برای هالووین، آنها با همان موضوع ادامه میدهند – با این تفاوت که این موضوع با یک پیچ و تاب همراه است (یا باید بگویم Twix؟).
بنابراین، آنها با تأثیرگذاران و سازندگان محتوا که می توانند محتوای معتبر را با استفاده از محصولات Target به اشتراک بگذارند، شریک می شوند. در طول هالووین، استراتژی یکسان است.
@target مهم نیست که 105 درجه باشد، ما در سحر سوار می شویم 🧙♀️ @Dalia Elizabeth ♬ Halloween ・ آهنگ ترسناک زیبا – PeriTune
همکاریهایی مانند این میتواند برای رشد مخاطبان جدید کلیدی باشد و در تعطیلات که احتمال همسویی استراتژیها و اهداف بیشتر است، میتواند به خوبی کار کند.
به مناسبت جشن هالووین، Disney Parks اخیراً همکاری خود را با TikTok اعلام کرده است که در آن سه شخصیت از پارکهای موضوعی دیزنی میتوانند ویدیوها را روی پلتفرم صدا کنند.
هاینز با کمک خالق محتوا و تأثیرگذار TikTok، EJ Marcus، کمپینی را برای تبلیغ سس کچاپ سالانه با موضوع هالووین، با نام «خون گوجهفرنگی» منتشر کرد.
اگرچه مفهوم یک خون آشام گیاهخوار در طول هالووین چندان جالب به نظر نمی رسد، هاینز راهی برای عملی کردن آن پیدا کرد.
یکی از آخرین پستهای آنها دالیا الیزابت خالقی را نشان میدهد که بینندگان را دعوت میکند تا با او در Target به خرید هالووین بروند. بینندگان در حالی که او در راهروها قدم می زند و تزئینات هالووین را دنبال می کند.
آیا نمی دانید چقدر زود می توانید بازاریابی محصولات فصلی خود را شروع کنید؟ برای هالووین، می توانید از اوایل سپتامبر شروع کنید.
در طول هالووین، برخی از نامتعارف ترین برندها را خواهید دید. این به این دلیل است که تعطیلات به کسب و کارها اجازه می دهد به گونه ای که طبیعی و روان باشد، منشعب شوند.
درست همانطور که چاکی مترادف با هالووین است، آبجوهای کدو تنبل الیزیان نیز مترادف با فصل شده اند. جو بیساکا، یکی از بنیانگذاران Elysian Brewing، در بیانیه ای گفت: دیدن چهره نمادین و کک و مک چاکی روی قوطی های ما مانند یک کبریت ساخته شده در … آه … جهنم است.
یک نکته مهم در اینجا این است که تنها یک راه برای موفقیت وجود ندارد. اگر منابعی برای یک رویکرد چند جانبه دارید، از انجام آن نترسید. حتی کمپین های ناموفق به شما در مورد مخاطبان خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند می آموزند – بنابراین همیشه یک پیروزی برای تیم شما است.
اگرچه فصل شبح وار تا اول اکتبر به طور رسمی شروع نمی شود، شروع پاییز زمان خوبی برای شروع معرفی محصولات و خدمات با مضمون هالووین است.
در TikTok، تبدیل متن به گفتار یک ویژگی محبوب است که توسط بسیاری از سازندگان استفاده میشود. صداها می توانند از لهجه های آمریکایی استاندارد گرفته تا شخصیت های محبوب متغیر باشند و برای افزودن عمق (یا سرگرم کننده) بیشتر به ویدیوها مفید باشند.
مارکوس از کجا وارد می شود؟ او نقش خون آشامی را بر عهده می گیرد که یاد گرفته است در برابر تشنگی انسان ها مقاومت کند و در عوض خود را با خون گوجه فرنگی هاینز حفظ کند. با توجه به سفیری که انتخاب کرده اند و شخصیت هدفمندی که او تجسم می کند، به نظر می رسد این تبلیغ برای Gen-Z جذاب باشد.
هر چه زودتر بتوانید شروع کنید بهتر است. این به مخاطبان شما زمان می دهد تا پیشنهادات شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خرید کنند. اگر تا شروع هفته هالووین صبر کنید، دیگر خیلی دیر شده است.
این ساده است اما برای TikTok، ممکن است دقیقاً رویکرد درستی باشد.
منبع تصویر
برای شروع زمان ترفند، این شرکت آبجو یک دسته محدود آبجو را برای هالووین منتشر کرد، “A Killer Wit Beer”.
فصل ترسناک رسما در راه است. زمان سرگرم کننده ای برای مصرف کنندگان و زمان بهتری برای برندهایی است که می توانند با مخاطبان خود بازیگوش باشند.
در این آگهی بازرگانی، جوانانی که لباسهای پوشیده به تن دارند، بهصورت دایرهای جلوی تابلوی Ouija مینشینند، وسیلهای که برای ارتباط با ارواح، ارواح و دیگر موجودات ماوراء طبیعی استفاده میشود.
از این کمپین برندسازی مشترک بین Elysian Brewing، USA Network و Syfy استفاده کنید.
از غذاهای گیاهی استفاده کنید. در 7 سپتامبر، آنها شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصول مربوط به هالووین کردند و کارها را با یک کیک جمجمه شروع کردند.
این یک مثال عالی از این است که چگونه یک برند میتواند یک کمپین موجود را تغییر دهد و به آن تغییر شکل دهد.
2. پارک های دیزنی و تیک تاک
در حالی که آنها می توانند با تبلیغات پر زرق و برق همراه شوند، این رویکرد ظریف است، زیرا در فرآیندی تعبیه شده است که کاربران به طور طبیعی درگیر آن هستند.
این کمپین چند کانالی شامل یک آگهی تبلیغاتی در طول “مصاحبه با خون آشام” AMC، مشارکت با Six Flags برای ارائه آیتم های منوی مارک دار، و بیلبوردهای قابل اسکن با کد QR بود.
در زیر، نمونههایی از کمپینهای بازاریابی هالووین، از تبلیغات و محصولات فصلی گرفته تا پستهای رسانههای اجتماعی و کمپینهای تأثیرگذار را خواهید دید.
منبع تصویر
از سال 2012، Twix کمپین های تبلیغاتی متمرکز بر سمت چپ و راست میله های شکلات خود را ارائه کرده است.
همانطور که آنها بازی می کنند، باد شدیدی در اتاق می وزد، و قبل از اینکه متوجه شوند، “روح” یک نوار Twix را گاز گرفته است. همه شروع به فریاد زدن می کنند و شات پایانی می گوید: «ارواح تصمیم گرفتند. چپ یا راست، هر کدام تصمیم خوبی است.»
وقتی می گوییم «مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید»، این همان چیزی است که می گوییم. این همکاری یک بازی عالی برای دیزنی است، زیرا آنها احتمالاً سعی می کنند در میان جمعیت جوان تر بچرخند و علاقه مندی را به پارک های خود جلب کنند.
این مثالهای متنوع راههای زیادی را نشان میدهند که میتوانید به تعطیلات نزدیک شوید و در عین حال به برند خود وفادار بمانید.
فکر کردن به هالووین بدون فکر کردن به شکلات سخت است.
در TikTok، Target به شدت به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است. آنها میدانند که راهاندازی کامل – در اینستاگرام – کلید موفقیت در این برنامه نیست.