این روزها ترویج یک کسب و کار محلی آسان نیست. خواه به دلیل اشباع بیش از حد باشد یا الگوریتم های پیچیده موتور جستجو، بسیار آسان است که احساس کنید هیچ کس کسب و کار شما را در نتایج جستجوی محلی پیدا نخواهد کرد.
خوشبختانه، استفاده از وب سایت های دایرکتوری کسب و کار یک راه آسان برای بهبود سئوی محلی شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کسب و کار خود را در فهرست راهنمای کسب و کار آنلاین مانند Yellow Pages، Manta و غیره فهرست کنید. به این کار استنادهای ساختمانی گفته می شود و بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محلی است.
امروزه گوگل بیشتر اوقات خود را بین وب سایت های مصرف کننده و کسب و کار محلی قرار می دهد. برای اثبات، باید به Google My Business، Accelerated Mobile Pages (AMP)، اسنیپتهای ویژه و مهمتر از همه، بستههای محلی نگاه نکنید.
با ایجاد نقلقولها، میتوانید مطمئن شوید که در این بستههای محلی ظاهر میشوید وقتی مردم به دنبال کسبوکارهایی مانند شما در منطقه خود میگردند. فهرست های کسب و کار ممکن است به نظر چیزهای گذشته باشد، اما آنها یک راه عالی برای افزایش حضور آنلاین شما هستند.
دایرکتوری تجاری چیست؟
فهرست کسب و کار فهرستی آنلاین از کسب و کارها در یک مکان، مکان یا دسته خاص است. یکی از راههایی که میتوان کسبوکارهای محلی را توسط جستجوگران آنلاین پیدا کرد، گنجاندن در فهرستهای تجاری است.
میتوانید با فهرست کردن NAP (نام، آدرس، شماره تلفن) کسبوکار محلی خود در فهرستهای راهنما، سایتهای فهرستبندی کسبوکار آنلاین، و سایتهای استناد، دید را بهبود ببخشید. جدا از بهبود سئوی محلی شما، اینها همچنین می توانند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشند زیرا لیست ها معمولاً به سایت شما پیوند می دهند.
پس از افزودن آن به فهرست، مطمئن شوید که فهرست شرکت شما دارای اطلاعات زیر است:
- NAP منسجم. اگر کسب و کار خود را در چندین سایت فهرست کسب و کار اضافه می کنید یا به روز می کنید، مطمئن شوید که اطلاعات شرکت یکسانی را در هر فهرست ارائه می دهید.
- یک لینک به وب سایت شما. بک لینک ها – که به عنوان لینک های ورودی نیز شناخته می شوند – برای رتبه بندی دامنه وب سایت شرکت شما بسیار مهم هستند. اضافه کردن یک پیوند ردیابی در انتهای این URL را نیز در نظر بگیرید، تا بتوانید میزان ترافیک وب سایت شما را به طور خاص از فهرست راهنماهای تجاری که به آن پیوند می دهند دریافت می کند.
- شرح شرکت. اطمینان حاصل کنید که شرح مفصلی از کسب و کار خود دارید که منعکس کننده ماموریت، فرهنگ و ارزش های سازمان شما باشد.
- چند رسانه ای. با تصویر یا ویدیویی از دفتر، کارمندان یا فعالیت های روزانه کسب و کار خود، طعم بصری کسب و کار خود را به جستجوگران شرکت بدهید.
بسیاری از سایتهای فهرستبندی کسبوکار مختص مکان و صنعت وجود دارد که میتوانید دادههای خود را ارسال کنید. با این حال، برای شروع تبلیغ کسبوکار محلی خود، باید از سایتهای بزرگ شروع کنید و راه خود را به سمت دایرکتوریهای خاصتر پیش ببرید.
ابتدا، بیایید به برترین دایرکتوری های تجاری رایگان بپردازیم.
لیست مشاغل رایگان
- فیس بوک
- نقشه های اپل
- Google برای کسب و کار من
- فهرست راهنمای شرکت لینکدین
- بینگ
- فریاد زدن
- MapQuest
- HubSpot
- صفحات فوق العاده
- YellowBook.com
- انگشت شست
فهرست راهنمای آنلاین برای مشاغل محلی
وقتی نوبت به فهرست کردن کسب و کار خود به صورت آنلاین می رسد، فقط به استفاده از سایت های رایگان بالا محدود نمی شوید. ما بهترین دایرکتوری های موجود در وب را برای فهرست کردن کسب و کار شما گردآوری کرده ایم.
- Google برای کسب و کار من (رده بندی دامنه = 98)
- صفحات فیس بوک (رده بندی دامنه = 100)
- اینستاگرام برای تجارت (رتبه دامنه = 99)
- فهرست راهنمای شرکت لینکدین (رده بندی دامنه = 98)
- نقشه های اپل (رده بندی دامنه = 97)
- Yelp (رده بندی دامنه = 95)
- Bing (رده بندی دامنه = 93)
- فهرست راه حل های HubSpot (رده بندی دامنه = 93)
- Better Business Bureau (رتبه بندی دامنه = 93)
- MapQuest (رده بندی دامنه = 91)
- چهار مربع (رتبه بندی دامنه = 91)
- Angi، FKA Angie’s List (رده بندی دامنه = 91)
- Thumbtack (رده بندی دامنه = 90)
- صفحات زرد (رده بندی دامنه = 90)
- Nextdoor (رتبه دامنه = 89)
- Manta (رتبه دامنه = 87)
- حلقه بازرگان (رده بندی دامنه = 85)
- YellowBook.com (رده بندی دامنه = 81)
- ChamberofCommerce.com (رده بندی دامنه = 81)
- فهرست کسب و کار Dun & Bradstreet (رده بندی دامنه = 79)
- Brownbook.net (رتبه دامنه = 79)
- Local.com (رده بندی دامنه = 78)
- Turbify (رده بندی دامنه = 78)
- EZlocal (رتبه دامنه = 77)
- eLocal.com (رده بندی دامنه = 77)
- EBusinessPages (رده بندی دامنه = 76)
- میدان های شهر (رتبه بندی دامنه = 75)
- BOTW (رتبه دامنه = 74)
- iBegin (رتبه دامنه = 73)
- Neustar Localeze (رتبه دامنه = 73)
- اسپک (رتبه دامنه = 73)
- GoLocal247 (رده بندی دامنه = 73)
- تماس تلفنی (رتبه بندی دامنه = 73)
- n49.com (رتبه دامنه = 73)
- Cybo (رده بندی دامنه = 73)
- تازه وارد شده (رتبه دامنه = 72)
- Tuugo.us (رتبه دامنه = 72)
- لاکارت (رده بندی دامنه = 72)
- City Local Pro (رتبه دامنه = 72)
- Yellow.Place (رتبه دامنه – 72)
- Hub.biz (رده بندی دامنه = 72)
- Cylex US (رتبه دامنه = 72)
- Fyple.com (رده بندی دامنه = 68)
- Opendi.us (رده بندی دامنه = 67)
- ExpressBusinessDirectory.com (رده بندی دامنه = 66)
- هاکلبری من (رتبه دامنه = 65)
- Bizhwy.com (رتبه دامنه = 65)
- USdirectory.com (رده بندی دامنه = 58)
- Finduslocal.com (رده بندی دامنه = 56)
روش شناسی
ما از چند پارامتر استفاده کردیم تا تصمیم بگیریم کدام دایرکتوری در لیست قرار بگیرد.
رتبه بندی دامنه
رتبهبندی دامنه امتیازی است که به وبسایتها داده میشود تا بر اساس نمایه بک لینکشان در گوگل رتبهبندی خوبی داشته باشند. حداقل امتیاز 0 و حداکثر امتیاز 100 است. رتبه بندی دامنه مشابه است، اما با اعتبار دامنه یکسان نیست.
حداقل رتبه بندی دامنه مورد نیاز ما برای فهرست های موجود در این لیست 50 بود. ما داده ها را از Ahrefs در نوامبر 2022 جمع آوری کردیم.
دسته بندی
ما این لیست را برای استفاده توسط هر کسب و کاری گردآوری کردیم. صرف نظر از صنعت یا بازار هدف خود، می توانید کسب و کار خود را به همه دایرکتوری های بالا ارسال کنید.
برای ورود به این لیست، دایرکتوری باید به عنوان دسته بندی می شد عمومی. تنها استثنا دایرکتوری راه حل HubSpot است که به عنوان دسته بندی می شود بازاریابی/تبلیغات.
کسب و کار محلی خود را به فهرست راهنمای آنلاین اضافه کنید
اطمینان از حضور شما در جایی که مشتریان بالقوه شما ممکن است شما را پیدا کنند برای هر طرح بازاریابی محلی بسیار مهم است. ایجاد استناد نه تنها برای مشاهده بیشتر بلکه برای مزایای سئو نیز بسیار مهم است. امروز کسب و کار محلی خود را به برخی از این فهرست ها و فهرست های کسب و کار اضافه کنید – و شاهد رشد کسب و کار و پایگاه مشتریان خود باشید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2013 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.