6 کسب و کار کوچکی که در TikTok در حال نابودی آن هستند [+ How They Did It]
انتشار: مهر 19، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

6 کسب و کار کوچکی که در TikTok در حال نابودی آن هستند [+ How They Did It]

توجه داشته باشید: در این مقاله، کسب و کارهای کوچک را با یک تا ۲۵ کارمند تعریف می کنیم.

1. POPFLEX

کینگ در مورد هدیه دادن محصولات به اینفلوئنسرها می گوید: «مشاهده محصولات ما در حساب های اینفلوئنسر/خالق خارجی به ایجاد آگاهی و اعتماد به مصرف کننده کمک می کند و در عین حال به مشتریان خود نظرات واقعی، خام و بدون پرداخت را ارائه می کند.

برند غذایی Omsom فقط برای تبلیغ محصولات خود در TikTok نیست. پس از مطالعه فقط چند ویدیو، متوجه خواهید شد که بر جشن گرفتن فرهنگ آسیایی و به ویژه ویتنامی تاکید شده است.

کینگ با دانستن اینکه این دو برند عمیقاً به هم مرتبط هستند، می گوید آنها بر روی اشتراک گذاری سفر پشت صحنه ساخت و رشد POPFLEX تمرکز کرده اند.

برای بسیاری از برندها، TikTok مکانی ترسناک و ناشناخته است. چه پستی میذاری؟ چگونه از صداهای پرطرفدار استفاده می کنید؟ من کسب وکارهای کوچکی را جمع آوری کرده ام که تنها در نمایه های TikTok خود هزاران لایک و فالوور ایجاد کرده اند.

در این مقاله، ما نه تنها کسب وکارهای کوچک موفق را در TikTok با تفکیک استراتژی های آن ها فهرست می کنیم، بلکه از برخی به طور مستقیم در مورد اینکه چه چیزی بر موفقیت آنها تأثیر داشته است، می شنویم.

دلیل اینکه این استراتژی بسیار خوب عمل می کند این است که تنها در چند ثانیه، ویدیو به نقاط درد کاربر می پردازد و نشان می دهد که چگونه محصول آنها را حل می کند - همه اینها در حالی که از صداهای پرطرفدار استفاده می کند.

کینگ می گوید: «شما باید آنچه را که مخاطبتان را به داخل می آورد، بیابید، و از میان کارهایی که کار می کند و چه چیزهایی که کار نمی کنند، بشناسید. "تنها راه برای فهمیدن این موضوع، ارسال پست و نترسیدن از آزمایش چیزهای جدید است - خالقان جدید، پست در زمان های مختلف، زوایای جدید، روندها در مقابل داستان سرایی و غیره."

2. لوازم آرایشی صورت

رمز موفقیت آن چیست؟ استفاده از جامعه وفادار هو و گفتن داستان های صادقانه.

در حالی که ممکن است این یک رویکرد مخاطره آمیز به نظر برسد، اما این رویکردی است که در یک ویدیو 3.1 میلیون بازدیدکننده داشته و مشتریان جدید زیادی را به خود اختصاص داده است.

برخلاف بسیاری از برندهای دیگر در TikTok، POPFLEX برای جلب توجه تنها به رقص های پرطرفدار متکی نیست.

در حالی که برخی از برندها از ارائه محصولات خود در TikTok دوری می کنند، برخی دیگر موفقیت بزرگی در دو برابر کردن این استراتژی پیدا می کنند. Faces Cosmetics یکی از آنهاست.

POPFLEX که توسط اینفلوئنسر و خالق محتوا، Cassey Ho تأسیس شده است، از اولین پست در می 2020، 2.5 میلیون لایک و 116 هزار دنبال کننده جمع کرده است.

این ویدیوی زیر را ببینید که نزدیک به 270 هزار بازدید داشته است.

اما این تمام چیزی نیست که با اسکرول کردن نمایه آنها به پایین خواهید دید.

اگرچه در هر ویدیویی محصولات هوجبی وجود دارد، اما ویدیوها روی خود محصولات تمرکز نمی کنند. در عوض، آنها بر روی شخصی که آنها را می پوشد و سبک زندگی آنها تمرکز می کنند. از گشت و گذار در جهان با حجاب تا زندگی با این محصول - همیشه به روشی خنده دار و جذاب.

4. بابی کالا

او می گوید که به جای فروش یک محصول، داستانی در مورد یافتن راه حلی برای یک مشکل می فروشند. در TikTok، هر حساب دیگری را تغذیه می کند و چیزی را که کینگ اکوسیستم می نامد ایجاد می کند.

با گذشت زمان، این برند شروع به ترکیب بیشتر محتوای پشت صحنه، از بسته بندی سفارشات گرفته تا ایجاد محصولات جدید کرد.

در اینجا شما آن را دارید - 6 مارک با استفاده از استراتژی های کاملاً متفاوت و کشتن آن در TikTok. چه یک کسب و کار کوچک، متوسط \u200b\u200bیا بزرگ باشید، در اینجا یک توصیه برای هر بازاریاب TikTok وجود دارد.

هو به عنوان مربی تناسب اندام که تمرینات پیلاتس و مشاوره را به اشتراک می گذارد در YouTube محبوبیت بیشتری پیدا کرد، از این رو Blogilates@ نام گرفت. پس از سال ها موفقیت، هو برند پوشاک POPFLEX را راه اندازی کرد.

کینگ می گوید: «...مردم دوست دارند «چرا» و فرآیند پشت محصولات ما را ببینند، این باعث می شود که رابطه با برند تجاری کمتر و بیشتر یک رابطه باشد.

اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه استفاده از صداهای پرطرفدار در TikTok هستید، نگاهی به Hoodjabi بیندازید.

تیم Omsom با این پرچم های قرمز آن را تجربه کرده است 🤣🚩

♬ Whatcha Say - جیسون درولو

اگر توصیه ای وجود داشته باشد که کینگ می تواند به سایر مشاغل کوچک ارائه دهد، آن این است: موفقیت در TikTok مستلزم آزمون و خطا است.

او ادامه می دهد: «در واقع، متفاوت بودن و تفسیر روندها به روش های منحصربه فرد یکی از بهترین محتوای ما بوده است.»

شما قطعا به آن نیاز دارید.

♬ صدایی که ما واقعاً به آن نیاز نداریم - Skeetersbedtimestories

وقتی محصول شما به خوبی محصول SplayTray است، نیازی به استراتژی فانتزی نیست (اگرچه این هرگز ضرری ندارد).

Omsom بینندگان خود را دعوت می کند تا از تاریخچه غذاهای ویتنامی و همچنین به چالش کشیدن افسانه های قدیمی مرتبط با غذاهای آسیایی آگاهی پیدا کنند.


در اینجا تاکتیک دیگری وجود دارد که برای Faces Cosmetics در TikTok بسیار خوب عمل کرده است: ساختن داستانی پیرامون محصول، جلب نظر بینندگان و سپس افشای حقیقت در پایان.

نکته جالب دیگر؟ Bobbie Goods برای ایجاد یا شکستن محتوای خود به صداهای پرطرفدار متکی نیست، و یک بار دیگر نشان می دهد که چندین راه برای موفقیت در TikTok وجود دارد.

5. امسوم

Lexi King، مدیر رسانه اجتماعی PopFlex می گوید: «کار کردن با شخصیت رسانه های اجتماعی مانند Cassey، که نه تنها دارای یک پایگاه هواداران است، بلکه جامعه ای وفادار دارد که با آن اعتماد کرده است، بسیار سودمند است. "ما در POPFLEX توسعه دهنده آن هستیم."

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]