6 کسب و کار کوچکی که در TikTok در حال نابودی آن هستند [+ How They Did It]

نکته مهم در اینجا گفتن داستان هایی است که با مخاطبان شما طنین انداز می شود.

3. هوجبی

با گذشت زمان، این برند شروع به ترکیب بیشتر محتوای پشت صحنه، از بسته بندی سفارشات گرفته تا ایجاد محصولات جدید کرد.

@bobbiegoods بسته بندی هدیه سازگار با محیط زیست را به سفارش بعدی خود اضافه کنید! اکنون در فروشگاه من موجود است ☺️ @noissueco #noissuepackaging #fyp #packingorders #smallbusiness #etsy ♬ Real Love Baby – Father John Misty

نکته مهم در اینجا این است: وقتی شک دارید، آن را ساده نگه دارید.

در حالی که برخی از برندها از ارائه محصولات خود در TikTok دوری می‌کنند، برخی دیگر موفقیت بزرگی در دو برابر کردن این استراتژی پیدا می‌کنند. Faces Cosmetics یکی از آنهاست.

شما قطعا به آن نیاز دارید.

♬ صدایی که ما واقعاً به آن نیاز نداریم – Skeetersbedtimestories

در حالی که ممکن است این یک رویکرد مخاطره آمیز به نظر برسد، اما این رویکردی است که در یک ویدیو 3.1 میلیون بازدیدکننده داشته و مشتریان جدید زیادی را به خود اختصاص داده است.

دلیل اینکه این استراتژی بسیار خوب عمل می کند این است که تنها در چند ثانیه، ویدیو به نقاط درد کاربر می پردازد و نشان می دهد که چگونه محصول آنها را حل می کند – همه اینها در حالی که از صداهای پرطرفدار استفاده می کند.

@facescosmetics و بدون لاتکس است 😜 آن مژه ها را ایمن کنید عزیزم! #آرایش #موآ #مژه #مواد_آرایشی_صورت #مژه محکم ♬ صدای اصلی – IT GIRL 💕

در اینجا تاکتیک دیگری وجود دارد که برای Faces Cosmetics در TikTok بسیار خوب عمل کرده است: ساختن داستانی پیرامون محصول، جلب نظر بینندگان و سپس افشای حقیقت در پایان.

در این مقاله، ما نه تنها کسب‌وکارهای کوچک موفق را در TikTok با تفکیک استراتژی‌های آن‌ها فهرست می‌کنیم، بلکه از برخی به طور مستقیم در مورد اینکه چه چیزی بر موفقیت آنها تأثیر داشته است، می‌شنویم.

او می گوید که به جای فروش یک محصول، داستانی در مورد یافتن راه حلی برای یک مشکل می فروشند. در TikTok، هر حساب دیگری را تغذیه می کند و چیزی را که کینگ اکوسیستم می نامد ایجاد می کند.

«اگر در حال پیمایش TikTok هستید و با ویدیوی Blogilates در مورد تبلیغ یک محصول مواجه شدید، احتمالاً شما را به بررسی POPFLEX سوق می‌دهد که در آن می‌توانید محصول را در بدنه‌های مختلف از طریق ویدیوهای آزمایشی ما مشاهده کنید یا عملکردهای بیشتری را در پشت آن مشاهده کنید. محصول،” او می گوید. این در مورد ایجاد یک اکوسیستم از محتوا است، مانند گفتن یک داستان بزرگ.

این ویدیوی زیر را ببینید که نزدیک به 270 هزار بازدید داشته است.

@splaytray

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا



منبع

آنچه در اینجا بسیار جالب است توجه به اینکه چگونه محتوای این حساب پس از تبدیل شدن به یک نام تجاری تغییر کرد. در روزهای اولیه، ویدئوها تمرکز کمی داشتند، و به بینندگان اجازه می‌داد تا به سادگی از نقاشی‌ها لذت ببرند.

Omsom همچنین دستور العمل های غذایی، محتوای پشت صحنه از بنیانگذاران، و محتوای مرتبط با سبک زندگی را به اشتراک می گذارد.

@weareomsom

داشتن این ترکیب محتوا تضمین می کند که آنها برای طیف وسیعی از شخصیت های خریدار جذاب هستند، از مصرف کنندگان ویتنامی که به دنبال طعم خانه هستند تا خورندگان کنجکاو.

6. SplayTray

او آن را امتحان می‌کند، با این خط محصول به نقاط درد مشترک مشتریان می‌پردازد، سپس ویدیو را با افشای بزرگ و اعلامیه‌ای برای ذخیره مجدد به پایان می‌رساند.

اما این تمام چیزی نیست که با اسکرول کردن نمایه آنها به پایین خواهید دید.

رمز موفقیت آن چیست؟ استفاده از جامعه وفادار هو و گفتن داستان های صادقانه.

@popflexactive زمان ارتقا کیف بدنسازی است؟ با والنتینا دافل همه کاره آشنا شوید 💐 #دوفلبک #دافل #مد کاربردی #وبلاگیت ها #کیف #گیمباگ #ShowOffLandOFrost ♬ موسیقی کلاسیک – موسیقی کلاسیک

نکته جالب دیگر؟ Bobbie Goods برای ایجاد یا شکستن محتوای خود به صداهای پرطرفدار متکی نیست، و یک بار دیگر نشان می دهد که چندین راه برای موفقیت در TikTok وجود دارد.

5. امسوم

اگرچه در هر ویدیویی محصولات هوجبی وجود دارد، اما ویدیوها روی خود محصولات تمرکز نمی کنند. در عوض، آنها بر روی شخصی که آنها را می پوشد و سبک زندگی آنها تمرکز می کنند. از گشت و گذار در جهان با حجاب تا زندگی با این محصول – همیشه به روشی خنده دار و جذاب.

4. بابی کالا

کینگ می‌گوید: «…مردم دوست دارند «چرا» و فرآیند پشت محصولات ما را ببینند، این باعث می‌شود که رابطه با برند تجاری کمتر و بیشتر یک رابطه باشد.

از بیرون که نگاه می‌کنیم، این برند متوجه شده است که از کدام روندها استفاده کند و کدام‌ها را نادیده بگیرد.

@hoodjabishop یک تجربه تغییر دهنده زندگی 🥹🥹 #hoodjabishop #modestfashion #hijabessentials #hoodiehijab ♬ صدای عشق – مندی و چکمه- ویروسی 🔈Creator

Omsom بینندگان خود را دعوت می کند تا از تاریخچه غذاهای ویتنامی و همچنین به چالش کشیدن افسانه های قدیمی مرتبط با غذاهای آسیایی آگاهی پیدا کنند.

@weareomsom PSA: هیچ ضرر ثابت شده ای برای مصرف MSG وجود ندارد!!! #msg #آشپزی آسیایی #غذاهای آسیایی #مهاجران #انگ ♬ صدای اصلی – Omsom

چیزی که زمانی یک حساب نقاشی از یک هنرمند بود، به برندی تبدیل شد که کتاب‌های رنگ‌آمیزی، برچسب‌ها و موارد دیگر را می‌فروشد.

کینگ در مورد هدیه دادن محصولات به اینفلوئنسرها می‌گوید: «مشاهده محصولات ما در حساب‌های اینفلوئنسر/خالق خارجی به ایجاد آگاهی و اعتماد به مصرف‌کننده کمک می‌کند و در عین حال به مشتریان خود نظرات واقعی، خام و بدون پرداخت را ارائه می‌کند.

حساب‌های TikTok مانند Bobbie Goods به ما نشان می‌دهند که سادگی می‌تواند راه طولانی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.

تیم Omsom با این پرچم های قرمز آن را تجربه کرده است 🤣🚩

♬ Whatcha Say – جیسون درولو

پوشش صوتی – مکالمه ای بین دو دوست که در برابر وسوسه خرید مقاومت می کنند – ترکیب شده با یک مجموعه ویدیویی ساده که برای یک نسخه نمایشی محصول ساده ساخته شده است که خود گویای آن است.

اگر توصیه‌ای وجود داشته باشد که کینگ می‌تواند به سایر مشاغل کوچک ارائه دهد، آن این است: موفقیت در TikTok مستلزم آزمون و خطا است.

هو به عنوان مربی تناسب اندام که تمرینات پیلاتس و مشاوره را به اشتراک می گذارد در YouTube محبوبیت بیشتری پیدا کرد، از این رو [email protected] نام گرفت. پس از سال ها موفقیت، هو برند پوشاک POPFLEX را راه اندازی کرد.

حدود 90 درصد از ویدیوهای TikTok که این برند در TikTok پست می‌کند، مستقیماً با محصول آن، به ویژه کیفیت، عملکرد و دوام مرتبط است.

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

POPFLEX که توسط اینفلوئنسر و خالق محتوا، Cassey Ho تأسیس شده است، از اولین پست در می 2020، 2.5 میلیون لایک و 116 هزار دنبال کننده جمع کرده است.

برخلاف بسیاری از برندهای دیگر در TikTok، POPFLEX برای جلب توجه تنها به رقص های پرطرفدار متکی نیست.

توجه داشته باشید: در این مقاله، کسب و کارهای کوچک را با یک تا ۲۵ کارمند تعریف می کنیم.

1. POPFLEX

در اینجا شما آن را دارید – 6 مارک با استفاده از استراتژی های کاملاً متفاوت و کشتن آن در TikTok. چه یک کسب و کار کوچک، متوسط ​​یا بزرگ باشید، در اینجا یک توصیه برای هر بازاریاب TikTok وجود دارد.

او ادامه می‌دهد: «در واقع، متفاوت بودن و تفسیر روندها به روش‌های منحصربه‌فرد یکی از بهترین محتوای ما بوده است.»

کینگ با دانستن اینکه این دو برند عمیقاً به هم مرتبط هستند، می‌گوید آنها بر روی اشتراک‌گذاری سفر پشت صحنه ساخت و رشد POPFLEX تمرکز کرده‌اند.

برند غذایی Omsom فقط برای تبلیغ محصولات خود در TikTok نیست. پس از مطالعه فقط چند ویدیو، متوجه خواهید شد که بر جشن گرفتن فرهنگ آسیایی و به ویژه ویتنامی تاکید شده است.

به عنوان مثال، در ویدئویی که در زیر پست شده است، بنیانگذار این برند به عنوان یک سازنده محتوا در حال تلاش برای محصول جدیدی است که در رسانه های اجتماعی در حال پخش است. هشدار اسپویلر: این محصول اوست.

@facescosmetics ای کاش زودتر از این موضوع می دانستم. #مژه #آرایش #التا #لوازم آرایشی #مژه ایمن شده ♬ صدای اصلی – Faces Cosmetics

کینگ علاوه بر داستان‌گویی و بهره‌گیری از بنیان‌گذار خود، به اشتراک می‌گذارد که این برند در ایجاد روابط با تولیدکنندگان محتوای متنوع، از طریق مشارکت و هدیه سرمایه‌گذاری می‌کند.

وقتی محصول شما به خوبی محصول SplayTray است، نیازی به استراتژی فانتزی نیست (اگرچه این هرگز ضرری ندارد).

برای بسیاری از برندها، TikTok مکانی ترسناک و ناشناخته است. چه پستی میذاری؟ چگونه از صداهای پرطرفدار استفاده می کنید؟ من کسب‌وکارهای کوچکی را جمع‌آوری کرده‌ام که تنها در نمایه‌های TikTok خود هزاران لایک و فالوور ایجاد کرده‌اند.

اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه استفاده از صداهای پرطرفدار در TikTok هستید، نگاهی به Hoodjabi بیندازید.

کینگ می‌گوید: «انجام حرکات رقص مد روز همیشه نیازی به پاسخ شما برای افزایش دسترسی شما نیست. “شما می توانید یک راه منحصر به فرد برای استفاده از صدای پرطرفدار برای تقویت محصول خود و آموزش مخاطبان خود در مورد برند خود پیدا کنید.”

Lexi King، مدیر رسانه اجتماعی PopFlex می‌گوید: «کار کردن با شخصیت رسانه‌های اجتماعی مانند Cassey، که نه تنها دارای یک پایگاه هواداران است، بلکه جامعه‌ای وفادار دارد که با آن اعتماد کرده است، بسیار سودمند است. “ما در POPFLEX توسعه دهنده آن هستیم.”

کینگ می‌گوید: «شما باید آنچه را که مخاطبتان را به داخل می‌آورد، بیابید، و از میان کارهایی که کار می‌کند و چه چیزهایی که کار نمی‌کنند، بشناسید. “تنها راه برای فهمیدن این موضوع، ارسال پست و نترسیدن از آزمایش چیزهای جدید است – خالقان جدید، پست در زمان های مختلف، زوایای جدید، روندها در مقابل داستان سرایی و غیره.”

2. لوازم آرایشی صورت

در TikTok، تنها چیزی که لازم است پیدا کردن صداهای پرطرفدار برای نشان دادن چشمگیرترین ویژگی های محصول شماست.