4 روند شخصی سازی در بازاریابی [2022 Data]

دعوت به اقدام جدید





منبع

جمع‌آوری داده‌های شخص اول شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا تصمیم‌های بهتری را سریع‌تر بگیرند و سیستم‌های خود را آسان‌تر برای تجربه‌ای یکپارچه – هم برای بازاریابان و هم برای مصرف‌کنندگان – یکپارچه کنند.

نکات کلیدی در مورد شخصی سازی

  1. سفارشی سازی شخصی سازی نیست. سفارشی سازی صریح است، در حالی که شخصی سازی ضمنی است.
  2. شما می توانید با درک آنچه افراد در سایت شما با آن درگیر هستند به شخصی سازی مبتنی بر هدف دست یابید.
  3. هرگز فراموش نکنید که مهم نیست چقدر تکنولوژی تغییر می کند، کلید بازاریابی عالی داشتن درک عمیق از کاربران است.
  4. آینده بازاریابی در شخصی سازی وب سایت ها، محصولات یا تجربیات به شیوه ای عمیق و معنادار است.
  5. شخصی سازی نتایج جستجو فرصتی را برای افزایش دید شما برای جستجوهای واقعا مرتبط ارائه می دهد.
  6. پتانسیل درگیر کردن مشتریان به صورت متناوب بر اساس نیاز و خدمت به آن در زمان واقعی، دستگاه‌های تلفن همراه را به محض تبدیل شدن به وسایل پرداخت هدایت می‌کند.
  7. شخصی‌سازی فراتر از بخش‌بندی به محتوای الگوریتمی رفته است.
  8. شخصی سازی در مورد استفاده از آنچه می توانید از افراد زمانی که به نقاط تماس مشتری ورودی شما می رسند، است.
  9. به گروه های مختلفی که می خواهید بازاریابی کنید فکر نکنید. به قدرت یکی فکر کنید و چگونه به شخصی سازی شده ترین و خلاقانه ترین راه به آن شخص دسترسی پیدا کنید.
  10. رویکرد سه مرحله‌ای برای شخصی‌سازی عبارت است از: گوش دادن، آموزش دادن و تعامل.
  11. به جای موتورهای فروش شرکت محور، به موتورهای توصیه مشتری محور فکر کنید.
  12. شخصی سازی در مورد ایجاد یک گفتگوی طبیعی بین شرکت ها و مشتریان است.
  13. سه کلید برای ایجاد تعادل بین شخصی سازی و حریم خصوصی، شفافیت شرکت، انتخاب مصرف کننده و مسئولیت پذیری است.
  14. با تبلیغات شخصی، هدف رسیدن به بالاترین نقطه مرتبط با کمترین احساس نفوذ است.
  15. به جای اینکه حریم خصوصی داده ها را به عنوان یک محدودیت در نظر بگیرید، در نظر بگیرید که آنچه نیاز به کار دارد ممکن است ارزش پیشنهادی باشد.
  16. بازاریابان می توانند بیش از حد روی جزئیات متمرکز شوند و فراموش کنند که روی مهمترین جنبه تمرکز کنند: ارتباط.
  17. بازاریابی شخصی فقط برای مشتریان و مشتریان بالقوه نیست – می تواند بر تغییرات درون یک سازمان تأثیر بگذارد.
  18. ما از فیلدهای آدرس انتخابی، مبتنی بر مجوز و سفارشی‌سازی شده در شخصی‌سازی به مکالمات مرتبط آنلاینی که درگیر و هیجان‌انگیز هستند، نقل مکان کرده‌ایم.

گزارش Mckinsey & Company گزارش داد که 75٪ از مصرف کنندگان در طول همه گیری یک رفتار خرید جدید را امتحان کردند. مصرف کنندگان به دنبال تجارب ارزشمندتری از برندهایی هستند که با آنها درگیر هستند.

معمولاً مشتریان به صورت حضوری، نمایشگرهای عمومی را می بینند و به دنبال آن تجربیات فروشگاه عمومی را دنبال می کنند. در همین حال، برندها قادر به جمع‌آوری اطلاعاتی در مورد مواردی که مشتریان مشاهده کرده‌اند و در نظر گرفته‌اند، نیستند، مگر اینکه خریدی انجام شده باشد.

طبق گزارش Zendesk در سال 2021، 65٪ از مشتریان مایل به خرید از شرکت هایی هستند که معاملات آنلاین سریع و آسان را ارائه می دهند.

گزارش دیگری توسط Zendesk نشان می دهد که تجربه مشتری در حال حاضر برای مصرف کنندگان مهمتر از قبل است.

بر اساس گزارش وضعیت شخصی سازی 2022 Twilio، 62٪ از مصرف کنندگان می گویند که یک برند در صورت ارائه یک تجربه غیرشخصی وفاداری خود را از دست می دهد که تقریباً 20٪ نسبت به سال 2021 افزایش یافته است.

گزارش Mckinsey & Company در سال 2021 نشان داد که 78 درصد از مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد از برندهایی که شخصی‌سازی می‌کنند خریدهای مکرر انجام می‌دهند. نزدیک به 80 درصد نیز احتمالاً خانواده و دوستان خود را به این شرکت ها ارجاع می دهند.

همانطور که می دانیم، شخصی سازی نام بازی در تجربه مشتری امروزه است. در این پست، روندهای شخصی سازی کلیدی را که باید در سال 2022 بدانید، بررسی خواهیم کرد.

تقاضا برای شخصی سازی در حال افزایش است.

بیاموزید که چگونه کمپین های بازاریابی موثرتر و قابل اندازه گیری را اجرا کنید.

اگرچه اینها چالش های جزئی نیستند، اما می توان با تیم و منابع مناسب به آنها رسیدگی کرد.

شرکت ها داده های شخص اول را با افزایش نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در اولویت قرار می دهند.

تنها 35 درصد از شرکت‌ها احساس می‌کنند که با موفقیت به شخصی‌سازی همه‌کانال دست می‌یابند که 13 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است – طبق گزارش وضعیت شخصی‌سازی Twilio در سال 2022.

با توجه به اینکه مشتریان در حال حاضر به طور فعال در چندین کانال درگیر هستند، شخصی‌سازی مؤثر به رویکرد همه‌کانالی بستگی دارد که مشتریان را در جایی که هستند ملاقات می‌کند، نه جایی که مارک‌ها از آنها انتظار دارند.

منبع تصویر

روند شخصی سازی در بازاریابی: گزارش Zendesk نشان می دهد که نیمی از مصرف کنندگان می گویند تجربه مشتری برای آنها مهمتر از سال گذشته است.