38 آمار پادکست که تبلیغ‌کنندگان باید در سال 2022 بدانند

همانطور که از آمار بالا مشاهده کردید، محبوبیت پادکست در حال افزایش است – به ویژه در بین نسل های جوان. و در حالی که اغلب به عنوان نوعی “سرگرمی” در نظر گرفته می شود، محتوای پادکست می تواند فوق العاده همه کاره باشد.

اگر علاقه مند به دنبال کردن یک استراتژی تبلیغاتی پادکست برای ارتباط با آن هستید مشتریان هزاره یا Gen Z اما مطمئن نیستید که آیا فرصت های مناسب برای شرکت شما وجود دارد، این لیست را بررسی کنید تبلیغات پادکست آمار

جمعیت شناسی پادکست

منبع

  • شنوندگان پادکست به احتمال زیاد بلندگوی هوشمند دارند. (Buzzsprout)
  • پادکست ها منبع صوتی شماره یک از نظر زمان مصرف در بین شنوندگان پادکست هستند. (تحقیق ادیسون)
  • 50 درصد از شنوندگان سوپر پادکست موافقند که تبلیغات پادکست بهترین راه برای دسترسی به آنهاست. (تحقیق ادیسون)
  • Millennials و Gen Z 5% بیشتر از نسل های قدیمی به دلایل حرفه ای به پادکست گوش می دهند. (EX-IQ)
  • تقریباً 50٪ از نمایندگان خدمات مشتری در محل کار به پادکست گوش داده اند. (EX-IQ)
  • در حالی که 39.2 درصد از افرادی که حداقل ماهانه به پادکست گوش می دهند از طریق پادکست اپل گوش می دهند، 26.4 درصد از Spotify استفاده می کنند. (Buzzsprout)
  • بیش از نیمی از هزاره ها به پادکست های آموزشی گوش می دهند. (EX-IQ)
  • 62 درصد از شنوندگان پادکست می گویند که اگر بتوانند یک بخش کوتاه یا برجسته از آن را به اشتراک بگذارند، به جای یک قسمت کامل، احتمال بیشتری دارد که پادکست را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. (EX-IQ)
  • در سال 2021، درج تبلیغات پویا 84 درصد از درآمد تبلیغات پادکست را به خود اختصاص داد. 40 درصد از تبلیغات پادکست توسط میزبان خوانده شده است. (گزارش درآمد تبلیغات پادکست IAB)
  • میزان محتوای برند در پادکست ها بین سال های 2020 تا 2021 نزدیک به 82 درصد افزایش یافته است.نمودار)

ما بزرگ‌ترین فرصت‌های بازاریابی پادکست را پوشش می‌دهیم، جایی که پادکست در آن قرار دارد و جمعیت‌شناسی که بیشترین هماهنگی را دارند.

فهرست مطالب:

رفتارهای شنونده پادکست

پادکست و تبلیغات

از آنجایی که پادکست های زیادی وجود دارد و شنوندگان زیادی با پتانسیل خرید وجود دارد، ممکن است بخواهید در برنامه تبلیغاتی آینده خود، حمایت مالی از پادکست را در نظر بگیرید.

با این تاکتیک‌ها، می‌توانید پادکست‌ها را با یک هدف قیمت و مخاطب که برای برند شما منطقی است شناسایی کنید. سپس، می توانید با آنها کار کنید و با حمایت مالی از محتوایی که ساخته اند، از تخصص آنها استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یک آگهی بومی ایجاد کنید که با موضوعات بحث آنها هماهنگ باشد.

آمار پادکست: رشد درآمد پادکست

رشد پادکست

  • در سال 2021، بیش از 2 میلیون پادکست فعال وجود داشت. (پادکست بینش)
  • تا آوریل 2021، بیش از 48 میلیون قسمت پادکست وجود داشت. (پادکست بینش)
  • شنوندگان پادکست ماهانه با رشد 6.1 درصدی به 125 میلیون شنونده در سال 2022 رسیدند.eMarketer)
  • 73 درصد از آمریکایی های 12 ساله و بالاتر در ماه گذشته به پادکست گوش داده اند. (Buzzsprout)
  • بین سال‌های 2021 تا 2022، تعداد افراد بالای 12 سال در ایالات متحده که به پادکست گوش می‌دهند از 57 درصد به 62 درصد افزایش یافته است. (پژوهش ادیسون)

جمعیت شناسی پادکست

  • تقریباً 79 درصد از افراد بالای 12 سال در ایالات متحده با پادکست آشنا هستند. (پژوهش ادیسون)
  • 53 درصد از شنوندگان پادکست مرد هستند. (تحقیق ادیسون)
  • 41 درصد از هزاره ها به صورت هفتگی به پادکست گوش می دهند. (رسانه خیابان جم)
  • 53 درصد از مردان و 46 درصد از زنان در سال 2022 به پادکست گوش می دهند.تحقیق ادیسون)
  • 66 درصد از شنوندگان پادکست دارای مدرک دانشگاهی و درآمد متوسط ​​75000 دلار در سال هستند. (Buzzsprout)
  • بیشترین افزایش شنوندگان پادکست در سال گذشته مربوط به گروه سنی 12 تا 34 سال بوده است. (پژوهش ادیسون)

رفتارهای شنونده پادکست

  • 38 درصد از مردم به صورت ماهانه به پادکست گوش می دهند در حالی که 26 درصد از مردم به صورت هفتگی به پادکست گوش می دهند. (پژوهش ادیسون)
  • در حالی که 49 درصد از شنوندگان پادکست از خانه صدا می کنند، 22 درصد در ماشین گوش می دهند. (پادکست بینش)
  • تقریباً 30٪ از مردم در مورد پادکست ها از جستجوی آنلاین یاد می گیرند در حالی که حدود 20٪ از شنوندگان می گویند که درباره آنها از دوستان دیگر یا دهان به دهان می شنوند. (Buzzsprout)

➝ راهنمای رایگان: چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم

برای مثال، اگرچه نسل هزاره یا ژنرال Z به پادکست‌هایی گوش می‌دهند که شامل مصاحبه با افراد مشهور بزرگ می‌شود، اما به برنامه‌های کوچک‌تری نیز گوش می‌دهند که به آن‌ها درباره روندها یا اخبار جدیدی که بر زندگی یا حرفه‌شان تأثیر می‌گذارد، آموزش می‌دهند.

مردم به تمام یا بیشتر قسمت های پادکست گوش می دهند

آمار پادکست: 82 درصد از بازاریابان قصد دارند به سرمایه گذاری در محتوای صوتی ادامه دهند

  • در سال 2022، 82 درصد از بازاریابان قصد دارند به همان میزان سرمایه گذاری کنند یا سرمایه گذاری خود را در پادکست یا سایر محتوای صوتی افزایش دهند. (HubSpot)
  • پیش بینی می شود هزینه تبلیغات پادکست امسال به 1.74 میلیارد دلار برسد. (دولتمرد)
  • 39 درصد از شرکت های فناوری اطلاعات قصد دارند در سال 2022 از تبلیغات پادکست استفاده کنند. (HubSpot)
  • میانگین اسلات تبلیغاتی پادکست بین 10 تا 50 دلار هزینه دارد، با هزینه های اضافی برای نمایش هایی با شنونده بالا. (HubSpot)
  • 18 درصد از شرکت های مستقر در ایالات متحده قصد دارند از پادکست ها و محتوای صوتی در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنند. (HubSpot)
  • 54 درصد از مصرف کنندگان پادکست می گویند که به احتمال زیاد مارک هایی را که در پادکست ها می شنوند در نظر می گیرند. (تحقیق ادیسون)
  • 38 درصد از بازاریابان که برای شرکت‌های خرده‌فروشی کار می‌کنند می‌گویند تبلیغات پادکست کانال رسانه‌ای است که بیشترین بازگشت سرمایه را دارد. (HubSpot)
  • انتظار می رود درآمد تبلیغات پادکست در سال 2022 از 2 میلیارد دلار عبور کند.گزارش درآمد تبلیغات پادکست IAB)

دعوت به اقدام جدید



منبع

آمار پادکست: تعداد پادکست های مارک دار در سال

تبلیغات پادکست را در نظر می گیرید؟

رشد پادکست

پادکست و تبلیغات