5 نکته رسانه های اجتماعی که هر کسب و کار کوچکی به آن نیاز دارد [+ Free Tools]

اولین مورد این است که وقتی کاربر وارد پروفایل شما می شود، می خواهید تصویر واضحی از برند شما داشته باشد. اگر محتوای کمی داشته باشید، کاربران به سرعت علاقه خود را از دست داده و آن را ترک خواهند کرد. همین امر در مورد پست های پراکنده نیز صادق است.

این پلت فرم طراحی گرافیکی هزاران قالب رایگان رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد یک هویت بصری ثابت استفاده کنید.

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه است که برنامه ریزی رسانه های اجتماعی را آسان می کند.

منبع تصویر

منبع تصویر

این بدان معنا نیست که کسب و کارهای کوچک باید به این دو نوع محتوا پایبند باشند. در واقع، آنها باید همه محتوا را آزمایش کنند تا آنچه را که مخاطبانشان دوست دارند محدود کنند. با این حال، این می تواند به عنوان یک نقطه شروع قوی باشد.

رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک: صفحه اصلی canva

😍😍😍😍

— کندال مایلز (@TheKendallMiles) 20 سپتامبر 2021

با محتوا، محدودیت واقعاً وجود ندارد.

هنگامی که از ابزارهایی که برای ردیابی معیارهای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند سؤال شد، 75٪ از مشاغل کوچک گفتند Google Analytics.

منبع تصویر

دعوت به اقدام جدید





منبع

تحقیقات ما نشان داد که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک برای اولین بار در حال کاوش در اتاق‌های گفتگوی صوتی زنده و ویدیوهای کوتاه هستند – دو مورد از بزرگترین روندهای دو سال گذشته.

در رسانه های اجتماعی، فضای زیادی برای خلاقیت و آزمایش وجود دارد. اغلب، برندها یک استراتژی را پیدا می کنند که کارآمد است و به آن پایبند می مانند.

این یک توصیه دیگر است که هم به محتوا و هم به پلتفرم مربوط می شود.

رسانه های اجتماعی فرصتی برای گفتن داستان هستند. وقتی ثبات و انسجام را در اولویت قرار دهید، کاربران می‌دانند که از صفحه شما چه انتظاری دارند، صدای شما چیست و چه چیزی را ارائه می‌دهید. و به این ترتیب مخاطب هدف خود را جذب خواهید کرد.

2. محتوای خود را متنوع کنید.

کدام نوع محتوای رسانه های اجتماعی دارای بیشترین ROI هستند

رشد حضور شما در رسانه های اجتماعی به عنوان یک کسب و کار کوچک زمان هیجان انگیزی است. از این ابزارها برای رسیدن به مسیر استفاده کنید و به یاد داشته باشید، آهسته و پیوسته همیشه برنده مسابقه است.

اگر یک کسب و کار کوچک با زمان و منابع محدود هستید، ممکن است نتوانید یک حساب کاربری را در هر پلتفرم اجتماعی مدیریت کنید. و این اشکالی ندارد.

بهترین کاری که می توانید به عنوان یک کسب و کار کوچک هنگام شروع در رسانه های اجتماعی انجام دهید این است که ثابت قدم باشید.

علاوه بر این، با استفاده از رسانه های اجتماعی، شما این پتانسیل را دارید که برای کسری از مبلغی که در تبلیغات هدفمند پرداخت می کنید، به مخاطبان هدف خود برسید.