5 افسانه که بازاریابان در مورد Gen Z اشتباه کردند، طبق داده ها و کارآموز ژنرال Z ما

TikTok یک فضای عالی برای Gen Z است. این یک احساس واقعی به محتوایی ارائه می دهد که هیچ برنامه دیگری ارائه نمی دهد. این سبک برای برخی از زمان‌های توجه کوتاه‌تر و برنامه‌های شلوغ ما کاملاً جذاب است. در واقع، TikTok برنامه‌ای است که Gen Z اغلب از آن استفاده می‌کند. با وجود این، به طور شگفت انگیزی (یا نه)، این پلت فرم رسانه اجتماعی مورد علاقه ما نیست.

از دیدگاه شما به‌عنوان یک بازاریاب، این بدان معناست که حتی اگر هنوز باید تلاش قابل توجهی برای تولید محتوای TikTok انجام شود، دوست قدیمی و قابل اعتماد اینستاگرام ما را فراموش نکنید – حتی برای Gen Z.

و وقتی از ما پرسیدیم که آیا شرکت‌ها باید در مورد مسائل اجتماعی موضعی اتخاذ کنند، 50 درصد از Gen Z گفتند که باید موضع بگیرند. به عنوان یک بازاریاب، این بدان معنی است که، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید این موضوع را برای Gen Z و حتی مخاطبان هزاره جوان‌تر در اولویت قرار دهید.

با وجود اینکه من در مورد نحوه بازاریابی برای نسل خود نابغه نیستم، می توانم به شما بگویم زمانی که بازاریابان بیش از حد تلاش می کنند تا به ما بفروشند، کاملاً واضح است. اغلب احساس می کند بیش از حد اجباری و ساختگی است.

بنابراین، اگر قصد دارید مستقیماً از طریق رسانه های اجتماعی بفروشید، اینستاگرام قطعاً باید مورد علاقه شما باشد (زیرا 28٪ از Gen Z می گویند که در سه ماه گذشته چیزی را مستقیماً از یک برنامه رسانه اجتماعی خریداری کرده اند).

علاوه بر این، ما نسل TikTok هستیم و – همانطور که بسیاری از ما می دانیم – TikTok نگرانی های مربوط به حریم خصوصی خود را داشته است. و بله، ممکن است گاهی اوقات به عنوان افراد غیرمسئول برخورد کنیم، به خصوص وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود (چالش جعبه شیر بهترین ایده نبود). اما ما را دست کم نگیرید

حتی اگر ما به سمت محتوای سبک TikTok گرایش داریم، این بدان معنا نیست که ما پذیرای هر نوع ویدیوی کوتاهی هستیم، از جمله آنهایی که محصولات را به بازار عرضه می کنند.

ما به عنوان اولین نسلی که در دنیای مبتنی بر فناوری متولد شده‌ایم، واقعیت‌های فضای دیجیتال را بیش از هر نسل دیگری دیده‌ایم، بنابراین امنیت و ایمنی داده‌ها طبیعتاً در اولویت قرار دارند.

چگونه gen z محصولات جدید را کشف می کند

این نمودار بالا به تأکید بر این نکته کمک می کند که تمرکز بازاریابی شما باید بر روی ارتباط با Gen Z در فضاهایی باشد که ما احساس راحتی می کنیم: رسانه های اجتماعی. ببخشید مامان و بابا، ولی شما دیگه تاثیر زیادی روی ما ندارید.

منابع بیشتر برای بازاریابی به مخاطبان هدف شما

من متوجه شدم که چرا بسیاری از مردم این یکی را باور می کنند. Gen Z به دلیل چسباندن به تلفن های خود شناخته شده است، که بدیهی است خطر داده های ناامن و نامحدود را به همراه دارد.

امروز، ژنرال Zers این پوشاک را خریداری می‌کند، اما به روشی بسیار کم ضررتر، زیرا فروش مجدد لباس دست دوم است.

بله، می دانم که این ممکن است متناقض به نظر برسد، زیرا ما واقعاً دوست داریم صحبت کنیم، اما صدای من را می شنویم. همانطور که اشاره شد، ژنرال Z تاکید دارد: ما احساس می کنیم کنترل نداریم، محکوم به فنا هستیم و وزن دنیا بر دوش ماست.

Gen Z، به‌جای گرفتار شدن در قیمت‌ها و معاملات ارزان، بیش از هر نسل دیگری، اخلاق برند و موضع‌گیری آن در قبال مسائل اجتماعی را در نظر می‌گیرد. شما فقط لازم نیست حرف من را قبول کنید. ما بیش از 100 Gen Zer را بررسی کردیم و دریافتیم که نحوه رویکرد یک برند به مسئولیت اجتماعی تأثیر واقعی بر تصمیمات خرید Gen Z دارد.

پلتفرم اجتماعی مورد علاقه Gen z

دلایل زیادی وجود دارد که Gen Z از خرید مستقیم در TikTok اجتناب می کند. اینها شامل نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها است که قبلاً ذکر شد و صرفاً می خواهید از آن فضا برای ارتباط و سرگرمی به جای تبلیغات و خرید استفاده کنید.

صادقانه بگویم، ژنرال Z می تواند برای همه احساس سرزمینی خارجی داشته باشد. حتی خود من، متولد 2001. اگرچه در میانه نسل TikTok هستم، اما همیشه روندهایی را که شروع می کنیم، متوقف می کنیم یا کاملاً لغو می کنیم، کاملاً درک نمی کنم.

و برای بررسی دقیق و عمیق همه بررسی‌های داده‌های گرایش‌های مصرف‌کننده ما (از جمله بینش‌هایی که در وبلاگ نیست)، گزارش رایگان زیر را دانلود کنید.

وقتی از Gen Z از برنامه رسانه اجتماعی مورد علاقه آنها پرسیدیم، اینستاگرام و یوتیوب به راحتی کیک را گرفتند و TikTok در رتبه سوم قرار گرفت، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود.

آیا ژنرال Z فکر می کند که شرکت ها باید در مورد مسائل اجتماعی موضع گیری کنند؟

داده های بالا به این معنی است که شما به عنوان یک بازاریاب باید حریم خصوصی داده ها را به نسل ما منتقل کنید و نمی توانید تصور کنید که ما به این معیارها اهمیت نمی دهیم. به ما اطمینان دهید که مورد کلاهبرداری یا سوء استفاده قرار نمی گیریم. ممکن است همیشه آن را بر تجربه و سرگرمی اولویت ندهیم (همانطور که در استفاده ما از TikTok مشاهده می شود)، اما باور نکنید که شما می توانید با داده های ما کاری انجام دهید، و ما مشکلی نخواهیم داشت.

3. “TikTok بهترین راه برای رسیدن به Gen Z است”

ما رسانه های اجتماعی و جوامع آنلاین را به نسخه امروزی خود از دهان به دهان تبدیل کرده ایم. بنابراین، ما حتی به توصیه های اینفلوئنسرها بیش از توصیه های دوستان و خانواده خود اعتماد داریم.

با آن احساس بی نظیری از رفاقت و ارتباط در میان ما به وجود می آید. در نتیجه، ژنرال Zs به ژنرال Z های دیگر اعتماد می کند زیرا آنها نیز احساسات مشترک مشابهی را تجربه می کنند. و چه راهی بهتر از رسانه های اجتماعی برای اتحاد؟

دعوت به اقدام جدید



منبع

وقتی از ژنرال زر پرسیدیم که می‌خواهند شرکت‌ها در مورد اینکه کدام مسائل برایشان مهم‌تر است موضع بگیرند، عدالت نژادی با اختلاف بالاترین موضوع (69%)، و پس از آن حقوق LGBTQ+ (50%)، نابرابری جنسیتی (46%) بود. و تغییرات آب و هوایی (42%).

2. “حریم خصوصی و امنیت داده ها برای ژنرال Z بی ربط است.”

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت روند مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2022

5 افسانه ژنرال Z، رد شد

1. “Gen Z به مد سریع علاقه دارد.”

کانال های برتر Gen Z

قبل از خرید از طریق رسانه های اجتماعی، باید این احساس را داشته باشیم که محصول را خودمان پیدا کرده ایم. ما نمی‌خواهیم مجبور به تصمیم‌گیری شویم، به‌ویژه زمانی که این تصمیم از یک تبلیغ واضح است که نمی‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم.

به همین دلیل است که من اینجا هستم تا کمک کنم! اجازه دهید چند افسانه و پیش‌بینی‌هایی که ممکن است بازاریابان درباره نسل وحشی ما انجام داده‌اند را از بین ببرم تا بتوانید راه‌های مناسبی برای جلب توجه و جلب توجه ما پیدا کنید. بیایید مستقیماً در برخی از این افکار نادرست غوطه ور شویم، آنها را با داده های نظرسنجی وضعیت وضعیت مصرف کننده ما از بین ببریم و نکاتی را درباره آنچه می توانید انجام دهید به جای آن مورد بحث قرار دهیم.

برای متقاعد کردن ژنرال Z، برندها باید تولید محتوای سرگرم‌کننده را در اولویت قرار دهند تا توجه ما را جلب کند. سپس، هنگامی که آنها علاقه واقعی ما را پیدا کردند، می توانند راحت تر در محصول خود لغزش کنند، نه اینکه یک چشم دیگر از ما دریافت کنند.

همچنین از شما می‌خواهم که مسائل اجتماعی را به عنوان یک اصطلاح گسترده که اغلب بدون هیچ گونه محتوایی برای حمایت از آن مطرح می‌شود، در نظر نگیرید. در عوض، آن را به موضوعات خاصی تقسیم کنید که در واقع می توانید با نتایج ملموس مبارزه کنید. و فقط برای کمک بیشتر به شما، اینجاست که از کجا شروع کنید:

Gen z احتمالاً از برندهایی که این کارها را انجام می دهند خرید می کند.

گزارش اخیر بازاریابی اینستاگرام HubSpot به جزئیات بیشتری در مورد اینکه چرا این برنامه چنین فرصتی را برای بازاریابی و فروش اجتماعی ارائه می دهد، می پردازد، بنابراین از نظر آن را فراموش نکنید!

4. “یک محصول را جلوی ژنرال Z قرار دهید، آنها آن را می خرند.”

همانطور که در نمودار بالا می بینید، تصمیمات خرید Gen Z به شدت تحت تأثیر این است که آیا آنها می توانند به یک شرکت به داده های خود اعتماد کنند یا نه (زیرا این دومین رتبه قبل از خرید با 83٪ است).

اکنون که برخی از بزرگ‌ترین افسانه‌ها و پیش‌بینی‌های Gen Z را بررسی کرده‌ایم و آن‌ها را از بین برده‌ایم، ممکن است بخواهید حتی بیشتر درباره نسل و نحوه خرید آن‌ها بدانید. در اینجا یک لیست سریع از منابع داده محور بیشتر است که امیدواریم از آنها لذت ببرید:

همانطور که این نمودار بالا نشان می‌دهد، بهترین روشی که ما ترجیح می‌دهیم برای کشف یک محصول جدید از طریق TikTok، Reel یا سایر فرمت‌های ویدئویی کوتاه باشد، جایی که محصول نشان داده می‌شود اما به ما تحمیل نمی‌شود. در دنیایی که اغلب ما احساس ناتوانی می‌کنیم، به شدت برای احساس استقلال و اختیار ارزش قائل هستیم – به ما کمک کنید از طریق اعمال خود احساس قدرت کنیم.

5. دهان به دهان راهی عالی برای رسیدن به ژنرال Z است.

دیدن حمل‌ونقل‌های SHEIN یا Princess Polly در TikTok یا Instagram آسان است و فکر می‌کنید که اینها نماینده نسل ما هستند. البته، این خرده فروشان آنلاین تا حدودی به نسل ما تسلط دارند، اما چیزی که توجه ما را جلب می کند، سایت های خرده فروشی هستند. به عنوان مثال، 90 درصد از کاربران Depop کمتر از 26 سال دارند.