لینکدین هنوز پلتفرم شماره یک رسانه اجتماعی برای برندهای B2B است. این مملو از تصمیم گیرندگان و جوانانی است که برای فروش اجتماعی وارد اولین نیروی کار می شوند.
به طور متوسط یک فرد بزرگسال در ایالات متحده 33 دقیقه در روز را در فیس بوک می گذراند. (Statista)
مخاطبان TikTok به شدت جوان، با جمعیت بزرگ Gen Z، منحرف می شوند. به این ترتیب، این یک پلت فرم عالی برای مارک های B2C است که این جمعیت را هدف قرار می دهند. با انتشار ویدیوی کوتاه، این فرصتی برای برندها است که نه تنها روند رو به رشدی را طی کنند، بلکه این کار را بر روی پلتفرمی انجام دهند که مخاطبان هدفشان را تامین می کند.
جمعیت شناسی YouTube
عمومی
- یوتیوب دومین پلتفرم موثر برای ایجاد جامعه رسانه های اجتماعی است. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
- YouTube دومین وب سایت پربازدید در ایالات متحده است (Semrush)
- یوتیوب بیش از 2 میلیون کاربر ماهانه دارد که وارد سیستم شده اند. (یوتیوب)
- در هر دقیقه 500 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود. (یوتیوب)
سن و جنسیت
من متوجه شدم، همکاران بازاریاب – گاهی اوقات، شما فقط به اعداد نیاز دارید.
هنگامی که در حال کار بر روی تقویمهای سرمقاله و ممیزی برای سال جدید هستید، بهصورت دورهای به این فهرست مراجعه کنید. از آنجایی که در این زمان از سال نیاز به یک صفحه جدید است، تحقیقات پشت کمپین باورنکردنی بعدی شما نیز باید تازه باشد. برنامه ریزی مبارک!
پایگاه کاربران Reddit در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. این نشان میدهد که مصرفکنندگان بیشتر به آنچه شبکه ارائه میدهد علاقهمند میشوند. از منظر مخاطب، بیشتر از هزاره های مرد تشکیل شده است و اکثر کاربران خود را از ایالات متحده جذب می کند.
جمعیت شناسی اسنپ چت
عمومی
- 59 درصد از کاربران آمریکایی اسنپ چت را روزانه چک می کنند. (مرکز تحقیقات پیو)
- 25 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده از اسنپ چت استفاده می کنند. (مرکز تحقیقات پیو)
- کاربران اسنپ چت بیش از 30 دقیقه در روز را در این پلتفرم سپری می کنند. (اسنپ چت)
- روزانه 364 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان وجود دارد. (Statista)
- در هر دقیقه 243 میلیون اسنپ چت در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می شود. (Statista)
سن و جنسیت
لطفاً توجه داشته باشید که دادههای مخاطب برای افرادی که در باینری شناسایی نمیشوند گزارش نمیشود.
- 56 درصد از کاربران لینکدین خود را مرد و 43.1 درصد آنها را زن معرفی می کنند. (Statista)
- تقریباً 60 درصد از کاربران لینکدین بین 25 تا 34 سال سن دارند. (DataReportal)
- 31 درصد از کاربران لینکدین بین 30 تا 39، 23 درصد بین 40 تا 49 و 17 درصد بین 18 تا 29 سال سن دارند (Statista)
- 43.6 درصد از کاربران جهانی لینکدین زن و 56.4 درصد مرد هستند. (گزارش داده ها)
جغرافیا
- بیش از 75 درصد از اعضا خارج از ایالات متحده هستند و پس از آن هند و چین قرار دارند. (لینکدین)
- لینکدین در 200 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می شود و بزرگترین آنها آمریکای شمالی، آسیا-اقیانوسیه و اروپا هستند. (لینکدین)
غذای آماده
لطفاً توجه داشته باشید که دادههای مخاطب برای افرادی که در باینری شناسایی نمیشوند گزارش نمیشود.
- Gen Z تقریباً 2٪ از کاربران Reddit را تشکیل می دهد. (eMarketer)
- اکثر کاربران Reddit مرد هستند. (Statista)
جغرافیا
- 46 درصد از ترافیک دسکتاپ به Reddit.com از ایالات متحده است (SimilarWeb)
غذای آماده
در اینجا، وضعیت جمعیتشناسی رسانههای اجتماعی را گردآوری کردهایم، بهینهسازی شده با مهمترین دادههایی که باید درباره مخاطبان خود بدانید و شخصیتهایتان را برای سال ۲۰۲۳ شکل میدهیم.
جمعیت شناسی عمومی رسانه های اجتماعی
- تقریباً 82 درصد از آمریکاییهای بین 18 تا 49 سال حداقل از یک سایت رسانه اجتماعی استفاده میکنند. (مرکز تحقیقات پیو)
- بهترین روشی که بازاریابان برای یافتن مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی انجام می دهند، تحقیق در انجمن های آنلاین مربوطه، مانند گروه های فیس بوک و subreddits است. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
- 84 درصد از بازاریابان، Millennials را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود هدف قرار می دهند، پس از آن Gen X (52٪) و سپس Gen Z با 22٪ قرار دارند. فقط 14 درصد از بازاریابان بیبی بومرز را هدف قرار می دهند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
- اکثر بازاریابان می گویند که محتوای ویدیویی کوتاه، محبوب ترین قالب محتوای Gen Z است (تحقیق وبلاگ HubSpot)
- کاربران شبکه های اجتماعی به طور متوسط از 7.2 پلتفرم رسانه اجتماعی در ماه استفاده می کنند. (هوت سوئیت)
جمعیت شناسی فیس بوک
عمومی
- از سال 2021، فیس بوک بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. (Statista)
-