاریابان که در حال حاضر با اینفلوئنسر مارکتینگ درگیر هستند، سرمایه گذاری خود را در سال 2023 افزایش یا حفظ خواهند کرد.
به طور معمول، اینفلوئنسرهای نانو با پرداخت اندک یا بدون پرداخت با برندها کار می کنند، در عوض محصولات رایگان در ازای بررسی یا تایید در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند.
31 آمار اینفلوئنسر مارکتینگ که در سال 2023 باید بدانید
چشم انداز اینفلوئنسر بازاریابی
بیش از نیمی از بازاریابانی که در اینفلوئنسر مارکتینگ سرمایه گذاری می کنند با میکرو اینفلوئنسرها کار می کنند. یک میکرو اینفلوئنسر بین 1000 تا 100000 دنبال کننده دارد. محتوای آنها معمولاً حول یک موضوع، اشتیاق یا جایگاه خاصی میچرخد، و آنها را به متخصصان محترم در زمینه خود تبدیل میکند.
اینفلوئنسرهای نانو
31. میانگین قیمت هر ویدیوی حمایت شده از یک مگا اینفلوئنسر یوتیوب (کسی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان) حداقل 2500 دلار در سال 2021 بود.
بیش از شما
آمار میکرو اینفلوئنسر
7. 50 درصد از هزاره ها به توصیه های اینفلوئنسرها برای محصول اعتماد دارند. این میزان برای توصیه های افراد مشهور به محصول به 38 درصد کاهش می یابد.
در حالی که توصیه یک دوست یا یکی از اعضای خانواده ارزشمند است، اما فقط یک تعامل یک به یک است. اما با اینفلوئنسرها، این تعامل می تواند با صدها، هزاران یا حتی میلیون ها نفر اتفاق بیفتد.
اینفلوئنسر مارکتینگ در TikTok
اینفلوئنسرهای نانو کمترین مخاطب را در بین این سه نفر دارند، اما معمولاً بیشترین تعامل را ایجاد میکنند. این اینفلوئنسرها کمتر از 1000 دنبال کننده دارند و در یک جامعه فوق العاده فعالیت می کنند. آنها یک جامعه فعال و وفادار ساخته اند که مستعد توصیه ها هستند.
28. در سال 2022، هزینه بازاریابی تأثیرگذار از 3.69 میلیارد به 4.14 میلیارد در ایالات متحده افزایش یافت.
بیایید شیرجه بزنیم
فهرست مطالب
2. در حال حاضر از هر 4 بازاریاب 1 نفر از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند.
16. سبک زندگی و زیبایی محبوب ترین مقوله ها در بین اینفلوئنسرهای جهانی اینستاگرام در سال 2021 بودند.
25. ویدیوهای اینفلوئنسر 60 درصد از بازدیدهای ویدیویی در فیس بوک در ایالات متحده را در سال 2022 به خود اختصاص دادند.
بودجه های اینفلوئنسر مارکتینگ
23. در سال 2021، یوتیوب محبوب ترین پلتفرم برای تماشای اینفلوئنسرهای بازی برای کاربران ایالات متحده و بریتانیا بود.
اینفلوئنسر مارکتینگ در فیسبوک
11. 44 درصد از بازاریابان می گویند که بزرگترین مزیت کار با میکرو اینفلوئنسرها این است که هزینه کمتری دارد.
بودجه های اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ از قدرت دهان به دهان استفاده می کند – و آن را از طریق رسانه های اجتماعی مقیاس می کند. در نتیجه، در سال 2023 به یک استراتژی بازاریابی پیشرو تبدیل شده است.
22. میکرو اینفلوئنسرهای یوتیوب (آنهایی که 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده دارند) بالاترین نرخ تعامل را در این پلتفرم دارند.
24. 52 درصد از بازاریابان در سال 2022 از فیس بوک برای کمپین های بازاریابی تأثیرگذار استفاده کردند.
با اینفلوئنسر مارکتینگ، برندها از اینفلوئنسرهای آنلاین برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این باعث می شود اینفلوئنسرها واسطه بین برندها و مخاطبانشان باشند.
اینفلوئنسرهای کلان یک پله پایین تر از افراد مشهور سنتی و مگا اینفلوئنسرها هستند. آنها حضور آنلاین برجسته ای دارند و از 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده دارند. علاوه بر این، آنها مخاطبان بیشتری نسبت به اینفلوئنسرهای میکرو و نانو دارند، زیرا آنها طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند (به جای اینکه کم کم کم کنند).
اینفلوئنسرهای میکرو
8. 92 درصد از بازاریابان معتقدند که اینفلوئنسر مارکتینگ شکل مؤثری از بازاریابی است.
3. 72 درصد از Gen Z و Millennials اینفلوئنسرها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند.
در اینجا، ما 31 آمار را گردآوری کردهایم تا تصویر بهتری از چشمانداز اینفلوئنسرها، اثربخشی آن و پلتفرمهایی که بیشترین کشش را در این فضا دارند به شما ارائه دهیم.
ما امیدواریم که این گردآوری تصویر بهتری از چشم انداز اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2023 به شما ارائه دهد، و همچنین نگاهی اجمالی به پلتفرم هایی که می توانند کمپین های اینفلوئنسر شما را به سطح بعدی ببرند، ارائه دهد.
15. در سال 2021، 3.8 میلیون پست با برچسب #ad در اینستاگرام وجود داشت.
1. در سال 2022، ارزش بازار اینفلوئنسر در ایالات متحده به 16.4 میلیارد رسید.
19. TikTok از یک اینفلوئنسر کلان (کسی با 100000 تا 1 میلیون دنبال کننده) به طور متوسط 38517 بازدید دریافت می کند.
اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب
اینفلوئنسرها معمولاً بر اساس تعداد مخاطبانشان در سطوح مختلفی از «سلبریتی ها» قرار می گیرند. سه نوع رایج ماکرو، میکرو و نانو هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم.
اینفلوئنسرهای کلان
اینفلوئنسر مارکتینگ در فیسبوک
به دلایلی که در بالا ذکر شد، اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از سریع ترین استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است. بنابراین، اگر به دنبال جذب مخاطبان جدید به صورت آنلاین هستید، کار با اینفلوئنسرها می تواند راهی قدرتمند برای انجام این کار باشد.
انواع اینفلوئنسرها
10. میکرو اینفلوئنسرها تا 60 درصد بیشتر از اینفلوئنسرهای کلان تعامل ایجاد می کنند.
20. 28٪ از مصرف کنندگان از ایالات متحده گزارش می دهند که حداقل یک تأثیرگذار مجازی را در YouTube دنبال می کنند.
26. در سال 2022، 39 درصد از بازاریابان 10 تا 20 درصد از بودجه بازاریابی خود را در بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کردند.
اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب
9. 33 درصد از Gen Z-ers محصولی را بر اساس توصیه یک تأثیرگذار در سه ماه گذشته خریداری کرده اند.
آمار میکرو اینفلوئنسر
13. اینستاگرام پرکاربردترین پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر در ایالات متحده در سال 2022 بود.
18. 45 درصد از بازاریابان در سال 2022 از TikTok برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کردند. پیش بینی می شود این تعداد در سال 2023 4 درصد رشد کند.
اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ