5 چالش برتر بازاریابی ویدئویی در سال 2022 [New Data]

اگر در تهیه بودجه مشکل دارید، در اینجا این است که چگونه بازاریابان اغلب بودجه خود را تجزیه می کنند:

  • 24٪ به تولید اختصاص داده شده است،
  • 20٪ به پیش تولید اختصاص داده شده است،
  • 20 درصد به پس از تولید اختصاص دارد.

بودجه بازاریابی ویدیویی

4. مشکل در فرآیند ساخت ویدیو (تولید، فیلمبرداری، ویرایش ویدیو).

یک استراتژی ویدیویی می تواند برای موفقیت بازاریابان ویدیو بسیار مهم باشد. با این حال، کسانی که قبلاً از این قالب استفاده می کنند می گویند که این دومین بخش چالش برانگیز بازاریابی ویدیویی است.

→ اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع بازاریابی ویدیویی [Free Kit]

چالش های برتر بازاریابی ویدئویی در سال 2022

نموداری که چالش‌های برتر بازاریابی ویدیویی را که بازاریابان ویدیو با آن مواجه هستند نشان می‌دهدبیایید عمیق‌تر به هر یک از این چالش‌ها و نحوه رسیدگی به آنها در صورت مبارزه با آن‌ها بپردازیم.

1. کمبود زمان برای ایجاد محتوای ویدیویی.

ویدیوها، الگوها، نکات و سایر منابعی را که برای کمک به راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر اختصاص داده شده‌اند، کشف کنید.



منبع

نظرسنجی ما نکات زیر را از سوی بازاریابان در مورد فرآیند ایجاد ویدیو پیدا کرد:

  • سرمایه‌گذاری روی تجهیزات ویدیویی خود در درازمدت ارزشمند است، زیرا 62 درصد از بازاریابان صاحب تجهیزات فرآیند ایجاد را «آسان» توصیف می‌کنند.
  • محبوب ترین نرم افزار ویرایش ویدیو Adobe Premiere Pro است.
  • 44 درصد از بازاریابان از آیفون به عنوان دوربین اصلی خود برای محتوای ویدیویی استفاده می کنند.

اگر امیدوارید بر این چالش غلبه کنید، فرآیند ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی مشابه همه موارد دیگر است: مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، با ذینفعان مرتبط هماهنگ شوید، جدول زمانی و بودجه ایجاد کنید، کانال‌های توزیع را انتخاب کنید، پیام‌رسانی را توسعه دهید و تصمیم بگیرید که چگونه موفقیت را دنبال خواهید کرد

در نتیجه، جای تعجب نیست که کمبود زمان برای ایجاد محتوای ویدیویی بزرگترین چالش گزارش شده برای بازاریابان ویدیو است. وقتی صحبت از کمبود زمان می شود، آنها همچنین خاطرنشان می کنند که پرمصرف ترین بخش پیش تولید است که شامل ایده پردازی، نوشتن متن، انتخاب بازیگر و غیره است.

بازاریابان ویدیویی گزارش می دهند که بالاترین بازگشت سرمایه را در بین هر قالب رسانه ای ارائه می دهد، اما کسانی که از آن استفاده می کنند هنوز با این استراتژی با چالش هایی روبرو هستند.

عادات مصرف کنندگان به وضوح نشان می دهد که ویدئو فرمت رسانه ای پرمصرف و لذت بخش است. در نتیجه، غلبه بر چالش‌های رایج بازاریابی ویدیویی به شما کمک می‌کند تا تقاضای مخاطبان را برآورده کنید، تعامل ایجاد کنید و تأثیری ماندگار بر جای بگذارید.

بازاریابان کلاه های زیادی بر سر می گذارند و انواع مختلفی از محتوا را در کانال های متعدد ایجاد می کنند، بنابراین منطقی است که پیدا کردن زمان برای ایجاد تعادل در همه چیز می تواند یک چالش باشد.

بازاریابان می گویند که برخی از عوامل اضافی که باید در هنگام ایجاد استراتژی خود در نظر بگیرید عبارتند از:

  • چگونه محتوای ویدیویی خود را به طور مؤثر تبلیغ می کنید.
  • چگونه در چند ثانیه اول توجه را به خود جلب خواهید کرد.
  • چگونه ویدیوهای خود را کوتاه و مختصر نگه دارید.
پنج چالش اصلی بازاریابی ویدئویی عبارتند از:

  1. کمبود زمان برای تولید محتوای ویدیویی
  2. مشکل ایجاد یک استراتژی ویدیویی موثر.
  3. بودجه ناکافی برای ایجاد محتوای ویدیویی
  4. مشکل در فرآیند ایجاد ویدیو (تولید، فیلمبرداری، ویرایش فیلم).
  5. کمبود ایده های محتوایی

نموداری که استراتژی‌های مؤثر برای تولید سرنخ از ویدیوهای بازاریابی را نشان می‌دهد

3. بودجه ناکافی برای ایجاد محتوای ویدیویی.

برخی از راه‌های دیگر برای اجرای روان‌تر فرآیند ایجاد ویدیو عبارتند از: ایجاد یک اسکریپت و آماده‌سازی فهرست عکس‌های خود، سازماندهی استودیوی خود از قبل برای اطمینان از داشتن همه چیزهایی که نیاز دارید، و با دادن پیش از موعد فیلمنامه به آنها استعدادها را آماده کنید.

5. نداشتن ایده های محتوایی.

گزارش بازاریابی ویدیویی وبلاگ HubSpot بیش از 500 بازاریاب ویدیویی را مورد بررسی قرار داد و از آنها در مورد چالش های اصلی آنها سؤال کرد و ما آنها را در این پست گردآوری کرده ایم. در ادامه بخوانید تا بدانید که بازاریابان با چه چیزهایی سروکار دارند و چگونه در استراتژی خود بر آنها غلبه کنید.

29 درصد از بازاریابان می گویند که کمبود ایده های محتوا یک چالش بازاریابی مهم است. اگر با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می کنید، در اینجا چند ایده محتوای با کیفیت بالا و موثر آورده شده است:

  • طبق گفته بازاریابانی که از آن استفاده می‌کنند، محتوایی که محصولات یا خدمات را به نمایش می‌گذارد، بالاترین بازگشت سرمایه را دارد.
  • محتوایی که ارزش‌های برند شما را به نمایش می‌گذارد، دومین نوع محتوا و دومین نوع محتوای مؤثر در ایجاد سرنخ و تعامل است.
  • محتوای مرسوم، مرتبط با لحظات فرهنگی و داستان‌های خبری، تعامل قابل توجهی پیدا می‌کند.
  • محتوای مرتبط برای جدیدترین سرمایه گذاری ها در سال 2022 در حال افزایش است.

مصرف کنندگان دوست دارند ویدیوها را تماشا کنند، بنابراین آنها را در جایی که قبلا هستند ملاقات کنید.

بودجه بازاریابی ویدیویی شامل همه چیزهایی است که در فرآیند ایجاد ویدیو انجام می شود، از استوری بورد گرفته تا تبلیغ ویدیوهای شما برای دریافت بازدهی بالا.

یکی از بهترین راه‌ها برای رفع کمبود زمان برای ایجاد محتوای ویدیویی، داشتن یک استراتژی ویدیویی مؤثر است.

2. مشکل ایجاد یک استراتژی ویدیویی موثر.