6 گرایش بازاریابی غیرانتفاعی که همه بازاریابان باید درباره آنها بدانند [HubSpot Data]
این یک کانال نوظهور برای سازمانهای غیرانتفاعی است، اما اگر بهدنبال ورود به آن هستید، میتوانید با هنرمندانی شریک شوید که میتوانند NFTهای مرتبط با کسبوکار شما ایجاد کنند و رویدادهای حراج مجازی را میزبانی کنند تا بتوانید آنها را به مردم بفروشید و از سود برای حمایت از خود استفاده کنید. علت.
گزارش گرایشهای بازاریابی غیرانتفاعی HubSpot هنگام دستیابی به مخاطبان شما به آمارهای زیر توجه میکند:
بر اساس گزارش اخیر HubSpot، محتوای تولید شده توسط کاربر برای سازمانهای غیرانتفاعی ارزشمند است و برای سال 2022 ضروری است. هنگام استفاده از این روند، بهترین روش این است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از گروههایی که پشتیبانی میکنید به اشتراک بگذارید. انجام این کار سودمند است زیرا به اشتراک گذاشتن یک داستان مستقیم از افرادی که تحت تأثیر کاری که انجام میدهید، نتایج تلاشهای شما را نشان میدهد و میتواند الهام بخش کسانی باشد که با آنها تماس میگیرید، زیرا آنها میدانند که شما به طور فعال در حال ایجاد تغییر هستید.
3. کمپین های شخصی و تقسیم بندی شده برای ایجاد کمک های مالی.
منبع تصویر