عملی کردن آمار بالا می تواند شبیه ارسال کمپین های اهدای پیام های متنی به مخاطبان Gen X و ایجاد یک چالش کمک مالی در رسانه های اجتماعی در TikTok باشد تا بین 18 تا 29 سال به مخاطبان شما برسد. همچنین میتوانید CTAها را در وبسایت خود بر اساس سن کاربر و رفتارهای اهدایی گذشته تقسیمبندی کنید یا بسته به تعامل گیرندگان با کسبوکارتان، خبرنامههای ایمیل متفاوتی ارسال کنید.
4. مشارکت با سایر مشاغل.
هنگام ایجاد استراتژی خود، استراتژی ها و روندهای موجود در این لیست را در نظر بگیرید که سایر سازمان های غیرانتفاعی در حال حاضر از آنها استفاده می کنند. اگر استفاده از آنها را انتخاب کنید، خود را درگیر مکالمه با مخاطبان هدف خود خواهید دید، کمک های مالی را هدایت می کنید و برای جوامعی که از آنها حمایت می کنید تأثیر می گذارید.
بر اساس گزارش اخیر HubSpot، محتوای تولید شده توسط کاربر برای سازمانهای غیرانتفاعی ارزشمند است و برای سال 2022 ضروری است. هنگام استفاده از این روند، بهترین روش این است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از گروههایی که پشتیبانی میکنید به اشتراک بگذارید. انجام این کار سودمند است زیرا به اشتراک گذاشتن یک داستان مستقیم از افرادی که تحت تأثیر کاری که انجام میدهید، نتایج تلاشهای شما را نشان میدهد و میتواند الهام بخش کسانی باشد که با آنها تماس میگیرید، زیرا آنها میدانند که شما به طور فعال در حال ایجاد تغییر هستید.
3. کمپین های شخصی و تقسیم بندی شده برای ایجاد کمک های مالی.
منبع تصویر
در این پست، بینش متخصص و نکاتی را از گزارش گرایشهای بازاریابی غیرانتفاعی HubSpot برای سال 2022 کشف کنید که به شما در ایجاد آگاهی از برند مورد نظرتان کمک میکند.
گزارش HubSpot میگوید که در سال 2021، سازمانهای غیرانتفاعی با شرکتهای فناوری، رستورانهای محلی، اینفلوئنسرها و سایر سازمانهای غیرانتفاعی شریک شدند تا از قدرت جامعه برای ایجاد آگاهی از برند و حمایت از اهداف مورد حمایت خود استفاده کنند.
پلتفرمهای دیگری مانند اینستاگرام و فیسبوک دارای ابزارهای اهدای خیریه هستند و توییتر اخیراً گزینه انعام پروفایل را راهاندازی کرده است که غیرانتفاعیها میتوانند از آن برای اتصال کمکهای مالی در یک نمایه استفاده کنند.
2. قهرمان کردن محتوای تولید شده توسط کاربر.
محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوایی است که توسط مخاطبان شما ایجاد می شود و به تجارت شما مربوط می شود. بنابراین، به عنوان مثال، شخصی عکسی را در توییتر پست می کند که در آن لباس ورزشی از یک شرکت به تن دارد.
منبع تصویر
NFT4GOOD مجموعه ای از 88 کارت NFT با نفوذ آسیایی-آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام بود. هر خرید NFT به خریدار حقوق مالکیت انحصاری یکی از کارت ها را می داد و تمام درآمد حاصل از آن به صندوق جامعه NFT4Good برای حمایت از سازمان های آسیایی آمریکایی داده می شد. NFT ها 80000 دلار تولید کردند.
منبع تصویر
به شما
خوشبختانه، یادگیری از دیگرانی که قبلاً با بازاریابی غیرانتفاعی درگیر بوده اند، از روندها استفاده کرده اند و به موفقیت دست یافته اند، می تواند در توسعه استراتژی خود مفید باشد.
محبوبیت TikTok برای سازمانهای غیرانتفاعی در دستیابی به مخاطبان و جمعآوری کمکهای مالی افزایش یافته است. در واقع، تقریباً 75000 کمک مالی در برنامه در حمایت از سازمانها و اهداف مختلف در سال 2021 انجام شد.
بازاریابی غیرانتفاعی شما می تواند چالش برانگیز باشد.
تقسیم بندی برای همه مشاغل ضروری است زیرا مصرف کنندگان انتظار دارند محتوای مرتبط با علایق خود را ببینند. وقتی صحبت از بازاریابی غیرانتفاعی به میان می آید، این می تواند استراتژی هایی را که برای جمع آوری سرمایه برای کسب و کار خود استفاده می کنید، دیکته کند.
یک نکته کلیدی برای سازمان های غیرانتفاعی، ایجاد مشارکت با مشاغل مرتبط با اهداف مورد حمایت شما است. به عنوان مثال، Bed-Stuy Strong یک شبکه کمک متقابل از ساکنان محله است که از سایر ساکنان حمایت می کند. این بازار میزبان یک بازار زمستانی رایگان برای اعضای جامعه بود و با Brooklyn Packers و Tamales of Hope برای توزیع غذا بین کسانی که شرکت کردند شریک شد.
توکنهای غیرقابل تعویض، محتوای دیجیتالی بینظیری هستند که قابل تکرار نیستند و منحصراً متعلق به شخصی است که آنها را خریداری کرده است.
ویژگی اهدای آن یک ابزار بومی TikTok است، بنابراین برای سازمانهای غیرانتفاعی که به دنبال استفاده از آن هستند، ارزشمند است زیرا میتوانید به جای هدایت کردن آنها در مسیر کمک مالی خارج از برنامه، بر روی پلتفرمهایی که قبلاً استفاده میکنند، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. تصویر زیر CTA اهدایی را در نمایه TikTok صندوق Malala نشان میدهد.
این یک کانال نوظهور برای سازمانهای غیرانتفاعی است، اما اگر بهدنبال ورود به آن هستید، میتوانید با هنرمندانی شریک شوید که میتوانند NFTهای مرتبط با کسبوکار شما ایجاد کنند و رویدادهای حراج مجازی را میزبانی کنند تا بتوانید آنها را به مردم بفروشید و از سود برای حمایت از خود استفاده کنید. علت.
مهم است که توجه داشته باشید که شراکت شما نیازی به سایر سازمان های غیرانتفاعی ندارد. اگر بتوانید با یک کسب و کار محلی مرتبط ارتباط برقرار کنید که می تواند به اهداف شما کمک کند، همچنان می توانید آگاهی ایجاد کنید و پیام خود را پخش کنید.
6. آزمایش با NFT.
گزارش گرایشهای بازاریابی غیرانتفاعی HubSpot هنگام دستیابی به مخاطبان شما به آمارهای زیر توجه میکند:
روندهای غیرانتفاعی برای تماشا در سال 2022
1. جمع آوری کمک های مالی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با ویژگی های اهدای بومی.