4 دلیل مبتنی بر داده برای کار با میکرو اینفلوئنسرها [HubSpot Research]

نظرسنجی ما نشان داد که 33 درصد از بازاریابان بیشترین موفقیت را با میکرو اینفلوئنسرها در مقایسه با نانو، کلان و مگا اینفلوئنسرها داشته اند. همانطور که قبلاً گفتم، میکرو اینفلوئنسرها تعامل بسیار بالایی دارند، بنابراین جای تعجب نیست که یک سوم از پاسخ دهندگان ما موفقیت بزرگی را در کار با آنها گزارش کرده اند.





منبع

نظرسنجی ما ریز اینفلوئنسرها را به‌عنوان سازندگان و تأثیرگذاران با تعداد فالوور/مشترک از 10000 تا 99999 تعریف کرد. میکرو اینفلوئنسرها در جایگاه خود بسیار شناخته شده هستند و رابطه نزدیکی با پیروان خود دارند و در نتیجه تعامل بالایی دارند.

چرا شرکت ها باید با میکرو اینفلوئنسرها کار کنند؟

این کمتر از تأثیرگذاران با بیش از 500000 دنبال کننده است. این اینفلوئنسرها معمولاً بین 2085 تا 3318 دلار برای هر پست دریافت می کنند. برای این اینفلوئنسرها، شرکت ها می توانند انتظار داشته باشند که هزینه های زیر را پرداخت کنند:

  • 2085 دلار برای یک پست اینستاگرام
  • 3318 دلار برای یک ویدیوی اینستاگرام
  • ۷۲۱ دلار برای استوری اینستاگرام
  • 2400 دلار برای یک پست فیس بوک
  • 3857 دلار برای یک ویدیوی YouTube

در اینجا چهار دلیل وجود دارد که شرکت شما باید با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کند.

1. میکرو اینفلوئنسرها نرخ تعامل بسیار خوبی دارند.

میکرو اینفلوئنسرها از تعامل بالایی برخوردار هستند زیرا ارتباط با آنها و ایجاد پیوند با فالوورهای کمتر در مقابل میلیون ها دنبال کننده آسان تر است.

یک مطالعه اخیر توسط Later x Forh نشان می دهد که هر چه تعداد فالوورهای یک اینفلوئنسر در اینستاگرام کمتر باشد، نرخ تعامل آنها بیشتر است. کاربران اینستاگرام با کمتر از 1000 فالوور نیز از 8 درصد کل فالوورها لایک دریافت می کنند، در حالی که کاربران با بیش از 10 میلیون فالوور تنها 1.7 درصد دریافت می کنند.

2. مقرون به صرفه تر از اینفلوئنسرهای کلان هستند.

با وجود میکرو اینفلوئنسرهایی که چنین بخش عظیمی از بازار را تشکیل می دهند، یافتن فردی که متناسب با جایگاه شما باشد، دیدگاه شما را به اشتراک بگذارد و بتواند به مخاطبان شما نفوذ کند بسیار امکان پذیر است.

4. آنها اصالت و اعتماد را در جایگاه خود تقویت می کنند.

میکرو اینفلوئنسر آندریا آلرز که La Croix را در اختیار دارد

2. دنیل ولینگتون

HubSpot اخیراً 1200 بازاریاب جهانی را مورد بررسی قرار داد و دریافت که 64 درصد از بازاریابان، میکرو اینفلوئنسرها را در میان سازندگانی که در طول سال 2022 با آنها کار کرده اند، فهرست کرده اند. 53 درصد از بازاریابان گفتند که قصد دارند در سال 2023 با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کنند. بنابراین، چرا بازاریابان تمرکز خود را تغییر می دهند. نسبت به میکرو اینفلوئنسرها، و آیا شما هم باید همین کار را انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوالات، در اینجا چهار دلیل مبتنی بر داده برای کار با میکرو اینفلوئنسرها در کمپین بعدی خود آورده شده است.

خرده فروش آنلاین Asos از طریق برنامه Asos Insiders خود با میکرو اینفلوئنسرها کار می کند. از طریق این برنامه، Asos تأثیرگذاران همه تعداد فالوور را برای تبلیغ لباس و محصولات زیبایی خود پیدا می کند. یکی از میکرو اینفلوئنسرهایی که خرده‌فروش با آن کار کرده، لورن نیکول است، یک اینفلوئنسر مد و ویرایشگر با 74.6 فالوور در اینستاگرام.

میکرو اینفلوئنسر ملانی واکلاویکووا یک ساعت دنیل ولینگتون را تبلیغ می کند.

3. Asos

میکرو اینفلوئنسر لورن نیکول یک جفت Asos را در دست دارد

4. کک

برندهای زیر بازاریابی میکرو اینفلوئنسر را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده اند:

1. صلیب

میکرو اینفلوئنسر Telle Mentlui در کنار محصولات کوکاکولا عکس می گیرد

5. اسپری

ژست میکرو اینفلوئنسر 808s و Mixtapes با Sperrys

دانیل ولینگتون یک برند ساعت سوئدی است که جامعه سفیران جهانی خود را برای تقویت همکاری با میکرو اینفلوئنسرها آغاز کرد. مسابقه روزانه #DWPickoftheday این شرکت اینفلوئنسرها را به چالش می کشد تا محتوای مهیج ایجاد کنند تا در حساب اصلی شرکت نمایش داده شود. میکرو اینفلوئنسرهایی مانند ملانی واکلاویکووا اغلب در اینستاگرام این شرکت حضور دارند.

راهنمای ما برای اینفلوئنسر مارکتینگ ضروری را دانلود کنید

میکرو اینفلوئنسرها چیست؟

به طور خلاصه، میکرو اینفلوئنسرها تعامل عالی و پیوند نزدیک با پیروان خود دارند. استفاده از میکرو اینفلوئنسرها در کمپین بازاریابی بعدی شما یک راه موثر و مقرون به صرفه برای استفاده از مخاطبان هدف خود در رسانه های اجتماعی یا پلتفرم های مبتنی بر جامعه است. اکنون که مزایای میکرو اینفلوئنسرها را می دانید، آماده همکاری با کسانی هستید که کارشان با دید شما همسو است.

حتی برندهای بزرگ و قدیمی مانند کوکاکولا از بازاریابی میکرو اینفلوئنسر در کمپین ها استفاده کرده اند. کمپین #Cokeambassador کوکاکولا از اینفلوئنسرها استقبال می کند تا عکس ها و ویدیوهایی از خود با محصولات کوکاکولا پست کنند.

برند کفش قایق اسپری اغلب در رسانه های اجتماعی خود با میکرو اینفلوئنسرها همکاری می کند. Sperry به اینفلوئنسرها بودجه اعطا می کند تا جامعه و مخاطبان خود را درگیر کنند. این شرکت همچنین OpenSponsorship را برای ارتباط ورزشکاران با این برند راه‌اندازی کرد که در نتیجه بیش از 6000 ورزشکار از 160 رشته ورزشی با Sperry کار کردند.

نام تجاری آب گازدار La Croix با چندین میکرو اینفلوئنسر برای نمایش محصولات خود همکاری کرده است. برای تشویق همکاری‌های اینفلوئنسرها، این برند کوپن‌هایی را برای کیس‌های رایگان نوشیدنی‌های خود به میکرو اینفلوئنسرهایی با حداقل 1000 فالوور ارسال می‌کند. به عنوان مثال، پست اینستاگرام زیر میکرو اینفلوئنسر و روزنامه نگار آندریا آلبرز را نشان می دهد که قوطی La Croix را در کنار درخت کریسمس در دست گرفته است.

همانطور که قبلا ذکر شد، میکرو اینفلوئنسرها می توانند پیوند نزدیکی با مخاطبان خود ایجاد کنند، که منجر به تعامل بیشتر از اینفلوئنسرهای کلان می شود. فرض کنید می توانید یک میکرو اینفلوئنسر برای پشتیبانی از محصول خود دریافت کنید. در این صورت، آن اینفلوئنسر احتمالاً شهرت شما را افزایش می دهد و در مورد کسب و کار شما اعتماد به نفس ایجاد می کند.

5 برندی که با میکرو اینفلوئنسرها همکاری می کنند

طبق گفته Shopify، میکرو اینفلوئنسرها با 5000 تا 30000 فالوور بین 73 تا 318 دلار برای هر پست رسانه اجتماعی دریافت می کنند. به طور خاص، Shopify می گوید که کسب و کارها می توانند انتظار داشته باشند که به میکرو اینفلوئنسرها در حدود قیمت های زیر پرداخت کنند:

  • 172 دلار برای یک پست اینستاگرام
  • 219 دلار برای یک ویدیوی اینستاگرام
  • ۷۳ دلار برای استوری اینستاگرام
  • 318 دلار برای یک پست فیس بوک
  • 908 دلار برای یک ویدیوی YouTube
وب سایت خود را با سئو فنی موثر بهبود بخشید.  با انجام این ممیزی شروع کنید.

اگر شما یک کسب و کار کوچکتر هستید که به دنبال جذب مخاطبان هدفمندتر به صورت آنلاین بدون تجاوز از بودجه خود هستید، میکرو اینفلوئنسرها سرمایه گذاری ارزشمندی خواهند بود.

3. آنها تقریباً نیمی از تأثیرگذاران را تشکیل می دهند.

اینفلوئنسر مارکتینگ در کمپین‌های بازاریابی یکپارچه‌تر شده است، زیرا برندها سعی می‌کنند در پلت‌فرم‌هایی که برای ایجاد جامعه و تولید محتوا طراحی شده‌اند، به مخاطبان دست یابند تا شرکت‌ها. وقتی به اینفلوئنسر مارکتینگ فکر می کنید، احتمالاً به اینفلوئنسرهایی فکر می کنید که دنبال کنندگان زیادی با برندها همکاری می کنند. با این حال، اینفلوئنسرهای کوچکتر (که به آنها میکرو اینفلوئنسر نیز گفته می شود) در بین بازاریابان مورد توجه قرار گرفته اند.

یک میکرو اینفلوئنسر محتوای یک برند را ضبط می کند.

میکرو اینفلوئنسرها با 5000 تا 20000 فالوور 47.3 درصد از اینفلوئنسرها را تشکیل می دهند. اینفلوئنسرهای متوسط ​​26.8 درصد و نانو اینفلوئنسرها 18.74 درصد را تشکیل می دهند. اینفلوئنسرهای کلان در چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار نادر هستند.