اینجاست که پاسخگوی خودکار مفید است. بسیاری از فرم سازها این قابلیت را دارند، بنابراین از آن بهره ببرید. علاوه بر ارائه یک تجربه عالی، داشتن یک پاسخگوی خودکار به شما کمک می کند تا رابطه خود را با مشتریان بالقوه در پای راست شروع کنید.
قرار دادن فرم در کنار کپی صفحه فرود روشی عالی برای یادآوری منابع ارزشمندی است که کاربران در صورت ارسال اطلاعات اولیه خود دریافت خواهند کرد.
هنگام آزمایش فرم خود، مطمئن شوید که یک عنصر را در یک زمان آزمایش می کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ، شکل یا اندازه دکمه ارسال خود را آزمایش می کنید، طول فرم را به طور همزمان آزمایش نکنید.
نکته حرفه ای: علاوه بر متن موجود در دکمه خود، تحقیقات بیشتر نشان می دهد که می توانید با تغییر رنگ دکمه خود نتایج شگفت انگیزی به دست آورید. اینجاست که تست A/B می درخشد.
6. A/B فرم گرفتن سرب خود را تست کنید.
منبع تصویر
به عنوان مثال، فرمهای جذب سرنخ ما پیشنمایش خطمشی رازداری را درست بالای دکمه دانلود نشان میدهند.
بنابراین شما یک پیشنهاد عالی ایجاد کرده اید و یک صفحه وب برای تبلیغ آن ایجاد کرده اید. اکنون برای جمعآوری اطلاعات به فرمی برای جمعآوری اطلاعات نیاز دارید. بنابراین، فرم جذب سرب چیست؟
به عنوان مثال، اگر بیش از 10000 دلار برای ایجاد یک گزارش بازاریابی خرج کنید، می خواهید از این منبع سرنخ های با هدف بالا ایجاد کنید. به این معنی که شما باید فراتر از نام و ایمیل کسانی که میخواهند گزارش را دانلود کنند، بروید.
منبع تصویر
پس از پر کردن فرم، می توانند دانلود خود را تایید کرده و محتوای خود را بازیابی کنند.
2. طول مناسب برای فرم گرفتن سرب خود را تعیین کنید.
انجام تست های A/B راهی عالی برای شناسایی موثرترین تنوع در طراحی، کپی و فراخوان برای اقدام فرم شما است. به عبارت دیگر، تست های A/B به شما امکان می دهد تبدیل های بهتری دریافت کنید.
علاوه بر استفاده از رباتهای چت برای خودکارسازی پاسخها و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان، میتوانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن فرم جذب سرنخ خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که روی «دریافت گزارش» در صفحه فرود زیر کلیک میکنید، فرم باز میشود و از ایمیل شما برای «دانلود گزارش کامل» درخواست میکند.
صرف نظر از موقعیت مکانی فرم در وب سایت شما، باید خط مشی رازداری خود را در جایی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشد. اگر بالقوه در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات خود شک و تردید داشته باشند، این امر باعث آرامش آنها می شود.
در حالی که فرمهای جذب سرب موارد استفاده زیادی دارند، بهترین فرمها شامل همان اجزا هستند. هفت عنصری که فرم شما باید داشته باشد و بهترین روش ها برای ایجاد نتایج را ببینید.
1. موقعیت مناسب را در صفحه فرود خود انتخاب کنید.

برای اطمینان از اینکه منبع جذب سرنخ شما جذابیت اصلی صفحه فرود شماست، از این چهار موقعیت فرم استفاده کنید.
در کنار پیشنهاد صفحه فرود
منبع تصویر

قرار دادن یک فرم جذب سرنخ در پایین صفحه فرود شما یک فرصت بیشتر برای به دست آوردن اطلاعات بازدیدکننده ارائه می دهد. این موقعیت همچنین به محتوای شما اجازه میدهد در مرکز قرار گیرد و به بازدیدکنندگان این امکان را میدهد تا تشخیص دهند که آیا ارزش دانلود دارد یا خیر.
نگرانی بعدی – و احتمالاً بزرگترین – در هنگام طراحی فرمها، طول است. تعداد فیلدهای فرمی که استفاده میکنید، بین کمیت و کیفیت سرنخهایی که دریافت میکنید، تعادل ایجاد میکند.
نکته حرفه ای: در کنار خطمشی رازداری خود، گواهیهای مشتری، تأیید اعتبار، گواهینامه امنیتی شخص ثالث یا مهر تضمینی داشته باشید. این به کاهش اعتراض بازدیدکنندگانی که نگران پر کردن فرم شما هستند کمک می کند.
5. متن را در دکمه ارسال خود تغییر دهید.

چگونه بدانیم؟ خوب، ما صفحات فرود بیش از 40000 مشتری HubSpot را مطالعه کردیم. چه چیزی پیدا کردیم؟ دکمههای با برچسب «ارسال» نرخ تبدیل کمتری داشتند.
آخرین مؤلفه اصلی فرم گرفتن سرنخ، دکمه ارسال است. متن پیشفرض این دکمه «ارسال» است. با این حال، این بهترین پیام رسانی نیست.
منبع تصویر
در صفحه فرود
فرمهای کوتاهتر معمولاً سرنخهای بیشتری ایجاد میکنند، زیرا افراد میتوانند به سرعت آنها را پر کنند. با این حال، سرنخ های شما از فرم های کوتاه کیفیت بسیار متفاوتی دارند.
تغییرات با عملکرد برتر در این مطالعه «اینجا کلیک کنید» و «برو» بودند که 5 تا 12 درصد بیشتر از «ارسال» تبدیل شدند.
منبع تصویر
در پایین صفحه فرود اسکرول خودکار
منبع تصویر
فرم زیر نمونه ای از فرمی است که در بالای صفحه قرار دارد. با این حال، این جذاب ترین عنصر در صفحه نیست – محتوا است.
نکته حرفه ای: به عنوان یک قانون سرانگشتی، پس از هر 350 کلمه در صفحه فرود خود، یک فرم ثبت لید اضافه کنید.
در یک چت بات
در این پست، مزایای فرم های جذب سرنخ و همچنین هفت روش برتر را خواهید آموخت که به شما در جذب مشتریان بالقوه کمک می کند. این راهنما شامل موارد زیر است:
فرم جذب سرب چیست؟

مشتریان ارزش واضحی را در عرضه می بینند. این ارزش پیشنهادی آنها را وادار می کند تا اطلاعات شخصی خود را برای دسترسی معامله کنند.
هفت روش برتر برای ساخت فرم های جذب سرب
نکته حرفه ای: مشتریان بالقوه وقتی یک فرم طولانی جذب سرنخ را می بینند، هماهنگ می شوند. برای دور زدن این موضوع، از یک فرم ضبط پیشرونده که شامل مراحل است استفاده کنید. این به بازدیدکنندگان یک تصویر ذهنی از سرعت تکمیل فرم و دانلود منبع شما می دهد.

منبع تصویر