اگر برای به اشتراک گذاشتن افکار خود انتخاب شده اید، مطمئن شوید که نظرات شما مرتبط با موضوع است.
همانطور که در حین ارائه Zoom صحبت یک همکار را قطع نمی کنید، در طول یک رویداد فضای توییتر نیز نباید سخنران دیگری را قطع کنید.
یک قانون سرانگشتی خوب این است که حداقل 80 درصد مواقع گوش کنید و 20 درصد مواقع مشارکت داشته باشید. با این حال، بسته به موضوع، میزبان و فضا میتواند متفاوت باشد.
در همین یادداشت، فضاهای توییتر معمولاً یک ساعت یا کمتر اجرا می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت کنندگان باید نظرات خود را مختصر و دقیق نگه دارند.
3. حرف دیگران را قطع نکنید.
در فضاهای توییتر، هرکس نقشی را ایفا می کند. میزبان برای تنظیم لحن و هدایت گفتگو حضور دارد. سخنرانان برای به اشتراک گذاشتن دانش خود انتخاب می شوند. ناظران برای اطمینان از ایمن ماندن فضا آنجا هستند.
به عنوان مثال، بگویید رویداد شما در مورد نکات بازاریابی ایمیلی است و نیمی از زمان خود را صرف پوشش رسانه های اجتماعی می کنید. حتی اگر توصیه ارزشمند باشد، شنوندگان برای آن ثبت نام کرده اند. و در نتیجه، اطلاعات مرتبطی نیست.
این نکته آداب معاشرت در مورد شرکت کنندگان و حتی بیشتر برای میزبانان و سخنرانان صدق می کند.
به عنوان یک شرکت کننده، نقش شما گوش دادن و شرکت در صورت درخواست است.
هر بار که در طول یک Space صحبت می کنید، این توانایی را دارید که مکالمه را به جلو ببرید یا آن را از مسیر خارج کنید. یک ترفند برای اطمینان از ماندن در موضوع، نوشتن یادداشت برای نکات کلیدی است که می خواهید به آنها بپردازید.
با پلتفرمها و ویژگیهای جدید رسانههای اجتماعی که هر روز ظاهر میشوند، تا به حال در مورد آداب معاشرت که باید رعایت کنید فکر کردهاید؟
ثانیا، با خاموش کردن دستگاه های خود و اطلاع دادن به هم اتاقی های خود، حواس پرتی را محدود کنید.
2. به شنوندگان خوش آمدید.
هنگامی که از موضوع خارج می شوید، نه تنها شانس شما را برای انتخاب مجدد برای صحبت کاهش می دهد، بلکه می تواند شنوندگان ورودی را گیج کند.
هنگامی که برای شروع رویداد آماده شدید، یک بیوگرافی کوتاه 30 ثانیه ای را روی هر بلندگو به اشتراک بگذارید.
اگر در یک وبینار شرکت می کردید، می خواهید بدانید که مجریان چه کسانی هستند، درست است؟ همین مفهوم در مورد فضاهای توییتر نیز صدق می کند.
تنها زمانی که باید وارد شوید این است که مشکلی پیش میآید – بگویید شخصی فراموش کرده است خودش را بیصدا یا قطع کند، صداهای بلند، و غیره. در این صورت، میتوانید به سرعت به طرف درگیر اطلاع دهید و مکالمه را بازنشانی کنید.
آداب فضاهای توییتر برای میزبانان و مدیران
1. مطمئن شوید که پس زمینه شما ساکت است.
در این مقاله، آداب فضاهای توییتر را برای شرکت کنندگان، میزبانان و سخنرانان پوشش خواهیم داد.
اغلب اوقات، شرکت کنندگان در یک فضای توییتر ظاهر می شوند، می خواهند صحبت کنند، سپس کل مکالمه را در انحصار خود در می آورند. این نامناسب تلقی می شود و می تواند بی احترامی به بلندگوهایی باشد که قبلاً در Space تعیین شده اند.
با معرفی خود و گفتن دستور کار رویداد شروع کنید. همچنین می توانید از کاربران برای پیوستن آنها تشکر کنید و آنها را با نام کاربری فریاد بزنید.
اگر به عنوان سخنران در فضای توییتر دعوت شده اید، مهم است که به دیگران توجه داشته باشید.
به عنوان میزبان یک رویداد فضایی توییتر، مهم است که شنوندگان شما را به وضوح بشنوند و بتوانید مکالمه را هدایت کنید. برای این کار باید محیط خود را آماده کنید.
برای حفظ اعتماد مخاطبان و نگه داشتن آنها برای بازگشت بیشتر، بسیار مهم است که به دستور کار پایبند باشید.
به عنوان یک میزبان، شما لحن کل رویداد را تنظیم می کنید. اولین قدم استقبال از شنوندگان خود در رویداد است.
وقتی شرکت کنندگان به رویداد شما می پیوندند، از شما انتظار دارند که موضوع خاصی را پوشش دهید. در حالی که طبیعی است که مکالمات موضوعات برنامه ریزی نشده را پوشش دهد، به عنوان یک میزبان، مسئولیت شماست که آن را به اطراف بازگردانید.
قبل از شروع رویداد، مطمئن شوید که در یک اتاق ساکت هستید. این کار باعث میشود تا زمانی که شنوندگان خود را درگیر میکنید، صداهای بلند از طریق میکروفون پخش نشود.
اکنون که همه این نکات آداب معاشرت را دارید، آماده هستید که در فضای توییتر شرکت کنید.
همانطور که مردم وارد می شوند، می توانید این نکات کلیدی را تکرار کنید تا زمانی که برای شروع رسمی آماده شوید.
3. سخنرانان را معرفی کنید.
در حالی که برخی از شنوندگان ممکن است با بلندگوهای شما آشنا باشند، برخی دیگر ممکن است آشنا نباشند. بیو کوتاه به شنوندگان کمک می کند تا ارزشی را که هر گوینده برای مکالمه به ارمغان می آورد را درک کنند.
4. در موضوع بمانید.
با در نظر گرفتن این موضوع، به میزبان Space اجازه دهید تا انتظارات مربوط به آن جلسه خاص را تعیین کند.