12. یک پست برای اینستاگرام ایجاد کنید که حاوی توضیحات مشتری در مورد آن باشد [product] که در [number] کلمات یا کمتر
16. یک توضیح ویدیوی YouTube برای بررسی محصول جدید بنویسید که به آن پیوند دارد [insert links] تا بینندگان برای اطلاعات بیشتر به صفحه فرود محصول بروند.
امروز به لیست انتظار دستیار محتوای HubSpot بپیوندید
هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به موارد فوقالعاده برای بازاریابان از راههای مختلف است. هنگامی که از این فناوری استفاده می کنید، مطمئن شوید که از دستورات خاص و مختصر برای به دست آوردن نتایجی که تیم شما به دنبال آن هستند استفاده می کنید.
28. ایده هایی برای یک مجموعه ویدیویی با نگاهی از پشت صحنه به عملیات شرکت خود تولید کنید.
49. یک گزارش تحقیقاتی را با استفاده از این اطلاعات به مجموعه ای از پست های رسانه های اجتماعی تبدیل کنید: [facts from research report].
48. یک کمپین ایمیل قدیمی را به یک کمپین جدید با پیام های به روز مناسب بازنویسی کنید [season] [year].
47. ایده هایی برای تغییر کاربری کاغذ سفید در یک مجموعه ویدیویی در مورد ایجاد کنید [topic] با استفاده از این متن از قبل موجود: [insert old whitepaper content].
2. ایده های محتوایی را برای یک پست وبلاگ در مورد آن طوفان فکر کنید [topic] که در [number] از کلمات یا کمتری که برای موتورهای جستجو در قالب بندی با استفاده از H2s و H3s بهینه شده است.
43. یک کتاب الکترونیکی را به یک سری از [number] پست های وبلاگ با استفاده از این متن از قبل موجود: [insert old e-book content].
32. یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید که راه اندازی محصول جدیدی را با هدف اعلام خبر می دهد [target audience] که مطمئن، هیجان انگیز و جالب به نظر می رسد.
7. شناسایی مخاطبان هدف بالقوه در [location] که علاقه مند به خرید هستند [product] برطرف كردن [pain point].
آیا می دانستید که هوش مصنوعی می تواند پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را از یکدیگر تشخیص دهد؟ بازاریابان از استفاده از اعلانهای هوش مصنوعی برای کانالهای ترجیحی خود بهجای اینکه استراتژی را بر اساس تعمیمها قرار دهند، سود میبرند. در اینجا چند نمونه عالی برای دنبال کردن پیش نویس رسانه های اجتماعی آورده شده است.
با پیشرفت هوش مصنوعی، کسب و کارهای بیشتری به راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تلاش های بازاریابی خود علاقه مند هستند. یکی از نکات کلیدی برای استفاده حداکثری از فناوری در بازاریابی، نوشتن دستورات هوش مصنوعی موثر برای ایجاد نتایج مطلوب است.

15. پیش نویس پست Pinterest با یک خط محصول جدید و ارائه نکاتی در مورد بهبود عکاسی محصول برای [type of aesthetic].
بازاریابان می توانند از هوش مصنوعی برای بیش از یک هدف استفاده کنند. آنها می توانند از آن برای طوفان فکری کل فرآیندها یا مجموعه ها در صورت انجام صحیح استفاده کنند. بنابراین همانطور که برای درخواستهای هوش مصنوعی خود الهام میگیرید، با خیال راحت آنها را در دستیار محتوای HubSpot امتحان کنید.
ایجاد ایده هایی برای پادکست ها یا ویدیوها به تنهایی می تواند خسته کننده باشد. خوشبختانه، هوش مصنوعی میتواند ایدههایی برای آنها فراهم کند و حتی اگر آن را در درخواست خود مشخص کنید، شما را در مراحل اسکریپت و توسعه راهنمایی کند. انواع مختلف اعلانهایی را ببینید که میتوانند به شما در ایجاد محتوای چندرسانهای کمک کنند.
5. ایده هایی برای یک کمپین بازاریابی آتی در مورد ایجاد کنید [new product] با آمیخته بازاریابی متشکل از [product] [price] [place] [promotion channels].
22. تولید کنید [number] از موضوعات برای یک مجموعه ویدیویی شامل مصاحبه با رهبران فکری در [industry].
26. یک مجموعه ویدیویی در مورد بهترین شیوه های استفاده ایجاد کنید [products or services] که در [number] از راه های مختلف
در این مقاله، درخواستهای هوش مصنوعی را به اشتراک میگذاریم که بازاریابان میتوانند از آنها برای بهینهسازی نتایج تولید شدهشان استفاده کنند و نیازهای بازاریابی خود را بهتر برآورده کنند. اگر وقتتان کم است، به موضوع مورد نیاز خود بروید.
هشدارهای هوش مصنوعی برای بازاریابان
46. یک صفحه محصول قدیمی را با استفاده از این نسخه از قبل به صفحه فرود برای یک محصول جدید تبدیل کنید: [insert old product page content].
13. یک پست فیس بوک برای معرفی یک ویژگی محصول جدید بنویسید و توضیحات فعلی آن را دوباره بیان کنید تا هیجان انگیزتر و موثرتر به نظر برسد: [insert current product description text].
36. یک فیلمنامه برای یک آگهی پادکست 60 ثانیه ای تهیه کنید که لحنی دوستانه و طنز شوخ طبعی داشته باشد. [target audience characteristics].
40. ایده هایی برای تبلیغات متقابل با سایر کسب و کارها ایجاد کنید [market]، به طور خاص با مارک هایی مانند [brand names].
هشدارهای هوش مصنوعی برای استفاده مجدد از محتوا
42. با استفاده از این متن از قبل موجود، وبینار را به قسمت پادکست تبدیل کنید: [insert old webinar transcript].
34. یک پست مهمان برای یک وبلاگ صنعتی محبوب بنویسید و در مورد تأثیر آن بحث کنید [product] بر [marketing strategy].
39. پیش نویس توضیحات محصول برای یک سایت تجارت الکترونیکی که است [number] جملات طولانی و فریبنده [target audience].
23. یک قسمت پادکست ایجاد کنید که در مورد مزایای آن بحث کنید [products or services] به چهار فصل تقسیم شده است.
24. یک مجموعه ویدیویی ایجاد کنید که داستان های موفقیت مشتری را به نمایش بگذارد.
11. توییتی بنویسید که محصول جدیدی را برای مخاطبان هدف تبلیغ کند [industry] و [location].
9. ایده هایی برای ایجاد یک کمپین رسانه های اجتماعی ویروسی با استفاده از اخیر ایجاد کنید [social media platform] فایل های صوتی پرطرفدار یا میم های محبوب از [month] [year].
این ابزار دستیار محتوا به طور بومی با محصولات HubSpot که میشناسید و دوست دارید ادغام میشود و به شما امکان میدهد بین ایجاد محتوای دستی و AI برای ایجاد کپی برای وبلاگها، ایمیلها و موارد دیگر جابهجا شوید. حالا بیایید به اعلان های مختلفی که می توانید برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، بپردازیم.
هشدارهای هوش مصنوعی برای تولید سرنخ
21. پیش نویس قسمت پادکست در مورد آخرین [industry] روندها و نوآوری هایی که شامل [number] دقیقه گفتگو
6. پیشنهاد کنید [number] راه هایی برای بهبود ترافیک وب سایت در طول [holiday season].
41. با استفاده از این مقاله، یک پست وبلاگ را به یک اسکریپت ویدیویی تبدیل کنید: [insert old blog post].
30. یک مجموعه ویدیویی ایجاد کنید که تأثیر آن را برجسته کند [products or services] در مورد زندگی مشتریان یا مشتریان در [demographic].
هشدارهای هوش مصنوعی برای ارتقای محتوا
25. یک قسمت پادکست در مورد تاریخچه و تکامل تولید کنید [brand or industry].
3. خوشه های کلمات کلیدی با حجم بالا را برای [topic] برای بهینه سازی رتبه بندی موتورهای جستجو
44. ایده هایی برای به روز رسانی یک اینفوگرافیک قدیمی ایجاد کنید [topic] برای سال 2023
35. پیشنهاد کنید [number] بهترین هشتگ ها برای کمپین رسانه های اجتماعی در [social media platform] برای رسیدن به [target audience].
تولید سرنخ فرآیند جذب مشتریان بالقوه به کسب و کار شما و افزایش علاقه آنها از مشتری به مشتری دیگر است. هوش مصنوعی می تواند بازاریابان را برای جذب مشتریان بالقوه بیشتری بر اساس ویژگی های شخصیت خریدار، در صورتی که در درخواست هوش مصنوعی مشخص شده باشد، توانمند کند. مثال های زیر نشان می دهد که چگونه می توان آن نتایج سفارشی را دریافت کرد.
4. شناسایی روندهای محبوب در صنعت [product or service] که یک مخاطب از [target audience] به این موضوع علاقه مند خواهد شد [upcoming season].
8. پیشنهاد استراتژی های جدید برای تولید سرنخ در [market] و [industry].
27. یک قسمت پادکست ایجاد کنید که شامل یک میزگرد تخصصی در مورد آن باشد [industry topics].
33. ایده هایی برای ایمیل های ارتباطی برای تبلیغ محصول جدید ایجاد کنید، از جمله [number] از خطوط موضوعی جلب توجه و [number] فراخوان های روشن برای اقدام
29. یک قسمت پادکست ایجاد کنید که نکات و توصیه هایی را برای موفقیت در آن ارائه می دهد [industry] به عنوان یک کارآفرین
50. ایده هایی برای استفاده مجدد از نسخه نمایشی محصول قدیمی در یک وبینار ایجاد کنید.
از دستورات هوش مصنوعی کامل برای نتایج کامل استفاده کنید
31. بهترین زمان و روز هفته را برای انتشار پست وبلاگ در مورد آن پیشنهاد دهید [topic].
بازاریابان باید بدانند که چگونه اهداف خود را به طور موثر به سیستم های هوش مصنوعی منتقل کنند. این یک مهارت جدید است که مستلزم درک نحوه نوشتن دستورالعملهای واضح، مختصر و مؤثر است که یک ماشین بتواند آن را درک کند.
38. یک فیلمنامه برای تبلیغات تلویزیونی بنویسید [number] بازیگران در [setting] که ترویج می کنند [product].
1. ایده هایی برای راه اندازی محصول جدید ایجاد کنید [month] که شامل موضوع از [season] و [tone].
17. یک اسکریپت ویدیویی TikTok که نمایش محصول را حداکثر به مدت 2 دقیقه نمایش می دهد، پیش نویس کنید.
18. یک داستان اسنپ چت برای تبلیغ پیشنهادی با زمان محدود ایجاد کنید و نوع برچسب ها یا فیلترهایی را که می توانند آن را بهبود بخشند، شرح دهید.
37. یک صفحه فرود برای تبلیغ محصول جدید ایجاد کنید که به تقسیم می شود [number] بخش هایی در مورد مزایای مختلف بر اساس این توضیحات: [insert new product description].
14. یک پست لینکدین برای تبلیغ یک شغل جدید ایجاد کنید [number] کلمات یا کمتر با یک فراخوان قوی برای عمل در پایان.
19. یک عنوان پست وبلاگ بنویسید تا یک کمپین جدید رسانه های اجتماعی را در آن تبلیغ کنید [number] شخصیت ها یا کمتر
هوش مصنوعی میتواند به بازاریابان این امکان را بدهد که در سال جاری از محتوای قدیمی استفاده مجدد و بازیافت آن را به چیزی جدید یا مفیدتر تبدیل کنند – فرآیندی که به عنوان بهینهسازی تاریخی شناخته میشود. هنگام ایجاد اعلانهای هوش مصنوعی برای تغییر کاربری محتوا، خارج از چارچوب فکر کنید و ببینید چگونه میتوانید کار قدیمی خود را به چیزی جدید تبدیل کنید.
10. کانال های جدید برای تبلیغات را شناسایی کنید [product] جدای از [current platforms already in use].
درخواست های هوش مصنوعی برای پیش نویس پست های رسانه های اجتماعی
بازاریاب هایی که به دنبال راه های مؤثرتری برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند، می توانند از هوش مصنوعی برای بهترین شیوه ها استفاده کنند. کانالها، نکات و روشهای مختلفی را که این فناوری میتواند با استفاده از اعلانهای هوش مصنوعی به دست آورد، کاوش کنید.
20. یک خط موضوع ایمیل برای تبلیغ یک پست وبلاگ جدید که احساس شخصی، فریبنده و بدون هرزنامه است، تهیه کنید.
هوش مصنوعی از ایجاد محتوای ویدئویی یا پادکست درخواست میکند
45. یک پست وبلاگ را در مجموعه پست های رسانه های اجتماعی بازنویسی کنید [number] پست ها در [social media platform of choice].