8 استراتژی برای تبلیغات خرید گوگل که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

Lululemon یکی از برترین تبلیغات Google Shopping برای کفش‌های دویدن، کفش‌های دویدن زنانه و کفش‌های ورزشی زنانه است.

همچنین می‌توانید از هدف‌گیری مجدد برای نمایش تبلیغات محصولاتی که مشتریان مشاهده کرده‌اند اما در گذشته خریداری نکرده‌اند، استفاده کنید.

6. فهرست مخاطبان مشابهی بسازید.

شما می توانید با گرفتن اطلاعات از مشتریان فعلی خود و استفاده از آن برای یافتن سایر مشتریان بالقوه با ویژگی های مشابه، فهرستی ایجاد کنید.

ده ها مارک وجود دارد که تابه های چدنی را می فروشند، بنابراین مشتریان چگونه می دانند کدام یک را بخرند؟ آنها عمیقاً در بررسی ها فرو می روند.

به عنوان مثال، می توانید لیستی از افراد مشابه مشتریانی که از شما خرید کرده اند ایجاد کنید. سپس Google Ads از این لیست برای نمایش تبلیغات شما به مخاطبان مشابه استفاده می کند.

7. شامل یک پیشنهاد یا معامله ویژه.

می‌توانید از پیشنهادات یا تخفیف‌های ویژه در کمپین‌های تبلیغاتی Google Shopping خود برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

استراتژی قیمت گذاری شما بخشی ضروری از کمپین های تبلیغاتی Google Shopping شما است. اطمینان حاصل کنید که قیمت های شما رقابتی است و بیشترین ارزش را به دست می آورید.

هدف گذاری مجدد راه بسیار خوبی برای حفظ ذهنیت مشتریان است، حتی پس از اینکه آنها وب سایت شما را ترک کردند. این می تواند به آنها کمک کند تا درگیر شوند و احتمال خرید بیشتر باشد.

قبل از اینکه کمپین خود را تکمیل کنید، باید انتخاب کنید که کدام محصولات را تبلیغ کنید. در نظر بگیرید که کدام محصولات برای گسترده ترین مخاطبان مرتبط هستند یا به نظر می رسد کدام محصولات بیشتر برای مشتریان فعلی جذاب هستند.

با ایجاد گروه‌های تبلیغاتی خاص، می‌توانید مشتریان مرتبط بیشتری را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که محصولاتی را می‌بینند که به احتمال زیاد برایشان جذاب است.

همچنین می توانید از قیمت گذاری پویا برای تنظیم قیمت های خود بر اساس شرایط بازار و تقاضای مشتری استفاده کنید. می تواند به شما کمک کند رقابتی بمانید و اطمینان حاصل کنید که قیمت های شما برای مشتریان جذاب است.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی خرید گوگل ایجاد کنیم

آیا می دانستید در سال 2022 بیش از 214.7 میلیون خریدار دیجیتال در ایالات متحده وجود داشت؟ خرید آنلاین به یک منبع درآمد اصلی برای مشاغل تبدیل شده است. بنابراین، با ساختار مناسب کمپین خرید گوگل، کسب و کار شما می تواند اوج بگیرد.

خرید گوگل

هنگام تحقیق درباره خرید آینده، اکثر مردم برای مشاوره به گوگل مراجعه می کنند. به همین دلیل ضروری است که یک استراتژی خرید Google ایجاد کنید تا بتوانید به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات گوگل، جویدنی

ممکن است شخص دیگری بودجه کمتری داشته باشد. آنها خواهند دید که ماهیتابه Target دارای رتبه ستاره کمتر اما بیش از 2000 بررسی است. این باعث ایجاد اعتماد به کیفیت محصول می شود.

همچنین می‌توانید از تست A/B برای مقایسه عملکرد انواع تبلیغات مختلف استفاده کنید و ببینید کدام یک مؤثرتر هستند.

نمونه کمپین تبلیغاتی خرید گوگل

قرار دادن تبلیغ خود در Google Shopping پایان کار نیست. شما باید به طور منظم کمپین خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه کار می کند.

در اینجا شش مزیت کلیدی وجود دارد که می توانید با تبلیغات خرید Google از آنها بهره مند شوید:

  • محصولات شما دید بیشتری خواهند داشت.
  • شما شناخت برند را بهبود بخشیده اید.
  • افزایش نرخ کلیک را مشاهده خواهید کرد.
  • تبلیغات Google Shopping می تواند بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی شما را بهبود بخشد.
  • هزینه هر خرید (CPA) کمتر است.
  • شما یک مزیت رقابتی در برابر سایر مشاغل خواهید داشت.

از داده های ارائه شده توسط Google برای شناسایی تبلیغاتی که بیشترین کلیک و تبدیل را ایجاد می کنند استفاده کنید. پیشنهادات، کپی آگهی و هدف گذاری خود را در صورت نیاز تنظیم کنید تا از حداکثر عملکرد اطمینان حاصل کنید.

حتی با چنین محصول خاص، گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد. Chewy با برجسته کردن قیمت کاهش یافته به درختان گربه و پست های خراشیده خود کمک می کند. این برند همچنین اشاره می کند که حمل و نقل رایگان است، که احتمالاً برخی از خریداران را از لبه خارج می کند.

نکته حرفه ای: برای ایجاد کمپین های هدفمند، محصول خود را به چند گروه تبلیغاتی تقسیم کنید. سپس می توانید تبلیغات مرتبط را به مخاطبان مناسب نشان دهید.

درختان گربه جویدنی

اطمینان از اینکه پیشنهاد مربوط به محصول شما است و ارزش خوبی برای مشتریان شما فراهم می کند ضروری است. همچنین می توانید از پیشنهادات یا تخفیف های ویژه برای تشویق مشتریان به خرید از شما استفاده کنید.

می‌توانید از مناقصه دستی استفاده کنید تا کنترل بیشتری بر هزینه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید، یا می‌توانید از سیستم‌های خودکار مانند حداکثر کردن کلیک‌ها یا Target CPA برای بهینه‌سازی کمپین‌های خود استفاده کنید.

4. کمپین های خود را برای بهبود عملکرد خود نظارت و تنظیم کنید.

درختان گربه در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند. با این حال، برای دوستداران گیاهان، درخت گربه شکل کاکتوس بالا ممکن است جذابیت خاصی داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که صفحه محصول شما حاوی تمام اطلاعات مربوطه، از جمله تصاویر و توضیحات محصول است. همچنین باید نظرات مشتریان را برای کمک به ایجاد اعتماد و تشویق مردم به خرید درج کنید.

نکته حرفه ای: تخفیف و ارسال رایگان می تواند به برجسته شدن محصول شما کمک کند.

ماهیتابه های چدنی

از دیگر استراتژی‌های موثر می‌توان به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتی که می‌فروشید در صفحه محصول خود اشاره کرد. این به گوگل کمک می‌کند تا محصولات شما را بهتر درک کند و در نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی مؤثرتری داشته باشد.

4. گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس نوع محصول تقسیم کنید.

اگر «ماهی‌های چدنی» را در Google جستجو کنید، آگهی‌های خرید زیادی را خواهید دید. جستجوگر به طور خودکار به سمت ستاره های زرد روشن در برخی محصولات کشیده می شود.

می‌توانید کمپین‌های هدف‌گیری مجدد راه‌اندازی کنید که تبلیغات را برای مشتریانی که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند یا با محصولات شما تعامل داشته‌اند، نمایش می‌دهند.

تبلیغات Google Shopping تبلیغات موتور جستجوی پرداخت به ازای کلیک هستند که به صورت چرخ فلکی از تصاویر محصول ظاهر می شوند. این تبلیغات به خریداران آنلاین اجازه می دهد تا به سرعت قیمت ها و ویژگی های محصول را از خرده فروشان مختلف مقایسه کنند. یافتن بهترین معامله را برای مشتریان آسان تر می کند، ویژگی که آنها را تشویق به خرید می کند.

مزایای تبلیغات خرید گوگل

می‌توانید یک استراتژی قیمت‌گذاری خودکار در وب‌سایت Google Ads تنظیم کنید. می‌توانید این کار را با انتخاب «ابزار» و سپس انتخاب «استراتژی‌های مناقصه» انجام دهید.

تبلیغات گوگل، ماهیتابه

شروع به طوفان فکری کنید که محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید و کلمات کلیدی که شخصیت مشتری شما ممکن است جستجو کند. به زودی در راه افزایش تعامل و درآمد خواهید بود.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در Google Shopping می تواند پیچیده و وقت گیر باشد. با این حال، با راهنمایی یا کمک حرفه ای، می توانید یک ساختار جامع کمپین خرید گوگل ایجاد کنید.

1. محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.

وقتی محصولات خود را به گروه‌هایی تقسیم می‌کنید، بهتر می‌توانید برای شخصیت‌های هدف خود تبلیغ کنید. شما می توانید مشتریان خود را تقسیم بندی کنید تا کمپین های تبلیغاتی خود را بر اساس علایق و نیازهای آنها تنظیم کنید.

اکنون که می دانید تبلیغات Google Shopping چیست، زمان آن رسیده است که استراتژی هایی را بیاموزید که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. در اینجا هشت استراتژی تبلیغات خرید گوگل وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. از مناقصه خودکار استفاده کنید.

گروه‌های تبلیغاتی روشی عالی برای سازماندهی کمپین‌های تبلیغاتی Google Shopping شما هستند. بسته به اهداف خود می توانید گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس نوع محصول یا محدوده قیمت تقسیم کنید.

به خواندن ادامه دهید تا هشت استراتژی تبلیغات Google Shopping را بیاموزید که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. همچنین نکاتی در مورد بهینه سازی کمپین های خود برای حداکثر اثربخشی دریافت خواهید کرد.