7 باید و نبایدهای حضور یا میزبانی فضاهای توییتر


با پلتفرم‌ها و ویژگی‌های جدید رسانه‌های اجتماعی که هر روز ظاهر می‌شوند، تا به حال در مورد آداب معاشرت که باید رعایت کنید فکر کرده‌اید؟

کاربر توییتر به فضاهای توییتر می پیوندد

اکنون دانلود کنید: ترندهای رسانه های اجتماعی در سال 2022 [Free Report]

در این مقاله، آداب فضاهای توییتر را برای شرکت کنندگان، میزبانان و سخنرانان پوشش خواهیم داد.

آداب فضاهای توییتر برای شرکت کنندگان

1. بیشتر از اینکه صحبت کنید گوش کنید.

در فضاهای توییتر، هرکس نقشی را ایفا می کند. میزبان برای تنظیم لحن و هدایت گفتگو حضور دارد. سخنرانان برای به اشتراک گذاشتن دانش خود انتخاب می شوند. ناظران برای اطمینان از ایمن ماندن فضا آنجا هستند.

به عنوان یک شرکت کننده، نقش شما گوش دادن و شرکت در صورت درخواست است.

اغلب اوقات، شرکت کنندگان در یک فضای توییتر ظاهر می شوند، می خواهند صحبت کنند، سپس کل مکالمه را در انحصار خود در می آورند. این نامناسب تلقی می شود و می تواند بی احترامی به بلندگوهایی باشد که قبلاً در Space تعیین شده اند.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که حداقل 80 درصد مواقع گوش کنید و 20 درصد مواقع مشارکت داشته باشید. با این حال، بسته به موضوع، میزبان و فضا می‌تواند متفاوت باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، به میزبان Space اجازه دهید تا انتظارات مربوط به آن جلسه خاص را تعیین کند.

2. در انجام وظیفه بمانید.

اگر برای به اشتراک گذاشتن افکار خود انتخاب شده اید، مطمئن شوید که نظرات شما مرتبط با موضوع است.

هر بار که در طول یک Space صحبت می کنید، این توانایی را دارید که مکالمه را به جلو ببرید یا آن را از مسیر خارج کنید. یک ترفند برای اطمینان از ماندن در موضوع، نوشتن یادداشت برای نکات کلیدی است که می خواهید به آنها بپردازید.

هنگامی که از موضوع خارج می شوید، نه تنها شانس شما را برای انتخاب مجدد برای صحبت کاهش می دهد، بلکه می تواند شنوندگان ورودی را گیج کند.

در همین یادداشت، فضاهای توییتر معمولاً یک ساعت یا کمتر اجرا می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت کنندگان باید نظرات خود را مختصر و دقیق نگه دارند.

3. حرف دیگران را قطع نکنید.

اگر به عنوان سخنران در فضای توییتر دعوت شده اید، مهم است که به دیگران توجه داشته باشید.

همانطور که در حین ارائه Zoom صحبت یک همکار را قطع نمی کنید، در طول یک رویداد فضای توییتر نیز نباید سخنران دیگری را قطع کنید.

تنها زمانی که باید وارد شوید این است که مشکلی پیش می‌آید – بگویید شخصی فراموش کرده است خودش را بی‌صدا یا قطع کند، صداهای بلند، و غیره. در این صورت، می‌توانید به سرعت به طرف درگیر اطلاع دهید و مکالمه را بازنشانی کنید.

آداب فضاهای توییتر برای میزبانان و مدیران

1. مطمئن شوید که پس زمینه شما ساکت است.

به عنوان میزبان یک رویداد فضایی توییتر، مهم است که شنوندگان شما را به وضوح بشنوند و بتوانید مکالمه را هدایت کنید. برای این کار باید محیط خود را آماده کنید.

قبل از شروع رویداد، مطمئن شوید که در یک اتاق ساکت هستید. این کار باعث می‌شود تا زمانی که شنوندگان خود را درگیر می‌کنید، صداهای بلند از طریق میکروفون پخش نشود.

ثانیا، با خاموش کردن دستگاه های خود و اطلاع دادن به هم اتاقی های خود، حواس پرتی را محدود کنید.

2. به شنوندگان خوش آمدید.

به عنوان یک میزبان، شما لحن کل رویداد را تنظیم می کنید. اولین قدم استقبال از شنوندگان خود در رویداد است.

با معرفی خود و گفتن دستور کار رویداد شروع کنید. همچنین می توانید از کاربران برای پیوستن آنها تشکر کنید و آنها را با نام کاربری فریاد بزنید.

همانطور که مردم وارد می شوند، می توانید این نکات کلیدی را تکرار کنید تا زمانی که برای شروع رسمی آماده شوید.

3. سخنرانان را معرفی کنید.

فضاهای توییتر

منبع تصویر

اگر در یک وبینار شرکت می کردید، می خواهید بدانید که مجریان چه کسانی هستند، درست است؟ همین مفهوم در مورد فضاهای توییتر نیز صدق می کند.

هنگامی که برای شروع رویداد آماده شدید، یک بیوگرافی کوتاه 30 ثانیه ای را روی هر بلندگو به اشتراک بگذارید.

در حالی که برخی از شنوندگان ممکن است با بلندگوهای شما آشنا باشند، برخی دیگر ممکن است آشنا نباشند. بیو کوتاه به شنوندگان کمک می کند تا ارزشی را که هر گوینده برای مکالمه به ارمغان می آورد را درک کنند.

4. در موضوع بمانید.

این نکته آداب معاشرت در مورد شرکت کنندگان و حتی بیشتر برای میزبانان و سخنرانان صدق می کند.

وقتی شرکت کنندگان به رویداد شما می پیوندند، از شما انتظار دارند که موضوع خاصی را پوشش دهید. در حالی که طبیعی است که مکالمات موضوعات برنامه ریزی نشده را پوشش دهد، به عنوان یک میزبان، مسئولیت شماست که آن را به اطراف بازگردانید.

به عنوان مثال، بگویید رویداد شما در مورد نکات بازاریابی ایمیلی است و نیمی از زمان خود را صرف پوشش رسانه های اجتماعی می کنید. حتی اگر توصیه ارزشمند باشد، شنوندگان برای آن ثبت نام کرده اند. و در نتیجه، اطلاعات مرتبطی نیست.

برای حفظ اعتماد مخاطبان و نگه داشتن آنها برای بازگشت بیشتر، بسیار مهم است که به دستور کار پایبند باشید.

اکنون که همه این نکات آداب معاشرت را دارید، آماده هستید که در فضای توییتر شرکت کنید.

دعوت به اقدام جدید





منبع