با افزایش نفوذ هوش مصنوعی و ادغام بیشتر در SERP ها، وبلاگ نویسان باید خود را تطبیق دهند و برای این تغییرات آماده شوند. وبلاگ نویسان با به روز ماندن از آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی، درک پویایی در حال تکامل قصد کاربر و ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب، می توانند خود را در این دوره جدید جستجو قرار دهند.
مادو مورالی، معاون مدیر بازاریابی، بر اهمیت آشنایی شخصی با هوش مصنوعی تاکید کرد.
ما از رئیس رشد محتوا، پاملا بامپ، در مورد چگونگی آماده شدن تیمش برای تغییر در جستجو پرسیدیم و برنامه بازی او بینش عالی ارائه می دهد.
این نوع جستجو به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ های منحصر به فرد یا مختصری نسبت به جستجوی سنتی که نتایج را بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، بک لینک ها و قدرت بازیابی می کند، تولید کنند. به عنوان مثال، قبل از پیشنهادات هوش مصنوعی در موتورهای جستجو، بسیاری از ناشران سعی میکنند محتوای مطالب را با کلمات کلیدی برای رتبهبندی بهتر انتخاب کنند، اما به نوبه خود نتایج نامربوطی را ارائه میدهند که همیشه مفید نیستند.
یکی از راه هایی که می توانید شروع به یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی در وبلاگ خود کنید، از طریق ویژگی های پلتفرم مانند دستیار محتوای HubSpot یا دستیار کمپین است. خطوط کلی وبلاگ را در کوتاهمدت ایجاد کنید، نسخهای متناسب با صدای برندتان ایجاد کنید و بررسی کنید که چگونه هوش مصنوعی میتواند گردش کار شما را با این ویژگیهای پلتفرم بهبود بخشد.
و اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات در جستجو هستید، پادکست های هوش مصنوعی و سایر منابع را بررسی کنید تا شروع به آموزش خود کنید که این تغییرات ممکن است در عمل چگونه به نظر برسند تا تا آنجا که می توانید آماده باشید.
آموزش کار با هوش مصنوعی در جستجو
“من در حال آماده شدن برای هوش مصنوعی با استفاده از آن تا حد امکان در گردش کار روزانه خود هستم. در حال حاضر، این به این معنی است که از دستیار محتوا توسط HubSpot برای ایدهپردازی، پیشنویسها و طرحهای بهینهشده بهینه SEO و آزمایش با Midjourney برای ایجاد تصویر استفاده میکنم. هوش مصنوعی بخش رو به رشدی از زندگی ما خواهد بود، بنابراین هر چه بیشتر بتوانم از منحنی جلوتر بمانم، بهتر است!”
Vettorino ادامه می دهد که وقتی او به دنبال وضوح یا زمینه در هوش مصنوعی است، می تواند به تیم خود برای بالا بردن سرعت خود تکیه کند.
بنابراین اکنون، با معرفی Bard AI، Bing Chat و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ که نحوه جستجوی وب را تغییر می دهند، وبلاگ نویسان باید یاد بگیرند که با چشم انداز جدید سازگار شوند.
چگونه وبلاگ نویسان برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوند
این را تصور کنید: اگر موتورهای جستجو می توانستند هدف کاربر را درک کنند، نتایج جستجو را شخصی سازی کنند و حتی پیش بینی کنند که کاربران به دنبال چه چیزی هستند، چه؟ این چگونه رویکرد ما به سئو و تولید محتوا را تغییر می دهد؟ خوب، خود را آماده کنید زیرا هوش مصنوعی راه خود را به دنیای جستجو باز می کند.
Madison Vettorino نویسنده محتوای SEO به اشتراک می گذارد که آماده بودن برای تغییر بهترین طرز فکر برای معرفی هوش مصنوعی در جستجو است.
بازاریابان و وبلاگ نویسان به طور یکسان اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات تازه و دقیق را می دانند. تیم ما به سرمایهگذاری در تحقیقات معتبری که واقعیت را منعکس میکند، ادامه خواهد داد، و هرگز آمارهای نادرست را برای ارائه یک روایت منتشر نمیکند، و سایر شرکتها نیز باید همین کار را برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و SERP انجام دهند.
3. آنها هوش مصنوعی را در جریان کار و کارهای روزمره قرار می دهند.
ما یک نظرسنجی Glimpse در سال 2023 از بیش از 400 متخصص انجام دادیم، و به گفته پاسخ دهندگان، حدود 58٪ از آنها ادعا کردند که ابزارهای هوش مصنوعی را در جریان کار خود گنجانده اند. هم متخصصان تیم ما و هم خارج از آن اهمیت یادگیری استفاده از فناوری جدید را در زمان ظهور می بینند و یادگیری نحوه استفاده از آن برای بهبود کار روزانه خود به خودی خود بسیار ارزشمند است.
با ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot شروع کنید
4. روی پایه ها می سازند از SEO.