43 آمار TikTok که در سال 2022 باید بدانید

در حالی که پایگاه کاربران TikTok تحت سلطه Gen-Z در ایالات متحده است، بسیاری از هزاره ها آن را در سراسر جهان پذیرفته اند. و اگرچه ممکن است به نظر برسد که TikTok در ایالات متحده بسیار زیاد است، اما بیشترین مخاطبان این برنامه در واقع از چین هستند، جایی که پلتفرم Douyin نام دارد.

از قبل می دانید به دنبال چه آماری هستید؟ با این فهرست مطالب به آنجا بروید:

43 آمار TikTok که در سال 2022 باید بدانید

پایگاه کاربر، دانلودها و رشد

بر اساس تجربه خودم، متوجه شده ام که TikTok به راحتی می تواند باعث شود که زمان بیشتری از حد انتظار برای تماشای یک جریان بی پایان از ویدیوهای اغلب کمدی صرف کنید. از آنجایی که این ویدیوها معمولاً بین 15 ثانیه تا یک دقیقه هستند، این برنامه را برای افرادی که به سرگرمی سریع در رفت و آمد صبحگاهی خود یا زمانی که در خانه حوصله دارند، ایده آل می کند.

طبق گزارشات، در سال اول TikTok، به 500 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. آیا نمی‌دانید که آیا این فقط یک اتفاق بود یا یک روند ویروسی که کم‌رنگ خواهد شد؟ دوباره فکر کن طبق گفته TikTok و روسای شرکت آن، مخاطبان ممکن است بزرگتر و امیدوارتر از آن چیزی باشند که ما فکر می کنیم.

  • در سپتامبر 2021، TikTok رسیدن به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه را جشن گرفت. (TikTok)
  • Musical.ly، یک برنامه همگام‌سازی لب که ByteDance آن را خریداری و با TikTok ادغام کرد، طبق گزارش‌ها در سال 2018 زمانی که توسط TikTok خریداری شد، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. (The Verge)
  • Douyin، برنامه مستقل اصلی TikTok در چین، در زمان ادغام Musical.ly با TikTok، 300 میلیون کاربر داشت. (آستانه)
  • در سال 2020، TikTok با 850 میلیون بار دانلود، بیشترین بارگیری را در سراسر جهان داشت و پس از آن واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام قرار گرفتند. (Apptopia)
  • TikTok بهترین برنامه رایگان در بخش سرگرمی اپ استور اپل است. (اپ استور اپل)

جمعیت شناسی

علیرغم محبوبیت این برنامه، هنوز هم می تواند برای بازاریابان کمی رمز و راز باشد، به خصوص که TikTok همیشه معیارهای کلیدی برنامه را فاش نمی کند.

آیا می خواهید ببینید که سایر مشاغل در TikTok چه می کنند؟ این مجموعه ای از مارک ها را در TikTok بررسی کنید.

از زمانی که TikTok در اوایل سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد، ظاهراً هر نشریه خبری مهمی تحت پوشش قرار گرفت و میلیون ها بار در سراسر جهان دانلود کرد.

در اینجا خلاصه ای از جمعیت شناسی اصلی TikTok آورده شده است.

  • 52.38 درصد از کاربران TikTok در سراسر جهان بین 18 تا 24 سال سن دارند. (Statista)
  • ایالات متحده، اندونزی و برزیل از آوریل 2022 بیشترین مخاطبان را در TikTok دارند. (Statista)
  • از آوریل 2021، 48٪ از بزرگسالان ایالات متحده بین 18-29 سال از TikTok استفاده می کنند، در مقایسه با 20٪ از بزرگسالان بین 30-49 و 14٪ در بین افراد 50-64 ساله. (مرکز تحقیقات پیو)
  • یک چهارم آمریکایی‌های بین 12 تا 34 سال از TikTok استفاده کرده‌اند در حالی که 3 درصد از بزرگسالان بالای 35 سال از TikTok استفاده کرده‌اند. (نمودارهای بازاریابی)
  • TikTok اکنون در بیش از 200 کشور در دسترس است. (اوبرلو)
  • بیش از 22.2 میلیون کاربر فعال ماهانه TikTok در اندونزی هستند. (Statista)
  • برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی که Gen Z بیشتر استفاده می‌کند TikTok، Instagram و YouTube هستند. (وبلاگ HubSpot)

رفتار کاربر

به عنوان کسی که به برنامه جذب شده است، چندین بار در مورد آن وبلاگ می نویسد، صدها پست را به دل می گیرد و حتی چند ویدیو از خودم ساخته است، مطمئن هستم که این پلتفرم برای مدتی طولانی باقی خواهد ماند.

به دلیل سرعت سریع و عامل سرگرمی TikTok، آمار زیر چندان تعجب آور نیست:

  • طبق اطلاعات فاش شده از TikTok، کاربر به طور متوسط ​​روزانه 89 دقیقه را در برنامه صرف می کند. (تجارت موسیقی در سراسر جهان)
  • تا سپتامبر 2021، روزانه 14.43 میلیون کاربر فعال از برنامه اندروید TikTok استفاده می‌کنند و کاربر به طور متوسط ​​12.3 ساعت در ماه از آن استفاده می‌کند. (Statista، HootSuite)
  • TikTok یکی از برنامه های پر دانلود در فروشگاه Google Play است. (Statista)
  • طبق یک عرشه TikTok فاش شده، کاربر به طور متوسط ​​​​این برنامه را 19 بار در روز باز می کند. (تجارت موسیقی در سراسر جهان)
  • تا ژانویه 2021، 29.7 میلیون DAU جهانی در برنامه TikTok iOS وجود دارد. (Statista)
  • 88 درصد از افراد در TikTok گزارش می‌دهند که صدای روی پلتفرم در تجربه کلی برنامه بسیار مهم است. (TikTok)
  • 68 درصد از کاربران TikTok می گویند که ویدیوهایی که از آهنگ های محبوب استفاده می کنند به آنها کمک می کند مارک ها را بهتر به خاطر بسپارند. (TikTok)
  • 36 درصد از مصرف‌کنندگان می‌خواهند از طریق ویدیوهای کوتاه مانند TikToks یا Reels درباره محصولات بیاموزند. (HubSpot)
  • 55 درصد از کاربران می گویند TikTok به آنها کمک می کند چیزهای جدید کشف کنند. (مواد)
  • 55 درصد از کاربران TikTok از این پلت فرم برای تحقیق در مورد برندها یا محصولات استفاده می کنند. (TikTok)

تاثیر TikTok

  • جامعه TikTok بیشتر و به طور مداوم با محتوا در پلتفرم درگیر می شود تا در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی. (Neuro-Insight).
  • هنگامی که کاربران محتوای ارگانیک TikTok برندها را قبل از تبلیغات پولی خود مشاهده می کنند، 27 درصد افزایش در فراخوان برند ایجاد می شود. (شرکت نورون ها)
  • 71 درصد از کاربران TikTok می گویند که این برنامه نسبت به سایر برنامه هایی که استفاده می کنند تأثیر بیشتری بر زندگی آنها دارد و 79 درصد می گویند که آنها را برای انجام کارهای جدید در زندگی واقعی ترغیب می کند. (TikTok)
  • کاربران TikTok 1.3 برابر بیشتر موافق هستند که این پلتفرم به آنها کمک می کند دیدگاه های متفاوتی را نسبت به سایر برندهای سرگرمی و اجتماعی بشنوند. (TikTok & Material)
  • کاربران TikTok 1.3 برابر بیشتر از همتایان خود در مورد محصولات و روندها اطلاعات دارند. (مواد و TikTok)

خرید در TikTok

  • از هر 3 کاربر، 2 کاربر در حالی که در پلتفرم هستند احتمالاً چیزی را خریداری می کنند. (TikTok)
  • 50 درصد از کاربران TikTok پس از تماشای TikTok LIVE چیزی خریده اند. (TikTok)
  • کاربران TikTok دو برابر بیشتر از کاربران پلتفرم های اجتماعی سنتی محصول یا خدماتی را که در برنامه کشف کرده اند توصیه می کنند و 1.5 برابر بیشتر در متقاعد کردن دیگران برای امتحان محصول یا خدمات موفق تر هستند. (مواد و TikTok)

روندهای ویروسی و تأثیرگذار در TikTok

راه‌اندازی TikTok نه تنها شرکت مادر آن، ByteDance را روی نقشه قرار داد، بلکه منجر به رقابت برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک شد که مدت کوتاهی پس از ویروسی شدن TikTok، اپلیکیشنی بسیار مشابه به نام Lasso را راه‌اندازی کرد. در حالی که TikTok و ByteDance در مورد درآمد و سایر جزئیات مهم کمتر شفاف هستند، آنچه می دانیم در اینجا آمده است:

  • TikTokoffer پنج سطح تبلیغاتی را با هدف برندهای بزرگ ارائه می دهد. یکی از آن ها، چالش هشتگ مارک دار، طبق گزارش ها 150000 دلار در روز هزینه دارد. (یادداشت های Pitch Deck TikTok اولین بار توسط Digiday گزارش شد)
  • TikTok در سال 2021 حدود 4 میلیارد درآمد ایجاد کرد. (بلومبرگ
  • هزینه مصرف کنندگان در TikTok در سطح جهان از 2.5 میلیارد دلار فراتر رفته است. (برج سنسور)
  • TikTok دارای امتیاز 4.8 ستاره در فروشگاه App Apple و 4.5 در فروشگاه Google Play است. (Apple App Store، Google Play Store)
  • Bytedance، شرکت مادر TikTok 140 میلیارد دلار ارزش دارد که آن را با ارزش ترین استارت آپ جهان تبدیل می کند. (CBIsights)
  • TikTok تقریباً 885 میلیون نفر از تبلیغات برخوردار است. (DataReportal)

اسرار TikTok

در عین حال، اگر می‌خواهید درباره TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید تاریخچه کوتاه و موفقیت اولیه آن را در این پست بخوانید یا اینجا را کلیک کنید تا راهنمای نحوه استفاده از برنامه را بیابید. علاوه بر این، می‌توانید برنامه حقایق مهم TikTok را در وب‌سایت‌های مختلف کشف کنید:

اگرچه TikTok یک پلت فرم اجتماعی برتر است و گزینه های خود را برای تبلیغ کنندگان افزایش می دهد، اما هنوز نسبتاً جدید است. هنگامی که یک شرکت یا استارتاپ جدید است، غیرمعمول نیست که رهبری اعداد اولیه را پنهان کند، حتی زمانی که یک برند موفق است. در واقع، ما این موضوع را با سایر شرکت های بزرگ مانند اسنپ چت و نتفلیکس دیده ایم.

کسب و کار، درآمد و رقابت

علی‌رغم راه‌اندازی TikTok For Business در اواسط سال 2020، هنوز چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد زیرا تیم‌های جهانی TikTok و ByteDance همچنان در مورد معیارهای اصلی سکوت کرده‌اند. در سال‌های آینده، از آنجایی که TikTok همچنان به جذب تبلیغ‌کنندگان بیشتر ادامه می‌دهد، تعجب‌آور نخواهد بود اگر اطلاعات شفاف‌تری در مورد برنامه و پایگاه کاربران آن مشاهده کنیم.

کجا می توان آمار TikTok را پیدا کرد

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا



منبع

در اینجا مجموعه‌ای از #Cowboy Challenge TikTok است که در آن افرادی که لباس‌های معمولی می‌پوشند، لباس‌های گاوچران را با آهنگ «جاده قدیمی شهر» به تن خود می‌برند.

اما، خوشبختانه، با افزایش داده ها و آمار در مورد TikTok، لازم نیست فقط حرف من را قبول کنید. برای کمک به تصمیم‌گیری آگاهانه درباره استراتژی‌تان، آمارها و حقایق کلیدی TikTok را پوشش می‌دهیم، چه تازه شروع به کار در برنامه کرده‌اید و چه به دنبال به‌روزرسانی استراتژی خود هستید.

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

TikTok درها را به روی اینفلوئنسرها، کمدین ها، سازندگان میم و حتی برخی برندها باز کرده است. در اینجا چند نکته جالب در مورد روندهای ویروسی و تأثیرگذاران در برنامه وجود دارد:

  • خابی لِم با 147.7 میلیون دنبال کننده، بیشترین فالوور در TikTok را دارد. پس از آن چارلی داملیو با 144.6 میلیون نفر قرار دارد. (ویکیپدیا)
  • یکی از اولین چالش‌های هشتگ برند، چالش #InMyDenim Guess بود. طبق گفته TikTok، ویدیوهای مشخص شده با این هشتگ در مجموع 38.8 میلیون بازدید داشته است. (TikTok)
  • 77 درصد از کاربران TikTok زمانی را دوست دارند که برندها با چالش‌ها، روندها یا الگوهای رفتاری جدید همراه شوند تا دیگران به آنها بپیوندند. (TikTok)
  • کاربران TikTok می گویند که برای ویروسی شدن در TikTok نیازی به داشتن هزاران دنبال کننده ندارید. (TikTok)
  • 80 درصد از ویدیوهای برتر TikTok دارای موسیقی و آهنگ های شاد هستند. (فیلم)
  • ترکیب مجدد روند TikTok منجر به افزایش 14٪ در زمان تماشا می شود. (TikTok)
  • رپر Lil Nas X موفقیت آهنگ خود “Old Town Road” را مدیون TikTok می داند. این آهنگ در سال 2019 پس از آپلود آن در TikTok به رتبه 1 در 100 بیلبورد برتر رسید. (اخبار BuzzFeed)

TikTok یک برنامه سریع است. در ثانیه‌ای که وارد سیستم می‌شوید، ویدیویی را در بالای فید می‌بینید که به‌طور الگوریتمی حول علایق شما تنظیم شده است.