6 افسانه TikTok که در سال 2022 از بین رفت


بسیاری از بازاریابان با ایده آزمایش TikTok لاس زده اند، اما برخی تصورات نادرست مانع از آن شده است.

به عنوان مثال، آیا این فقط یک پلت فرم برای نوجوانان نیست؟ به طور خاص، نوجوانان که همگام سازی لب?

برای کمک به مهار سردرگمی، ما فهرستی از افسانه‌های رایج TikTok را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید آیا شایسته جایگاهی در فهرست علامت‌گذاری شما است یا خیر. بیایید شیرجه بزنیم

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

افسانه 1: مخاطبان TikTok خیلی جوان هستند.

برندها به اشتباه تصور می کنند که TikTok فقط برای نوجوانان و جوانان است. اگرچه TikTok در ابتدا محبوبیت خود را در میان جمعیت Gen Z افزایش داد، اما TikTok به سرعت در حال رشد است. در واقع، 36 درصد از کاربران TikTok در سال 2021 بین 35 تا 54 سال سن داشتند که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، 50 درصد از Millennials گزارش داده اند که در سه ماه گذشته از TikTok بازدید کرده اند، به همراه 38 درصد از Gen X-ers، طبق گزارش 2022 Consumers Trends HubSpot. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این اعداد همچنان به افزایش خود ادامه دهند زیرا TikTok خود را به عنوان یک پلتفرم اجتماعی اصلی تقویت می‌کند.

افسانه 2: TikTok فقط برای همگام سازی لب و رقص است.

در حالی که این نوع ویدیوها مطمئناً در TikTok وجود دارند، اما این فقط نوک کوه یخ است. همانطور که مخاطبان آن متنوع تر شده اند، محتوای آن نیز افزایش یافته است.

امروزه می‌توانید ویدیوهایی را بیابید که تقریباً به هر جایگاهی رسیده‌اند. برای مثال، برخی از محبوب‌ترین دسته‌های TikTok شامل دستور العمل‌های آشپزی، آموزش‌های زیبایی، روتین‌های تناسب اندام، هک‌های زندگی و حتی ویدیوهای حیوانات خانگی است. این همچنین به این معنی است که TikTok می‌تواند برای برندهای مختلف در صنایع مختلف کار کند.

برای مثال، Ryanair، یک شرکت هواپیمایی اروپایی، با تقریباً دو میلیون دنبال کننده TikTok، یکی از محبوب‌ترین طرفداران در TikTok است. DuoLingo، یک برنامه یادگیری زبان، یکی دیگر از موارد مورد علاقه با بیش از چهار میلیون دنبال کننده است. سپس Red Bull، یک نوشیدنی انرژی‌زای محبوب، با تقریباً 7 میلیون دنبال‌کننده، قرار دارد. اینها برندهای بسیار متفاوتی از صنایع مختلف هستند که مخاطبان سالمی در TikTok ایجاد کرده اند.

کنجکاو هستید که کدام برندها در TikTok برنده هستند؟ برای الهام گرفتن این راهنمای مفید را بررسی کنید.

افسانه 3: اگر نام تجاری شما “جدی” است، TikTok برای شما مناسب نیست.

TikTok به دمدمی بودن شهرت دارد – اما اگر برند شما طرفدار جدی است، اجازه ندهید این شما را بترساند. در عوض، سعی کنید از زاویه ای متفاوت به برند خود نزدیک شوید.

برای مثال، نگاهی به Planet Money، یک پادکست با پشتیبانی NPR بیندازید که موضوعات پیچیده ای در مورد اقتصاد را پوشش می دهد. سرگرم کننده ترین موضوع دنیا نیست، درست است؟ با این حال، تقریباً 750000 دنبال کننده دارد.

از اعیانی‌سازی تا وام‌های مسکن، هیچ موضوعی برای Planet Money آنقدر جدی نیست که بتوان با یک چرخش طنز به آن پرداخت. نیاز به قانع کردن دارید؟ به ویدیوی زیر نگاه کنید که می پرسد: «ارسال رایگان است واقعا رایگان؟”

اگر احساس می‌کنید که نام تجاری شما برای TikTok خیلی «جدی» است، از Planet Money یادداشت بردارید و به برند خود – و محتوایی که ایجاد می‌کنید – از لنز دیگری نزدیک شوید. در پایان کار، به اشتراک گذاری ارزش و ارائه آن به شیوه ای جذاب است – و این هدفی است که تقریباً هر برندی می تواند به آن دست یابد.

باور غلط 4: برای ویروسی شدن به فالوورهای زیادی نیاز دارید.

در TikTok، هر کسی می‌تواند ویروسی شود. Eحساب‌های ven با تعداد انگشت شماری فالوور می‌توانند باعث ایجاد میلیون‌ها بازدید در یک ویدیوی عالی شوند.

ماهیت ویروسی آن نتیجه مستقیم الگوریتم آن است. چگونه کار می کند؟ این الگوریتم، کاربرانی را که ممکن است از محتوای شما لذت ببرند، بر اساس سابقه تماشای قبلی، جستجوهای هشتگ و مکان فعلی، مشخص می کند. سپس، ویدیوی شما را به فید آنها منتقل می کند. اگر افراد کافی با آن درگیر شوند، الگوریتم آن را با افراد بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت. نکته بعدی که می‌دانید، یک ضربه ویروسی دارید.

در اینجا یک مثال آورده شده است: فرض کنید یک ویدیو از خود در حال پیاده روی در یک کوه ارسال می کنید. این الگوریتم ویدیوی شما را به کاربرانی که در این نزدیکی زندگی می‌کنند و همچنین کسانی که اخیراً مسیرهای پیاده‌روی روی پلتفرم را جستجو کرده‌اند نشان می‌دهد. متوجه می شود که افراد زیادی روی ویدیو “لایک” و نظر می دهند، بنابراین آن را با کاربران بیشتری به اشتراک می گذارد.

به طور خلاصه، اگر نگران هستید که در TikTok هیچ کششی نداشته باشید، به یاد داشته باشید که این الگوریتم در کنار شماست و به شما امکان می دهد به افراد بیشتری خارج از فالوورهای فوری خود دسترسی پیدا کنید.

افسانه 5: از آنجایی که ویدیوهای TikTok کوتاهتر هستند، کاربران کمتر درگیر هستند.

TikTok به دلیل محتوای کوتاه و کوچک خود شناخته شده است. با این حال، این توهم را ایجاد می کند که کاربران زمان زیادی را در این پلتفرم صرف نمی کنند.

خوشبختانه، این نمی تواند دور از واقعیت باشد. در واقع TikTok دارای یک میانگین جلسه کاربر 10.85 دقیقه، بسیار بیشتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر. علاوه بر این، کاربران در ایالات متحده به طور متوسط ​​​​8 بار در روز برنامه TikTok را باز می کنند.

افسانه 6: TikTok نیز یک مد است.

آیا TikTok به سرنوشت Myspace و Tumblr خواهد رسید؟ در حالی که برای تماس خیلی زود است، من استدلال می کنم که واقعاً مهم نیست.

برای اولین بار، ویدئوی کوتاه بر چشم انداز رسانه های اجتماعی تسلط دارد. اگر TikTok با نابودی خود مواجه شود، مشتریان همچنان هوس این محتوا را خواهند داشت. مخاطب ممکن است به یک پلتفرم جدید بپرد یا به یک پلتفرم موجود مهاجرت کند. در هر صورت، هنوز باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید محتوای جذاب و قابل خوردن ایجاد کنید – و TikTok پلتفرم پیشرو برای تقویت این مهارت است.

دوم، اگر برند خود را به درستی بسازید، هیچ افزایش یا سقوط یک پلتفرم واحد آن را سرنگون نخواهد کرد. اگر جامعه ای قوی حول برند خود بسازید، این برند تزلزل ناپذیر خواهد شد. اما برای انجام این کار، باید به جایی بروید که مخاطبان شما هستند – و در حال حاضر، ممکن است TikTok باشد.

برگردیم به تو

بیایید با یک افسانه پایانی پایان دهیم: برای پیوستن به TikTok خیلی دیر شده است.

این درست نیست، به خصوص اگر مخاطبان شما در آنجا فعال باشند. علاوه بر این، نرخ تعامل بالا، پتانسیل رشد درخشان و الگوریتم قدرتمند آن می‌تواند بازاریابی دیجیتال شما را به سطح بالاتری برساند. گفته می شود، زمان بسیار مهم است. برندهایی که اکنون در TikTok حضور دارند، می توانند جلوتر از منحنی باشند.

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا



منبع