۷ اصل اساسی در ایجاد یک برند

۷ اصل اساسی برای برندسازی - لرن مارکتینگ

چرا برند و چرا برندسازی؟

امروزه مقایسه در خرید چیزی بالاتر از صرف بررسی کردن قیمت‌هاست. مشتریان علاوه بر قیمت نگران موضوعات دیگری نظیر کیفیت محصول، اعتبار شرکت عرضه‌کننده، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و … نیز هستند.

فرآیند تصمیم‌گیری برای خریداران یک فرآیند پیچیده می‌باشد. آن‌ها باید تمامی عواملی را که مطلوب آن‌هاست در نظر بگیرند و روی گزینه‌های موجود آن‌ها را تطبیق دهند تا بتوانند بهترین خرید را انجام دهند.

در این میان یک راه خیلی ساده‌تر و سریع‌تر وجود دارد و آن در یک کلمه خلاصه می‌شود: برند

برند یک شرکت تمامی تجربه‌های قبلی مشتری را با خود به همراه دارد و می‌تواند فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید مشتری را فوق‌العاده ساده‌تر و سریع‌تر کند.

و اما چطور برند باشیم؟

در این کتاب به ۷ اصل اساسی برای برندسازی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برندی متمایز در بازار خلق کنید.

توجه! توجه!

برندسازی فرآیندی تدریجی و زمان‌بر است و بنابراین انتظار نداشته باشید که با خواندن این کتاب و صرف اندکی زمان برند شوید.

و اما خبر خوب:

این کتاب برای تمامی اعضای سایت لرن مارکتینگ رایگان است و می‌توانید همین الان آن را کاملا رایگان دانلود کنید.

Before accessing this post content,you need to follow these security.
  • Loggedin Security.