این مثال های متنوع راه های زیادی را نشان می دهند که می توانید به تعطیلات نزدیک شوید و در عین حال به برند خود وفادار بمانید.

یک نکته مهم در اینجا این است که تنها یک راه برای موفقیت وجود ندارد. اگر منابعی برای یک رویکرد چند جانبه دارید، از انجام آن نترسید. حتی کمپین های ناموفق به شما در مورد مخاطبان خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند می آموزند - بنابراین همیشه یک پیروزی برای تیم شما است.
از سال 2012، Twix کمپین های تبلیغاتی متمرکز بر سمت چپ و راست میله های شکلات خود را ارائه کرده است.
از این کمپین برندسازی مشترک بین Elysian Brewing، USA Network و Syfy استفاده کنید.
آیا نمی دانید چقدر زود می توانید بازاریابی محصولات فصلی خود را شروع کنید؟ برای هالووین، می توانید از اوایل سپتامبر شروع کنید.
در TikTok، Target به شدت به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است. آن ها می دانند که راه اندازی کامل – در اینستاگرام – کلید موفقیت در این برنامه نیست.
این یک مثال عالی از این است که چگونه یک برند می تواند یک کمپین موجود را تغییر دهد و به آن تغییر شکل دهد.
2. پارک های دیزنی و تیک تاک
همکاری هایی مانند این می تواند برای رشد مخاطبان جدید کلیدی باشد و در تعطیلات که احتمال همسویی استراتژی ها و اهداف بیشتر است، می تواند به خوبی کار کند.
از غذاهای گیاهی استفاده کنید. در 7 سپتامبر، آنها شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصول مربوط به هالووین کردند و کارها را با یک کیک جمجمه شروع کردند.
این ساده است اما برای TikTok، ممکن است دقیقاً رویکرد درستی باشد.
وقتی می گوییم «مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید»، این همان چیزی است که می گوییم. این همکاری یک بازی عالی برای دیزنی است، زیرا آنها احتمالاً سعی می کنند در میان جمعیت جوان تر بچرخند و علاقه مندی را به پارک های خود جلب کنند.
در TikTok، تبدیل متن به گفتار یک ویژگی محبوب است که توسط بسیاری از سازندگان استفاده می شود. صداها می توانند از لهجه های آمریکایی استاندارد گرفته تا شخصیت های محبوب متغیر باشند و برای افزودن عمق (یا سرگرم کننده) بیشتر به ویدیوها مفید باشند.
مارکوس از کجا وارد می شود؟ او نقش خون آشامی را بر عهده می گیرد که یاد گرفته است در برابر تشنگی انسان ها مقاومت کند و در عوض خود را با خون گوجه فرنگی هاینز حفظ کند. با توجه به سفیری که انتخاب کرده اند و شخصیت هدفمندی که او تجسم می کند، به نظر می رسد این تبلیغ برای Gen-Z جذاب باشد.
برای هالووین، آنها با همان موضوع ادامه می دهند - با این تفاوت که این موضوع با یک پیچ و تاب همراه است (یا باید بگویم Twix؟).
در این آگهی بازرگانی، جوانانی که لباس های پوشیده به تن دارند، به صورت دایره ای جلوی تابلوی Ouija می نشینند، وسیله ای که برای ارتباط با ارواح، ارواح و دیگر موجودات ماوراء طبیعی استفاده می شود.
هاینز با کمک خالق محتوا و تأثیرگذار TikTok، EJ Marcus، کمپینی را برای تبلیغ سس کچاپ سالانه با موضوع هالووین، با نام «خون گوجه فرنگی» منتشر کرد.
برای شروع زمان ترفند، این شرکت آبجو یک دسته محدود آبجو را برای هالووین منتشر کرد، "A Killer Wit Beer".
در حالی که آنها می توانند با تبلیغات پر زرق و برق همراه شوند، این رویکرد ظریف است، زیرا در فرآیندی تعبیه شده است که کاربران به طور طبیعی درگیر آن هستند.
هر چه زودتر بتوانید شروع کنید بهتر است. این به مخاطبان شما زمان می دهد تا پیشنهادات شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خرید کنند. اگر تا شروع هفته هالووین صبر کنید، دیگر خیلی دیر شده است.
درست همانطور که چاکی مترادف با هالووین است، آبجوهای کدو تنبل الیزیان نیز مترادف با فصل شده اند. جو بیساکا، یکی از بنیانگذاران Elysian Brewing، در بیانیه ای گفت: دیدن چهره نمادین و کک و مک چاکی روی قوطی های ما مانند یک کبریت ساخته شده در ... آه ... جهنم است.

همانطور که آنها بازی می کنند، باد شدیدی در اتاق می وزد، و قبل از اینکه متوجه شوند، "روح" یک نوار Twix را گاز گرفته است. همه شروع به فریاد زدن می کنند و شات پایانی می گوید: «ارواح تصمیم گرفتند. چپ یا راست، هر کدام تصمیم خوبی است.»
به مناسبت جشن هالووین، Disney Parks اخیراً همکاری خود را با TikTok اعلام کرده است که در آن سه شخصیت از پارک های موضوعی دیزنی می توانند ویدیوها را روی پلتفرم صدا کنند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=2hGvv3IQ5gs[/embed]
بنابراین، آنها با تأثیرگذاران و سازندگان محتوا که می توانند محتوای معتبر را با استفاده از محصولات Target به اشتراک بگذارند، شریک می شوند. در طول هالووین، استراتژی یکسان است.