6 مرحله ای که وبلاگ نویسان برای آماده شدن برای هوش مصنوعی در جستجو انجام می دهند [New Data]

من این سوال را مطرح کردم، “چگونه برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوید؟” به همکارانم در تیم وبلاگ HubSpot، و پاسخ‌های بسیار متفاوتی از هر کدام دریافت کردم، و دیدگاه جدیدی در مورد نحوه کار ما با هوش مصنوعی و موتورهای جستجو ارائه داد.

1. آنها در حال اشتراک گذاری هستند بینش های متخصص که هوش مصنوعی نمی تواند آن ها را تکرار کند.

این بدان معناست که الگوریتم تغییر خواهد کرد و استراتژی‌هایی که ما بازاریابان زمانی برای رتبه‌بندی استفاده می‌کردیم، در سیستم دیگری رتبه‌بندی می‌شوند. پس این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی از تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای ارائه پاسخ‌های شخصی، مرتبط و حتی انسان‌مانند استفاده می‌کنند.

دعوت به اقدام جدید



منبع

چگونه وبلاگ نویسان برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوند: استفاده از دستیار محتوای HubSpot در گردش کار

من فکر می‌کنم بیش از هر زمان دیگری مهم است که به خاطر داشته باشیم که به‌عنوان نویسندگان، به دلیل نوآوری‌هایی در چشم‌انداز SERPs مجبور بوده‌ایم پیش از این به چرخش بپردازیم، و از ما خواسته شده است که این کار را دوباره انجام دهیم. بنابراین من فکر می کنم حفظ درجه ای از انعطاف پذیری در استراتژی محتوای شما مهم است. واقعیت این است که ما هنوز نمی دانیم هوش مصنوعی در جستجو چگونه بر محتوا تأثیر می گذارد. اما در حال حاضر، من در حال آماده شدن با یادگیری هرچه بیشتر در مورد چگونگی برنامه ریزی موتورهای جستجوگر بزرگ برای یکپارچه سازی هوش مصنوعی هستم. و البته من این طرز فکر انعطاف پذیر را حفظ می کنم. ما می‌توانیم و می‌خواهیم محتوایی ایجاد کنیم که برجسته باشد و مأموریت نهایی ما برای اطلاع‌رسانی به خوانندگان را انجام دهد، حتی اگر در این چشم‌انداز جستجوی جدید کمی متفاوت به نظر برسد.”

همه در جستجو از هوش مصنوعی چیزی برای یادگیری خواهند داشت، اما این بدان معنا نیست که ما باید همه چیزهایی را که از قبل درباره تولید محتوای خوب می‌دانیم فراموش کنیم. تا زمانی که هوش مصنوعی در جستجو رایج‌تر شود، مهارت‌ها و استراتژی از قبل موجود خود را اصلاح کنید تا شانس خود را برای رتبه‌بندی و برآورده کردن نیازهای خواننده خود افزایش دهید.

5. آنها یک استراتژی و طرز فکر منعطف را حفظ می کنند.

بامپ همچنان می گوید و در نهایت، در حالی که تصمیم گیرندگان در مخاطبان ما ممکن است داده های ما را در یک خلاصه GPT در برخی مواقع در آینده بیابند، آنها احتمالاً می خواهند از وب سایت واقعی ما بازدید کنند تا تعیین کنند که آیا داده ها یا نقل قول هایی که هوش مصنوعی به آنها داده واقعا واقعی و معتبر هستند یا خیر، و به ما امکان می دهد همچنان ترافیک و اعتبار به دست آوریم.

“من همچنین به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که با اعضای تیم SEO خود صحبت کنم که به اندازه کافی مهربان بوده اند تا بینش خود را در مورد معنای هوش مصنوعی برای آینده جستجو به اشتراک بگذارند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که فرصت صحبت در مورد این موضوع را داشته باشید، علاقه، هیجان و اشتیاق زیادی در مورد معنای این موضوع برای SERPs ها، افرادی که در جستجوگرها هستند، گفتگو کنید و با آنها صحبت کنید. تمام دانش خود را در مورد اینکه چگونه ممکن است چیزها در حال تغییر باشند، جذب کنند.”

ما پیامدهای تغییر بازی هوش مصنوعی در SERP ها را از طریق دیدگاه کارشناسان تیم وبلاگ خود بررسی می کنیم تا مراحلی را که وبلاگ نویسان، درست مانند شما، برای انطباق و موفقیت در این پارادایم جدید طی می کنند، آشکار کنیم. اما قبل از غواصی، بیایید روشن کنیم که هوش مصنوعی در موتورهای جستجو به چه معناست.

باشا کلمن، مدیر ارشد بازاریابی، یادآوری بسیار خوبی در مورد اینکه وبلاگ نویسان چگونه باید بر اساس اصول بنیادین ادامه دهند، به اشتراک می گذارد.

یک استراتژی بازاریابی راکد فقط می تواند برای مدت طولانی به یک تیم وبلاگ خدمت کند. این به شما بستگی دارد که برای ناشناخته ها آماده شوید و دیدگاه و گردش کار خود را تغییر دهید تا الگوریتمی همیشه در حال تغییر را بهتر ارائه دهید.

6. آنها در حال یادگیری از همسالان خود هستند.

“دو حوزه ای که تیم من در حال حاضر روی آنها تمرکز دارد، بینش های تخصصی و تحقیقات اصلی است. در حال حاضر، ما معتقدیم گوگل و سایر موتورهای جستجو اولویت بندی محتوای وبلاگی را که به تنهایی توسط هوش مصنوعی به راحتی تولید نمی شود، آغاز خواهند کرد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی نمی تواند به راحتی نظرسنجی یا مصاحبه با افراد واقعی را برنامه ریزی و اجرا کند، یا با منابع خبره در سطح شخصی یا حرفه ای ارتباط برقرار کند. با این حال، این نوع محتوای حرفه ای و شخصی ما در حال حاضر از نوع مضحک است.”

در حالی که هوش مصنوعی ابزار فوق العاده ای برای کمک به وبلاگ نویسان در ایجاد محتوا است، نباید نیروی محرکه آن باشد. تیم‌های بازاریابی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های خلاقانه و روشن‌فکر برای خدمت بهتر به متخصصانی که به دنبال آن هستند، وجود دارند. هوش مصنوعی ممکن است نتایجی را از ایده‌های قدیمی‌تر ایجاد کند که شخصیت خریدار فعلی شما را به اندازه شما درک نمی‌کنند.

2. آنها داده های معتبر و معتبری را ارائه می دهند.

شرم آور نیست که با همکاران خود برای دانش آنها در این زمینه ارتباط برقرار کنید، و این که چگونه روی استراتژی شما با شروع کار با آن تأثیر می گذارد.

“من به اصول اولیه سئوی محتوا توجه می کنم که تحت کنترل من است. پیوندهای درونی، تصاویر، داستان سرایی و ارائه دیدگاه من در مورد موضوعات، عناصری هستند که همیشه برای یک استراتژی محتوا ضروری هستند و با ظهور جستجوی مولد هوش مصنوعی ناپدید نمی شوند. من همیشه می توانم بر روی این پایه و اساس برای بهینه سازی هوش مصنوعی در جستجو ایجاد کنم، اما در حالی که چیزهای اساسی من همچنان در جریان است.”

گزارش رایگان: وضعیت هوش مصنوعی در سال 2023