80+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2023 بدانید

41. بیش از نیمی از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام افزایش دهند. (منبع)

70 درصد از علاقه مندان به خرید از اینستاگرام برای کشف محصول استفاده می کنند.

آمار اینستاگرام

42. در سال 2022، بازاریابان بالاترین نرخ تعامل را در اینستاگرام برای محتوای تولید شده توسط کاربران مشاهده کردند. (منبع)

آمار اینستاگرام (1)

50. 46 درصد از بازاریابان از فروشگاه های اینستاگرام استفاده می کنند. از میان بازاریاب هایی که از فروشگاه های اینستاگرام استفاده می کنند، 50 درصد بازده بالایی را گزارش کرده اند. (منبع)

46. ​​50 درصد از کاربران اینستاگرام با دیدن تبلیغات یک برند در اینستاگرام بیشتر به آن علاقه مند می شوند. (منبع)

آمار اینستاگرام (2)

58. از ژانویه 2022، #love محبوب ترین هشتگ در اینستاگرام است. بیش از دو میلیارد پست از این هشتگ استفاده می کنند. (منبع)

29. 35 درصد از شنوندگان موسیقی در ایالات متحده که هنرمندان را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال می کنند این کار را برای ارتباط با طرفداران دیگر یا احساس عضوی از یک جامعه انجام می دهند. (منبع)

64. یک سوم از بازاریابان می گویند اینستاگرام بهترین ابزارها را برای فروش مستقیم محصولات در داخل برنامه ارائه می دهد. (منبع)

آمار اینستاگرام (3)

82. اینستاگرام اکنون محبوب ترین پلتفرم اجتماعی برای دنبال کردن برندها است. (منبع)

آمار اینستاگرام

4. اینستاگرام از ژانویه 2020 تا ژانویه 2022 افزایش 48 درصدی در دسترسی به تبلیغات داشته است. (منبع)

2. اپلیکیشن اینستاگرام بیش از 78 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. (منبع)

14. به غیر از حساب خود اینستاگرام، بیشترین فالوور اینستاگرام تا ژانویه 2023، بازیکن حرفه ای فوتبال کریستیانو رونالدو است. (منبع)

26. کاربران اینستاگرام در سراسر جهان به طور متوسط ​​11 ساعت در ماه را در برنامه اینستاگرام در گوشی های اندرویدی صرف می کنند. این تعداد برای کاربران آمریکایی به 7 ساعت کاهش می یابد. (منبع)

آمار اینستاگرام (4)

72. یک عکس متوسط ​​در اینستاگرام 23 درصد بیشتر از عکسی که در فیس بوک منتشر می شود، درگیر می شود. (منبع)

52. در گزارشی در سال 2021، صنعت آموزش عالی در حال حاضر بالاترین نرخ تعامل را نسبت به سایر صنایع به ازای هر پست در اینستاگرام با 3.19 درصد دارد. دوم تیم های ورزشی با 1.79 درصد و سومین تأثیرگذاران با 1.42 درصد بودند. (منبع)

20. TikTok و Instagram پر استفاده ترین اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی در میان زنان Gen Z هستند. (منبع)

15. از ماه می 2022، اکانت اینستاگرام 504.37 میلیون دنبال کننده دارد. (منبع)

مخاطب و جمعیت

24. تا سال 2022، 82 درصد از کاربران اینستاگرام نیز از فیس بوک استفاده می کنند. (منبع)

به نظر می رسد اینستاگرام، بیش از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری، با سرعتی سرگیجه آور در حال پیشرفت است. همانطور که به ارائه ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی‌ها و تغییرات الگوریتم ادامه می‌دهد، ادامه دادن به آن دشوار است.

بازاریاب در حال خواندن آمار اینستاگرام در گوشی خود.

54. 130 میلیون اکانت اینستاگرام هر ماه روی یک پست خرید ضربه بزنید تا درباره محصولات بیشتر بدانید. (منبع)

محتوای پست اینستاگرام

32. 72 درصد از بازاریاب ها با اینفلوئنسرها/خلاقان در اینستاگرام کار می کنند. (منبع)

30. یک کاربر اینستاگرام به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز را در برنامه صرف می کند. (منبع)

37. بازاریابان بالاترین نرخ تعامل را در اینستاگرام نسبت به هر پلتفرم دیگری در سال 2022 مشاهده کردند. (منبع)

69. در اینستاگرام، تصاویر دارای رنگ آبی به عنوان رنگ غالب، 24 درصد لایک بیشتری نسبت به تصاویری که عمدتا قرمز هستند، ایجاد می کنند. (منبع)

59. بازاریابان اینستاگرام را به عنوان پلتفرمی با بهترین قابلیت های جستجوی درون برنامه ای رتبه بندی می کنند. (منبع)

17. تا ژانویه 2023، تقریباً 17 درصد از کاربران فعال جهانی اینستاگرام را مردان بین 18 تا 24 سال تشکیل می دادند. (منبع)

6. اینستاگرام پر استفاده ترین پلتفرم برای اینفلوئنسر مارکتینگ در ایالات متحده است (منبع)

19. Gen Z-ers همچنین اینستاگرام را به عنوان برنامه رسانه اجتماعی مورد علاقه خود در سال 2022 رتبه بندی کرد. (منبع)

5. تقریباً یک چهارم بازاریابان (23٪) پیش بینی می کنند که اینستاگرام در سال 2023 بیشترین پتانسیل را برای رشد مخاطبان خود به برندها ارائه خواهد کرد. (منبع)

9. از ژانویه 2023، هند در مجموع 229 میلیون کاربر اینستاگرام دارد که بزرگترین مخاطب اینستاگرام در جهان است. (منبع)

76. 20 درصد از کاربران مورد بررسی بیش از یک بار در هفته در استوری اینستاگرام در حساب تجاری خود پست می کنند. (منبع)

11. به طور متوسط، بزرگسالان ایالات متحده در سال 2022 روزانه 30.1 دقیقه را در اینستاگرام صرف می کنند. (منبع)

56. میانگین نرخ تعامل برای پست های عکس 1.18٪ است. (منبع)

اینجاست که آمار اینستاگرام وارد می‌شود. تحقیقات زیادی در مورد اینستاگرام وجود دارد – همه چیز از جمعیت‌شناسی کاربران و دسترسی آن گرفته تا اینکه فضای منفی چگونه بر عملکرد پست‌های شما تأثیر می‌گذارد (اشاره، نکته: #68).

63. از سال 2021، 9 نفر از 10 کاربر به صورت هفتگی ویدیوهای اینستاگرام را تماشا می کنند. (منبع)

28. بیش از 500 میلیون حساب هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. (منبع)

62. یک سوم از بازاریابان می گویند اینستاگرام بیشترین بازگشت سرمایه را هنگام فروش مستقیم محصولات در داخل برنامه ارائه می دهد. (منبع)

60. محبوب ترین حلقه اینستاگرام 289+ میلیون بازدید دارد. (منبع)

31. 45 درصد از کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می کنند. (منبع)

پذیرش برند

71. پست های تصویری 27.55 درصد بیشتر از پست های ویدیویی دائمی لایک دریافت کردند. (منبع)

73. بیشترین شهر دارای برچسب جغرافیایی در جهان، لس آنجلس، کالیفرنیا و مکان برچسب گذاری شده با بیشترین تعامل، کواچلا، کالیفرنیا است. (منبع)

استراتژی پست اینستاگرام

در اینستاگرام، عکس‌هایی که چهره‌ها را نشان می‌دهند، لایک بیشتری دریافت می‌کنند.

8. در سال 2023 حدود 143 میلیون کاربر اینستاگرام در ایالات متحده وجود دارد. (منبع)

75. پست هایی با مکان برچسب گذاری شده باعث تعامل 79٪ بیشتر از پست های بدون مکان برچسب شده می شود. (منبع)

51. 41 درصد از بازاریابان از خرید زنده اینستاگرام استفاده می کنند. از میان بازاریابانی که از خرید زنده اینستاگرام استفاده می‌کنند، 51 درصد بازده بالایی را گزارش کرده‌اند. (منبع)

13. بین ژانویه تا ژوئن 2022، خورخه گومز، با رشد 573 درصدی در شش ماه، بیشترین رشد تولیدکننده محتوا در اینستاگرام را داشت. (منبع)

16. بیش از نیمی از جمعیت جهانی اینستاگرام 34 سال یا کمتر هستند. (منبع)

77. 44 درصد از کاربران مورد بررسی از استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می کنند. (منبع)

39. 1 از هر 4 بازاریاب می گویند که اینستاگرام در سال 2022 بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در بین هر پلتفرمی داشته است. (منبع)

43. تنها 8 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام کاهش دهند. (منبع)

10. از ژانویه 2022، اینستاگرام چهارمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در جهان از نظر تعداد کاربران بود. یوتیوب و واتس اپ در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. (منبع)

49. نزدیک به یک چهارم از بازاریابان (23٪) می گویند اینستاگرام موثرترین پلت فرم برای برندهایی است که به دنبال ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی برای اولین بار در سال 2023 هستند. (منبع)

36. 70 درصد از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند. (منبع)

دعوت به اقدام جدید





منبع

آمار اینستاگرام

65. در هر ثانیه 995 عکس در اینستاگرام آپلود می شود. (منبع)

آمار اینستاگرام

40. 27 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 بیشترین استفاده را از اینستاگرام برای خلاقان و تأثیرگذاران فعال داشته باشند. (منبع)

33. 29 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 بیشترین سرمایه گذاری را در اینستاگرام از هر پلتفرم رسانه اجتماعی داشته باشند. (منبع)

45. 90 درصد از افراد در اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. (منبع)

27. 72 درصد از نوجوانان از اینستاگرام استفاده می کنند و 57 میلیون نوجوان آمریکایی می گویند اینستاگرام پلتفرم رسانه اجتماعی ترجیحی آنهاست. (منبع)

23. تنها 4.7 درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده 65 پلاس هستند. (منبع)

67. در اینستاگرام، عکس هایی که چهره را نشان می دهند، 38 درصد لایک بیشتری نسبت به عکس هایی که چهره را نشان نمی دهند، دریافت می کنند. (منبع)

21. در دسامبر 2022، 55 درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده زن و 44 درصد مرد بودند. (منبع)

66. میانگین آهنگ ارسال در تمام صنایع 4 پست در هفته است. میانگین فرکانس ارسال در سال جاری نسبت به سال گذشته تنها 8 درصد کاهش یافته است. (منبع)

18. Millennials اینستاگرام را به عنوان برنامه رسانه اجتماعی مورد علاقه خود در سال 2022 رتبه بندی کردند. (منبع)

25. 47 درصد از کاربران اینستاگرام ایالات متحده بیش از 75000 در سال درآمد دارند. (منبع)

35. 53 درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام بازده بالایی دارد. تنها 7 درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام بازده پایینی دارد. (منبع)

53. 67 درصد از کاربرانی که مورد بررسی قرار گرفتند، پیوندهای استوری های مارک دار را به سمت بالا کشیدند. (منبع)

48. از هر 4 بازاریاب 1 نفر می گویند که اینستاگرام بالاترین کیفیت را از هر پلتفرم رسانه اجتماعی ارائه می دهد. (منبع)

70. این به حدی است که آخرین آمار اینستاگرام نشان می دهد که یک پست اینستاگرامی به طور متوسط ​​حاوی 10.7 هشتگ است. (منبع)

55. تعامل برای عکس‌های استاتیک از سال 2019، تقریباً زمانی که Reels اولین خود را آغاز کرد، 44 درصد کاهش یافته است. (منبع)

68. در اینستاگرام، تصاویری که فضای منفی بالایی دارند، 29 درصد لایک بیشتری نسبت به تصاویری که فضای منفی کمتری دارند، ایجاد می کنند. (منبع)

78. یک سوم از پربازدیدترین داستان ها از کسب و کارها می آیند. (منبع)

3. 22 درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام بیشترین پتانسیل رشد را در سال 2023 نسبت به هر پلتفرم دیگری دارد. (منبع)

57. میانگین نرخ تعامل برای پست های چرخ و فلک 3.15٪ است (منبع)

22. تنها 7 درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده به گروه سنی 13 تا 17 سال تعلق دارند. (منبع)

7. بازاریابان می گویند اینستاگرام پلتفرم رسانه اجتماعی است که آنها می دانند چگونه از آن بهترین استفاده را بکنند. (منبع)

34. از نظر ایمنی برند، 86 درصد از بازاریابان احساس راحتی در تبلیغات در اینستاگرام دارند. (منبع)

44. 36 درصد از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2023 از اینستاگرام استفاده کنند. (منبع)

اکنون دانلود کنید: وضعیت روندهای رسانه های اجتماعی [Free Report]

80+ آمار اینستاگرام

برای کشف آمار بیشتر در رسانه های اجتماعی که به شما کمک می کند ایده بگیرید و استراتژی پست اینستاگرام خود را بهبود بخشید، ادامه دهید.

38. 32 درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام ساده ترین پلتفرم برای کار با اینفلوئنسرها و سازندگان است. (منبع)

برای پرش به آمار آن دسته روی یک دسته زیر کلیک کنید:

  1. رشد اینستاگرام
  2. مخاطبان و جمعیت شناسی
  3. پذیرش برند
  4. محتوای پست اینستاگرام
  5. استراتژی پست اینستاگرام

رشد و استفاده اینستاگرام

61. بازاریابان اینستاگرام را به عنوان پلتفرم با دقیق ترین الگوریتم و پس از آن فیس بوک رتبه بندی می کنند. (منبع)

12. از فوریه 2023، بیشترین لایک در اینستاگرام، چرخ فلک فوتبالیست آرژانتینی لیونل مسی و هم تیمی هایش است که قهرمانی جام جهانی 2022 را جشن می گیرند. (منبع)

47. هنگامی که صحبت از ارسال محتوای ارگانیک به میان می آید، 27 درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام بالاترین بازگشت سرمایه را برای این نوع محتوا ارائه می دهد. (منبع)

79. اکنون بیش از 25 میلیون کسب و کار از اینستاگرام برای دسترسی و تعامل با مخاطبان استفاده می کنند. (منبع)

81. صنعتی که بیشترین کارایی همکاری را با اینفلوئنسرهای اینستاگرام داشت Health Care بود که در آن پست های اینفلوئنسر 4.2 برابر کارآمدتر از پست های برند بودند. (منبع)

74. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، جمعه بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 9 شب در منطقه زمانی مربوطه شما است. (منبع)

1. انتظار می رود اینستاگرام تا سال 2025 به 1.44 میلیارد کاربر برسد. (منبع)

80. 69 درصد از بازاریابان ایالات متحده قصد دارند بیشتر بودجه اینفلوئنسر خود را در اینستاگرام خرج کنند. (منبع)