8 نکته شبکه سازی برای حرفه ای های LGBTQ+ در کنفرانس ها و رویدادها


خوش آمدید به شکستن طرح – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار منحصربه‌فرد صاحبان و کارآفرینان بی‌نظیر می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما باشد.

شبکه سازی به معنای برقراری ارتباط با دیگر متخصصان کسب و کار، ایجاد روابط در داخل و خارج از حوزه کاری شما، و غوطه ور شدن در داستان شما برای تعیین “چرا” پشت کار شما است.

شبکه‌سازی مؤثر، تخصص شما و همتایانتان را برجسته می‌کند تا بتوانید حد وسطی برای فرصت‌ها، همکاری و حل مشکلات جمعی پیدا کنید. به دلیل قدرت شبکه سازی، اغلب به متخصصان گفته می شود که روی ایجاد شبکه های خود تمرکز کنند.

با این حال، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا افراد جوامع به حاشیه رانده شده – به ویژه افرادی که لزبین، همجنس گرا، دوجنسه، ترنسجندر و کوئیر (LGBTQ+) هستند – در طول تاریخ کمتر نمایندگی شده اند و از همان فضاهایی که برای حضور در آنها ضروری است کنار گذاشته شده اند. برای ایجاد آن ارتباطات ارزشمند

در این پست، در مورد اینکه چرا شبکه‌سازی می‌تواند برای حرفه‌ای LGBTQ+ چالشی باشد، جایی که متخصصان LGBTQ+ می‌توانند شبکه‌سازی کنند و نکاتی برای موفقیت در شبکه‌سازی بحث خواهیم کرد.

دانلود رایگان: 30 الگوی ایمیل پیگیری

چرا شبکه سازی برای حرفه ای های LGBTQ+ یک چالش است؟

فقدان دسترسی و نمایندگی در نقش‌های رهبری در سازمان‌ها می‌تواند شبکه‌سازی را به یک کار سخت منحصر به فرد برای افراد LGBTQ+ تبدیل کند.

گزارش ژوئن 2020 از مک کینزی و شرکت نشان داد که زنان دگرباش جنسی آشکارا تنها 1.6 درصد از مدیران و سهم کمتری از سطوح بالاتر در سازمان ها را تشکیل می دهند. مردان LGBTQ+ 3٪ از مدیران / مدیران ارشد، 1.9٪ از معاونان رئیس جمهور و 2.9٪ از معاونان ارشد را تشکیل می دهند. همان گزارش نشان داد که افراد تراجنسیتی با موانع بسیار شدیدی برای پیشرفت در محل کار مواجه هستند و تجربه آنها با افراد سیسجندر که لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا یا دگرباش هستند، متفاوت است.

در نتیجه، یافتن افرادی برای ایجاد شبکه با ارزش‌ها و تجربیات مشترک می‌تواند چالش برانگیز باشد، به همین دلیل است که رویدادهای ویژه برای متخصصان LGBTQ+ مکان ارزشمندی برای توسعه روابط است.

افراد LGBTQ+ کجا می توانند شبکه کنند؟

کنفرانس‌ها و رویدادهای حرفه‌ای فرصتی عالی برای تغییر روایت در بازنمایی هستند، زیرا فرصت‌هایی را برای افراد LGBTQ+ برای ایجاد شبکه و ایجاد ارتباطات فراهم می‌کنند. و یکی از جنبه‌های مفید شبکه‌سازی در کنفرانس‌ها این است که آن‌ها معمولاً از طریق برنامه‌نویسی و تم‌های مرکزی حس اجتماعی ایجاد می‌کنند.

برای افراد LGBTQ+، محیط اجتماعی داخلی کنفرانس‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد که افراد LGBTQ+ در محیط‌های کاری بیشتر احساس انزوا می‌کنند و کمتر توسط همسالان و مدیریت خود حمایت می‌شوند. علاوه بر این، کنفرانس ها همچنین به شرکت کنندگان امکان دسترسی به رهبران صنعت را می دهد که در غیر این صورت ممکن است برای به اشتراک گذاشتن داستان ها، تجربیات و تخصص خود ملاقات نکنند.

بنابراین چگونه افراد LGBTQ+ می توانند از قدرت شبکه سازی در کنفرانس ها استفاده کنند؟ این سؤال مهمی است که باید در سال 2022 به آن پاسخ داد، زیرا رویدادها از زمانی که تا حد زیادی به دلیل همه‌گیری کووید-19 متوقف شده بودند، با قدرت کامل باز می‌گردند.

8 نکته شبکه‌سازی برای حرفه‌ای‌های LGBTQ+

بازگشت به شبکه های حضوری یا ترکیبی در فضاهای مجازی و حضوری ممکن است پس از چندین سال دوری از تمرین احساس ناخوشایندی داشته باشد. در اینجا هشت نکته برای شروع به حداکثر رساندن فرصت های خود به عنوان یک حرفه ای LGBTQ+ آورده شده است.

1. مخاطبین کنفرانس یا رویداد را پیدا کنید.

اولین قدم قبل از وارد شدن به هر موقعیت جدید این است که بدانید مخاطب شما چه کسی است، یا اینکه چه کسی آنجا خواهد بود. آیا در یک کنفرانس حرفه‌ای عمدتاً یا منحصراً LGBTQ+ مانند Lesbians Who Tech & Allies و The Out & Equal Workplace Summit شرکت می‌کنید، یا یک کنفرانس عمومی در سراسر صنعت است؟

هنگامی که شما این اطلاعات را دارید، ایجاد یک برنامه عملیاتی برای تعیین اهداف و نحوه برخورد با افراد در رویداد آسان تر می شود.

2. یک طرح 360 ایجاد کنید.

هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، می توانید یک برنامه 360 بسازید، به این معنی که قبل از کنفرانس، در حین و بعد از آن چه باید بکنید. بله، هر طرح شبکه خوب شامل یک برنامه پس از کنفرانس است، مانند ایجاد ابزارهایی که برای پیگیری پس از ملاقات با مخاطبین جدید (یا برقراری ارتباط مجدد با مخاطبین قبلی) استفاده می کنید.

یک استراتژی عالی این است که یک صفحه گسترده پس از کنفرانس از مخاطبینی که ملاقات کرده‌اید تهیه کنید، صفحه‌گسترده را بر اساس صنعت یا شرکت سازماندهی کنید، و شامل یادداشت‌هایی در مورد تعاملات، نکات صحبت یا سوالاتی که دارید، و غیره باشد.

در اینجا چند سؤال دیگر وجود دارد که باید هنگام توسعه برنامه شبکه کنفرانس 360 خود در نظر بگیرید:

  • با چه کسی می خواهید ارتباط برقرار کنید؟ – آیا افراد خاص، افرادی از سازمان ها، شرکت ها یا صنایع خاص وجود دارند؟
  • چی میخوای بدونی؟ – آیا به بررسی روندهای فعلی صنعت، چالش هایی که افراد در نقش های مشابه شما دارند یا هر پروژه جدیدی که افراد روی آن کار می کنند علاقه مند هستید؟

3. انتظارات و اهداف روشنی را تعیین کنید.

بخشی از توسعه برنامه شما ایجاد انتظارات و اهداف روشن است. انجام این کار به شما کمک می کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنید و از احساس فشار بیش از حدی که می تواند در کنفرانس ها رایج باشد از فشار برقراری ارتباط با افراد بیشتری دوری کنید.

در این اهداف و انتظارات مشخص و واضح باشید. مهمتر از همه، واقع بین باشید. مثلا،

  • «می‌خواهم با x تعداد مخاطب جدید کنار بروم» – اگر می‌خواهید از # به عنوان معیار استفاده کنید، در این مورد واقع بین باشید. بزرگتر/بیشتر همیشه بهتر نیست.
  • “من می خواهم با افرادی از سازمان یا شرکت x ارتباط برقرار کنم.”
  • من می‌خواهم تجربیاتم را از انجام x با x نفر به اشتراک بگذارم.»

4. حد و مرزهای شخصی را تعیین کنید.

در کنار تعیین اهداف و انتظارات واضح، باید مرزهای مشخصی نیز تعیین کنید.

ما اغلب در مورد مرزهای مربوط به شبکه بحث نمی کنیم یا به آن فکر نمی کنیم زیرا ضرب المثل قدیمی “بیشتر بهتر است” است.

با این حال، تعیین حد و مرز می تواند به معنای عدم پذیرش افرادی باشد که به شما بدجنسی می کنند یا به هویت شما بی احترامی می کنند، با دقت پیشنهادات برای ارتباط را در نظر می گیرید تا ببینید آیا آنها مربوط به شما هستند، سؤالاتی را برای اطمینان از اینکه از تخصص شما استفاده نمی شود، و احترام به خود و نیازهایتان است. همانطور که با افراد جدید ملاقات می کنید

5. از ابزارهای فنی برای اتصال استفاده کنید.

بخشی جدایی ناپذیر از توسعه برنامه شبکه شما باید استفاده از ابزارهای فناوری برای اتصال باشد.

بسیاری از کنفرانس ها از برنامه هایی استفاده می کنند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا پروفایل ایجاد کنند، اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارند، کارت ویزیت مجازی بسازند و موارد دیگر. از این ابزارهای فنی برای ساختن نمایه خود و شناسایی افرادی که می خواهید از قبل با آنها ارتباط برقرار کنید، استفاده کنید.

علاوه بر این، قبل از شرکت در رویداد، مطمئن شوید که لینکدین یا پروفایل های دیگر شما به روز هستند. لینکدین می تواند ابزار اصلی برای ایجاد تعامل و ارتباطات جدید، به ویژه در حین و پس از کنفرانس باشد.

6. برای جامعه وصل شوید، نه نفوذ (و از ساخت کند قدردانی کنید).

بر ایجاد ارتباطات واقعی و ایجاد جامعه در مقابل افتادن در دام شبکه‌های quid pro quo تمرکز کنید: «اگر شما بتوانید این کار را برای من انجام دهید، می‌توانم این کار را برای شما انجام دهم». از روابط معاملاتی خودداری کنید و بر ایجاد روابط واقعی تمرکز کنید.

علاوه بر این، از ساخت کند قدردانی کنید، به ویژه در حال بیرون آمدن از همه‌گیری COVID-19 – مردم به اتصال مجدد و شبکه‌سازی عادت می‌کنند. برای ایجاد این ارتباطات زمان بیشتری نسبت به گذشته نیاز است، به خصوص اگر در تلاش هستید وارد یک صنعت یا حوزه جدید شوید.

7. داستان منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید.

داستان شما قلب شخصیت شما و در بسیاری از موارد “چرا” پشت کار شما است. 3 تا 4 نکته اصلی در مورد اینکه چه کسی هستید و چرایی خود را مطرح می کنید، بیایید که می توانید در هنگام ملاقات با مردم در گفتگو با آنها به اشتراک بگذارید.

حتی می‌توانید با تهیه مواد آماده برای نشان دادن اینکه چه کسی هستید، نمونه‌هایی از کارتان و نحوه برقراری ارتباط با شما، قدم بعدی را بردارید.

8. استراحت کنید.

در طول روز کنفرانس استراحت کنید. آنها را در برنامه خود قرار دهید، حتی اگر در خود برنامه رویداد گنجانده نشده باشند. برای به حداکثر رساندن قابلیت های شبکه خود در کنفرانس ها و رویدادها مجبور نیستید در هر جلسه، جلسه عمومی یا صحبت کنید.

منبع رایگان: چگونه به مخاطبان خود در فیس بوک دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید



منبع