4 چیزی که بازاریابان محتوا می توانند از سازندگان HubSpot بیاموزند

کایل دنهوف، مدیر رسانه های جدید HubSpot، گفت: “برای مخاطبان خود ایجاد کنید، نه الگوریتم ها.” “اخبار، آموزش و اطلاعاتی را ارائه دهید که برای جایگاه شما مفید باشد.”

این می‌تواند به معنای ایجاد یک ویدیوی TikTok باشد که می‌تواند برای حلقه‌های اینستاگرام تغییر کاربری دهد یا تصویری را به ضبط پادکست اضافه کنید و آن را در YouTube آپلود کنید. همچنین می‌توانید قطعه‌هایی را از پخش زنده Twitch خود بگیرید و در YouTube Shorts آپلود کنید.

اکنون دانلود کنید: بیش از 150 الگوی ایجاد محتوا [Free Kit]

درس هایی که بازاریابان محتوا می توانند از سازندگان HubSpot بیاموزند

این رویکرد جامعه اول از پلتفرم هایی مانند Twitch و Discord ناشی می شود که محبوبیت خود را افزایش می دهند و به فضاهایی تبدیل می شوند که افراد با علایق مشابه می توانند دور هم جمع شوند و با هم ارتباط برقرار کنند.

اقتصاد مبتکر به طرق مختلف در حال تغییر بازاریابی است و حفظ آن برای بازاریابان محتوا که با این چشم انداز نسبتاً جدید ناآشنا هستند می تواند چالش برانگیز باشد.

یک بازاریاب محتوا میزبان یک پادکست است
خوشبختانه، HubSpot روی سازندگان سرمایه گذاری می کند و نبض را بر روی آخرین روند تولید محتوا نگه می دارد. من با سازندگان در برنامه سازندگان HubSpot صحبت کردم و از آنها راهنمایی خواستم که چگونه متخصصان بازاریابی می توانند با اقتصاد سازندگان سازگار شوند.

سازگاری برای همه متفاوت به نظر می رسد. برخی از تولیدکنندگان محتوا هر روز پست می‌گذارند، برخی هفته‌ای یک‌بار و برخی یک‌بار در ماه پست می‌گذارند. این به شما بستگی دارد که هر چند وقت یک بار محتوا را منتشر می کنید، اما هر تصمیمی که می گیرید – باید به طور منظم باشد.

سندیج گفت: «به جای تمرکز بر شخصیت‌های شخصی، بازاریابان بر شخصیت‌ها و روندهای جامعه تمرکز خواهند کرد و همچنین میکرو اینفلوئنسرهای همپوشانی را در جوامع شناسایی‌شده پیدا می‌کنند تا به ابتکارات بازاریابی خود کمک کنند. “برای اینکه بازاریابان در اقتصاد خالق برنده شوند، باید برای جامعه و ارتباط ایجاد کنند و توجه را برای تبدیل مداوم جلب کنند.”

جان لی دوما از پادکست Entrepreneurs on Fire گفت: «هنگام ایجاد محتوا، باید مخاطب ایده آل خود را در ذهن داشته باشید. “آنها در حال حاضر با چه چالش‌ها، پرسش‌ها یا مبارزاتی روبرو هستند؟ هدف هر محتوایی که ایجاد می‌کنید باید به آنها کمک کند تا به سرعت برنده شوند یا به آنها در غلبه بر یک چالش، سوال یا مبارزه کمک کند.”

تنها راه برای بهتر شدن در تولید محتوا این است که به طور مداوم آن را انجام دهید، اما این تنها دلیل ضروری بودن ثبات نیست. ثبات همچنین باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می شود.

تروی سندیج از iDigress می گوید: «اقتصاد خالق بازاریابی را به سمت یک رویکرد 100% جامعه اول سوق می دهد. جامعه همیشه مهم بوده است و با افزایش محبوبیت و ارزش 13.7 میلیارد دلاری آن در سال گذشته، انتظار می رود که به طور تصاعدی افزایش یابد.

Jantsch گفت: “به عنوان مثال، ما یک وبینار را انجام خواهیم داد که به یک پادکست تبدیل می شود که به یک پست وبلاگ تبدیل می شود که به چندین پست رسانه اجتماعی تبدیل می شود.” “این به ما امکان می دهد محتوای خود را به کانال هایی متصل کنیم که مردم دوست دارند استفاده کنند. در نهایت مخاطبان خود را در هر کجا که هستند بدون احساس فرسودگی یا غرق شدن به عنوان یک سازنده ملاقات می کنیم.”

در اینجا چیزی است که سازندگان HubSpot در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند در اقتصاد سازنده پیشرفت کنند، می گویند.

محتوای ارزشمند ایجاد کنید

مقاوم باش

برای ایجاد محتوای مرتبط مبتنی بر جامعه، از آن پرسونای خریدار که قبلاً ذکر کردم، دوباره بازدید کنید. برای تعیین اینکه مخاطبان هدف شما از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند و بخشی از چه جوامعی هستند، تحقیق کنید و داده ها را جمع آوری کنید. از آنجا، شما قادر خواهید بود محتوای مفیدی برای آن جامعه ایجاد کنید. همچنین می توانید سازندگان و تأثیرگذاران را در جامعه پیدا کنید تا برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنند.

محتوای چند منظوره بسازید

البته، ایجاد محتوای تازه به طور منظم می تواند دلهره آور باشد، اما راهی برای دور زدن این مانع وجود دارد – ایجاد محتوایی که اهداف متعددی را دنبال می کند!

دوما گفت: “مخاطبان شما زمانی که شما را بشناسند، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند، برای مشاوره و راهنمایی به شما مراجعه خواهند کرد. و سریع ترین راه برای ایجاد شناخت، دوست داشتن و اعتماد این است که ثابت قدم باشید.” “اگر به آنها پاسخ ندهید، آنها آنها را در جای دیگری پیدا خواهند کرد.”

پرسونای خریدار به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که متناسب با نیاز مخاطب هدف شما باشد و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کار شما با چشم انداز شما هماهنگ است.

دنهوف گفت: «هر روز یا هر هفته منتشر کنید. “روز و ساعتی را که محتوای خود را منتشر می کنید انتخاب کنید. به مخاطبان خود کمک کنید تا عادت خود را ایجاد کنند.

برای انجمن ایجاد کنید

جان جانش، مجری بازاریابی نوار چسب، گفت: «یکی از بهترین توصیه‌های من این است که ابتدا وقت بگذارید تا بفهمید چرا محتوا تولید می‌کنید و دقیقاً برای چه کسی آن محتوا را ایجاد می‌کنید. “سپس هر قطعه از محتوا را با این ایده ایجاد کنید که قرار است کاربردهای متعددی داشته باشد.”

قالب های محتوا



منبع

برای درک اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما ارزشمند است، بر اساس داده ها و تحقیقات، پرسونای خریدار ایجاد کنید. شخصیت های خریدار نمایانگر مشتریان ایده آل شما هستند و شامل اطلاعاتی مانند سن، عادات، مشکلات، مشاغل و موارد دیگر می شوند.

به طور خلاصه، برای اینکه خود را برای موفقیت در اقتصاد سازنده آماده کنید، باید محتوای ارزشمند، متمرکز بر جامعه و سازگار ایجاد کنید. اکنون که این اصول را دارید، آماده هستید تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را بسازید یا اصلاح کنید.

یکی دیگر از نکات کلیدی برای ایجاد محتوای ارزشمند این است که به الگوریتم ها معطل نشوید. در حالی که اشکالی ندارد که الگوریتم های اجتماعی را در رابطه با قابل مشاهده بودن محتوای خود در نظر داشته باشید – الگوریتم ها مخاطبان هدف شما نیستند.