4 آگهی Super Bowl که مصرف کنندگان در سال 2023 دوست داشتند و آنچه بازاریابان می توانند از آنها بیاموزند [New Data]


Super Bowl هر سال چیزهای زیادی در مورد رقابت سالم به ما می آموزد – اما ما همیشه آن را در زمین فوتبال نمی بینیم.

گروهی از مصرف کنندگان تبلیغات سوپر بول مورد علاقه خود را تماشا می کنند.

برخی از بزرگ‌ترین تقابل‌های روز بازی زمانی رخ می‌دهند که مفسران ما را به یک استراحت تبلیغاتی می‌فرستند. در حالی که تیم‌های فوتبال برای کسب جوایز رقابت می‌کنند، شرکت‌ها میلیون‌ها دلار را صرف تلاش برای کسب بازدید، سرنخ و درآمد بیشتر نسبت به سایر برندها می‌کنند که در همان روز در صنعت خود تبلیغ می‌کنند.

اگر بازاریاب ویدیو باشید، می‌توانید از تبلیغات برتر Super Bowl، حتی برای یک برند کوچک، چیزهای زیادی یاد بگیرید. اگرچه این تبلیغات بودجه‌ای دارند که ما نمی‌توانستیم تصور کنیم، اما مارک‌های پشت آن‌ها همچنان از خلاقیت و هوشمندی استفاده می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا آگاهی انبوه را افزایش دهند و در بین شدیدترین رقابت‌هایشان برجسته شوند.

برای کمک به شما در یافتن نکات کلیدی تبلیغات Super Bowl که بیشترین طنین انداز را در بینندگان داشت، از بیش از 150 مصرف کننده آمریکایی خواستیم که امسال در چهار دسته محصول اصلی به تبلیغات بازی های بزرگ مورد علاقه خود رأی دهند.

→ اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع بازاریابی ویدیویی [Free Kit]

4 تبلیغ محبوب Super Bowl در سال 2023، طبق نظر بیش از 150 بیننده

در زیر چهار مورد دلخواه مصرف‌کننده، به‌علاوه پیشنهادهایی وجود دارد که هر بازاریاب می‌تواند از آنها برای جلوگیری از بزرگترین رقابت خود استفاده کند.

آگهی بازرگانی غذا و نوشیدنی مورد علاقه مصرف کنندگان

Dunkin’ – ‘Drive-Thru’ با بازی بن افلک

سال‌هاست که بن افلک به شوخی به عنوان سخنگوی غیررسمی دانکین شناخته می‌شود – که قدمت آن به دوران او برمی‌گردد. نقش اول 1997 در Good Will Hunting.

بنابراین منطقی است که این بازیگر برنده جایزه اسکار تصمیم گرفت برای آخرین آگهی تبلیغاتی این برند در ایالت ماساچوست، یک دانکین درایو در ایالت خود در ماساچوست را تصاحب کند – که باعث تعجب برخی از مشتریان ناآگاه شد.

بر اساس نظرسنجی ما، 34 درصد از مصرف کنندگان گفتند که این آگهی تبلیغاتی مورد علاقه آنها Super Bowl از یک برند غذا و نوشیدنی است.

آگهی از الف الهام می گیرد میم محبوب اینترنتی از عکس های متعدد افلک در حال قدم زدن با محصولات دانکین. این تبلیغات همچنین شامل واکنش‌های واقعی مشتریان واقعی دانکین است که متوجه می‌شوند یک ستاره هالیوود سفارش آنها را می‌پذیرد.

این تبلیغ در حالی به پایان می‌رسد که جنیفر لوپز، یکی از ستاره‌های دیگرش، برای سرزنش شوهرش و درخواست سفارش، یک عکس کوتاه می‌سازد.

در حالی که ممکن است برند شما بودجه لازم برای رزرو دو نفر از افراد مشهور لیست A را برای کمپین بازاریابی ویدیویی بعدی خود نداشته باشد، باز هم امکان بازآفرینی این استراتژی وجود دارد.

اگر تأثیرگذار یا سازنده محتوا را می شناسید که دائماً از محصولات شما استفاده می کند یا برند شما را فریاد می زند، آنها را در کمپین بعدی خود معرفی کنید.

فناوری مورد علاقه مصرف کنندگان و تجارت الکترونیکی

آمازون – نجات سایر

31 درصد از مصرف‌کنندگان آگهی تجاری آمازون درباره خانواده‌ای که سعی می‌کنند با سگ‌های مزاحم خود زندگی کنند را به‌عنوان آگهی Super Bowl مورد علاقه‌شان از یک شرکت فناوری یا تجارت الکترونیک فهرست کردند.

این تبلیغ، Saving Sawyer، سگی را نشان می دهد که عادت کرده بود دائماً در کنار خانواده خود باشد، زیرا آنها از خانه کار می کردند یا درگیر آموزش از راه دور بودند.

چیزی که باعث متمایز شدن تجارت از رقبای خود می شود، قابلیت ارتباط است. بیشتر از 23 میلیون خانوار آمریکایی حیوانات خانگی را در طول همه‌گیری، در حالی که مردم سعی می‌کردند با تنهایی قرنطینه کنار بیایند، پذیرفتند.

و در حالی که میلیون ها آمریکایی به کار و یادگیری خارج از خانه های خود باز می گردند، بسیاری از آنها “حیوانات خانگی همه گیر” زمانی که برای اولین بار خود را با تنها بودن در خانه وفق می دهند، وابسته و سرکش شده اند.

آمازون این پدیده رایج را در تبلیغات جدید خود با نشان دادن سگی به نام ساویر نشان می دهد که خانه و وسایل خانواده خود را پس از بازگشت به دفتر و مدرسه ویران می کند.

برای حل این مشکل، خانواده یک جعبه سگ از آمازون سفارش می‌دهند و از آن برای آوردن یک توله سگ جدید به خانه استفاده می‌کنند که تا زمانی که همه دور هستند با سایرر همراهی می‌کند.

این تجاری دارای یک مشکل رایج است که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند و سپس آمازون و خدمات آن را به عنوان راه حل ارائه می دهد.

به مشکل رایجی فکر کنید که مخاطب هدف شما با آن مواجه است. برند شما چه محصولات یا خدماتی را ارائه می دهد که بتواند مشکل آنها را حل کند؟ از پاسخ به عنوان الهام بخش برای کمپین بازاریابی ویدیویی بعدی خود استفاده کنید.

آگهی بازرگانی خودرو مورد علاقه مصرف کنندگان

Jeep – Jeep 4xe ‘Electric Boogie’

با موسیقی متن شاد، حیوانات خنده‌دار و نمایش هوشمندانه ویژگی‌های محصول – جای تعجب نیست که 33 درصد از مصرف‌کنندگان تبلیغات 4xe جیپ را به‌عنوان تبلیغ محبوب Super Bowl مرتبط با خودرو فهرست کرده‌اند.

این تبلیغات عمدتاً بر ویژگی های وسایل نقلیه جدید جیپ متمرکز است. مخاطبان می بینند که وسایل نقلیه به راحتی در زمین های ناهموار حرکت می کنند در حالی که راننده از سیستم های صوتی داخلی آنها برای گوش دادن به “Electric Boogie” استفاده می کند.

سیستم صوتی آنقدر واضح و شفاف است که حیوانات اطراف نمی توانند از رقصیدن خودداری کنند. و زمانی که یک مار بیش از حد به جیپ نزدیک می‌شود، دوربین‌های جیپ روشن می‌شوند تا راننده را از وجود مانع هولناک آگاه کنند.

در نهایت، تبلیغات با توقف رانندگان برای شارژ جیپ های مربوطه خود به پایان می رسد – زیرا آنها برقی هستند!

راهی برای نمایش ویژگی های محصول خود برای کمپین بازاریابی ویدیویی بعدی خود بیابید.

تجارت مورد علاقه مصرف کنندگان مربوط به سرگرمی.

YouTube TV – بلیت یکشنبه NFL «Football Cat» به YouTube TV می‌رسد

گاهی اوقات این کمک می کند که تبلیغ خود را کوتاه و ساده نگه دارید، مانند تبلیغ Super Bowl تلویزیون YouTube در مورد بلیط یکشنبه NFL که به پلتفرم می آید. 34 درصد از مصرف کنندگان گفتند که این آگهی تبلیغاتی مورد علاقه آنها در Super Bowl مربوط به سرگرمی است.

نکاتی برای بازاریابان ویدیو

در حالی که همه تبلیغات فوق افراد مشهور را نشان می دادند، ستاره ها لزوماً این تبلیغات را در میان مصرف کنندگان در جریان شلوغی از تبلیغات مملو از افراد مشهور نشان ندادند.

در واقع، سه تبلیغ برجسته شده در بالا موضوعات زیر را به اشتراک گذاشتند.

  • ارتباط پذیری: هر سه آگهی، حتی تبلیغات Budweiser در مورد یک Clydesdale، پیامی داشتند که در سطح انسانی قابل ربط بود – آنها را به یاد ماندنی تر می کرد و تماشای آنها را جالب می کرد.
  • شوخ طبعی: در حالی که بسیاری از تبلیغات Super Bowl در سال‌های گذشته رنگ‌های سنگین‌تری داشتند، دو مورد از تبلیغات در لیست بالا – و بسیاری از تبلیغات امسال – با لحنی سبک‌تر، خوش‌بینانه و خنده‌دار مخاطبان را جذب کردند.
  • داستان های قوی: در حالی که بیشتر تبلیغات Super Bowl که ما دیدیم، تصاویری از افراد مشهور را در خود داشت، اما همه آنها داستان به یاد ماندنی یا جذابی نداشتند. این سه نفر بالاتر از همه روایت جالبی داشتند که بینندگان را وارد صحنه کرد و آنها را رها کرد که بدانند تبلیغات چگونه به پایان می رسد.

حتی بدون بودجه تبلیغاتی میلیون دلاری، می‌توانید این مضامین را در ذهن داشته باشید و محتوای ویدئویی مقرون‌به‌صرفه‌ای ایجاد کنید که به آنها پاسخ دهد و واقعاً مخاطبان شما را جذب کند.

از این تبلیغات الهام گرفته‌اید، و می‌خواهید در برخی از بهترین آگهی‌های تبلیغاتی Super Bowl تمام دوران لذت ببرید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از بزرگان این پست را ببینید.

یا برای ساختن برنامه بازاریابی ویدئویی بودجه بندی شده جدید خود به کمک نیاز دارید؟ منبع رایگان زیر را دانلود کنید.

ویدیوها، الگوها، نکات و سایر منابعی را که برای کمک به راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر اختصاص داده شده‌اند، کشف کنید.



منبع