

انتشار: آبان 23، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404
بروزرسانی: 24 تیر 1404
4 چیزی که بازاریابان محتوا می توانند از سازندگان HubSpot بیاموزند
Jantsch گفت: "به عنوان مثال، ما یک وبینار را انجام خواهیم داد که به یک پادکست تبدیل می شود که به یک پست وبلاگ تبدیل می شود که به چندین پست رسانه اجتماعی تبدیل می شود." "این به ما امکان می دهد محتوای خود را به کانال هایی متصل کنیم که مردم دوست دارند استفاده کنند. در نهایت مخاطبان خود را در هر کجا که هستند بدون احساس فرسودگی یا غرق شدن به عنوان یک سازنده ملاقات می کنیم."
این می تواند به معنای ایجاد یک ویدیوی TikTok باشد که می تواند برای حلقه های اینستاگرام تغییر کاربری دهد یا تصویری را به ضبط پادکست اضافه کنید و آن را در YouTube آپلود کنید. همچنین می توانید قطعه هایی را از پخش زنده Twitch خود بگیرید و در YouTube Shorts آپلود کنید.
کایل دنهوف، مدیر رسانه های جدید HubSpot، گفت: "برای مخاطبان خود ایجاد کنید، نه الگوریتم ها." "اخبار، آموزش و اطلاعاتی را ارائه دهید که برای جایگاه شما مفید باشد."
مقاوم باش
به طور خلاصه، برای اینکه خود را برای موفقیت در اقتصاد سازنده آماده کنید، باید محتوای ارزشمند، متمرکز بر جامعه و سازگار ایجاد کنید. اکنون که این اصول را دارید، آماده هستید تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را بسازید یا اصلاح کنید.
پرسونای خریدار به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که متناسب با نیاز مخاطب هدف شما باشد و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کار شما با چشم انداز شما هماهنگ است.
تروی سندیج از iDigress می گوید: «اقتصاد خالق بازاریابی را به سمت یک رویکرد 100% جامعه اول سوق می دهد. جامعه همیشه مهم بوده است و با افزایش محبوبیت و ارزش 13.7 میلیارد دلاری آن در سال گذشته، انتظار می رود که به طور تصاعدی افزایش یابد.
سندیج گفت: «به جای تمرکز بر شخصیت های شخصی، بازاریابان بر شخصیت ها و روندهای جامعه تمرکز خواهند کرد و همچنین میکرو اینفلوئنسرهای همپوشانی را در جوامع شناسایی شده پیدا می کنند تا به ابتکارات بازاریابی خود کمک کنند. "برای اینکه بازاریابان در اقتصاد خالق برنده شوند، باید برای جامعه و ارتباط ایجاد کنند و توجه را برای تبدیل مداوم جلب کنند."
منبع
سازگاری برای همه متفاوت به نظر می رسد. برخی از تولیدکنندگان محتوا هر روز پست می گذارند، برخی هفته ای یک بار و برخی یک بار در ماه پست می گذارند. این به شما بستگی دارد که هر چند وقت یک بار محتوا را منتشر می کنید، اما هر تصمیمی که می گیرید - باید به طور منظم باشد.
جان لی دوما از پادکست Entrepreneurs on Fire گفت: «هنگام ایجاد محتوا، باید مخاطب ایده آل خود را در ذهن داشته باشید. "آنها در حال حاضر با چه چالش ها، پرسش ها یا مبارزاتی روبرو هستند؟ هدف هر محتوایی که ایجاد می کنید باید به آنها کمک کند تا به سرعت برنده شوند یا به آنها در غلبه بر یک چالش، سوال یا مبارزه کمک کند."
البته، ایجاد محتوای تازه به طور منظم می تواند دلهره آور باشد، اما راهی برای دور زدن این مانع وجود دارد – ایجاد محتوایی که اهداف متعددی را دنبال می کند!
برای درک اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما ارزشمند است، بر اساس داده ها و تحقیقات، پرسونای خریدار ایجاد کنید. شخصیت های خریدار نمایانگر مشتریان ایده آل شما هستند و شامل اطلاعاتی مانند سن، عادات، مشکلات، مشاغل و موارد دیگر می شوند.
دنهوف گفت: «هر روز یا هر هفته منتشر کنید. "روز و ساعتی را که محتوای خود را منتشر می کنید انتخاب کنید. به مخاطبان خود کمک کنید تا عادت خود را ایجاد کنند.
برای انجمن ایجاد کنید
درس هایی که بازاریابان محتوا می توانند از سازندگان HubSpot بیاموزند
خوشبختانه، HubSpot روی سازندگان سرمایه گذاری می کند و نبض را بر روی آخرین روند تولید محتوا نگه می دارد. من با سازندگان در برنامه سازندگان HubSpot صحبت کردم و از آنها راهنمایی خواستم که چگونه متخصصان بازاریابی می توانند با اقتصاد سازندگان سازگار شوند.
نویسنده: تیم تحریریه نیل پتل