در سال 2023، سرمایه گذاری روی تازه کردن محتوای قدیمی ضروری است. بله، این به معنای وقت گذاشتن بیشتر و جستجو در بایگانی ها است – اما بازده آن می تواند ارزشش را داشته باشد.
مطمئن نیستید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید؟ فهرست کلمات کلیدی من برای استفاده برای هر مرحله از قیف را بررسی کنید.
وقت گذاشتن برای ایجاد محتوای مفید در مورد افزایش ترافیک نتیجه زیادی خواهد داشت (فقط از گوگل بخواهید). احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را به اشتراک بگذارند، به آن پیوند دهند و به دیگران توصیه کنند. این حلقه بازخورد منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و تعامل بیشتر با وب سایت شما می شود.
عناصر تعاملی مانند نظرسنجی ها، آزمون ها و نظرسنجی ها راه بسیار خوبی برای انجام این کار هستند. آنها نه تنها خوانندگان شما را با محتوا درگیر می کنند، بلکه می توانند به شما در جمع آوری داده های ارزشمندی که بتوانید برای درک بهتر مخاطبان خود از آنها استفاده کنید، کمک کنند.
بنابراین، همانطور که در مورد روندهای بازاریابی محتوا برای سال 2023 فکر می کنید، مطمئن شوید که محتوای مفید در صدر لیست قرار دارد. این چیزی است که خوانندگان خواستار آن هستند – پس آنها را ناامید نکنید!
2. سرمایه گذاری در به روز کردن محتوای قدیمی ضروری است
قیف فروش بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی محتوا است. در سال 2023، ایجاد محتوا برای کل قیف فروش – از ایجاد آگاهی گرفته تا پرورش سرنخ ها و تبدیل آنها به مشتری، ضروری است.
مردم میخواهند از شرکتهایی خرید کنند که آنها را درک میکنند، همدلی دارند و جنبه انسانی را نشان میدهند – پس حتماً یک عنصر انسانی را برای تعامل حداکثری به بازاریابی محتوای خود اضافه کنید!
8. اجازه ندهید UX شما به محتوای شما آسیب برساند
آینده بازاریابی محتوا روشن به نظر می رسد – تا زمانی که در صدر روندها بمانید و از ابزارهای مناسب استفاده کنید. به ایجاد محتوایی که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود ادامه دهید و شاهد رشد ترافیک وب سایت و تعامل باشید.
نتیجه
من در مورد بحث بزرگ در مورد شلوار جین تنگ در مقابل شلوار صحبت نمی کنم. در حالی که این گرایش ها اغلب موضوع گفتگو هستند، اما به افزایش ترافیک سایت شما کمکی نمی کنند.
در دنیای بازاریابی محتوا، اگر میخواهید ترافیک وبسایت خود را در سال 2023 افزایش دهید، چندین روند وجود دارد که ارزش توجه به آنها را دارد. در این مقاله، این روندها را بررسی میکنیم و دلیل اهمیت آنها را توضیح میدهیم. آیا برای یادگیری بیشتر آماده اید؟
1. محتوای مفید حق بیمه است
بازاریابی محتوا به معنای حفظ روندها و اطمینان از مرتبط ماندن محتوای شماست. اما اگر محتوای موجودی داشته باشید که چند سال پیش نوشته شده است چه اتفاقی می افتد؟
با ایجاد محتوا برای کل قیف فروش، احتمالاً می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید و سرنخ های با کیفیت بیشتری دریافت کنید. بعلاوه، میتوانید مخاطبان خود را بهتر درک کنید و محتوایی ارائه دهید که واقعاً نیازهای آنها را برآورده میکند – مطمئن شوید که همه در پایان برنده میشوند!
6. اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی باید در ذهن هر برندی باشند
بازاریابی محتوا در سال 2023 همه چیز در مورد استفاده از آخرین روندها برای ایجاد محتوایی است که مردم بخواهند بخوانند، تماشا کنند و به اشتراک بگذارند. عنصر انسانی را فراموش نکنید – اطمینان از اینکه محتوای شما دارای لمس شخصی است ضروری است.
همانطور که به سمت قرن بیست و یکم پیش می رویم، مهم است که از آخرین روندها مطلع باشیم تا از رقبا جلوتر بمانیم.
ویدئو یک ابزار قدرتمند بازاریابی محتوا است، اما تنها ابزاری نیست که باید از آن استفاده کنید. در سال 2023، مهم است که در مورد افزودن محتوای کوتاه به برنامه ویدیویی خود فکر کنید.
استفاده از اینفلوئنسرها، افزودن عنصر انسانی به تعامل، حصول اطمینان از طراحی UX عالی و استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی، همگی استراتژی هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا از منحنی جلوتر بمانید. محتوای خود را تازه، مرتبط و به روز نگه دارید و به خوبی در راه رسیدن به یک استراتژی محتوایی با عملکرد خوب خواهید بود.
برای محتوای برتر، میتوانید موضوعاتی مانند مقالههای «چیست» را پوشش دهید که کلمات کلیدی پایهتری دارند، در حالی که برای محتوای متوسط و پایینتر میتوانید از کلمات کلیدی خاصتری استفاده کنید و مواردی مانند مطالعات موردی را در بر داشته باشید. یا بررسی محصول این قطعات می توانند موضوعات خاص را با یک CTA متمرکز بر فروش پوشش دهند تا آنها را وادار به رزرو نسخه نمایشی یا خرید کند.
نویسندگان هوش مصنوعی در سال 2023 به طور فزاینده ای برای تیم های بازاریابی محتوا محبوب می شوند. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانند برای ایجاد سریع و مقرون به صرفه محتوای نوشتاری استفاده شوند. در حالی که محتوا ممکن است آنقدر عمیق نباشد، هوش مصنوعی می تواند نقطه شروعی برای نویسندگان انسانی ایجاد کند که در وقت آنها صرفه جویی می کند و به بلاک نویسنده کمک می کند.
در بازاریابی محتوا، محتوای مفید همیشه هدف بوده است. اما در سال 2023، مهمتر از همیشه است. از آنجایی که افراد بیشتری محتوا را به صورت آنلاین مصرف می کنند، به دنبال اطلاعات با کیفیت می گردند تا به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.
تنها ارائه یک عنوان جذاب و محتوای عمومی کافی نیست. شما باید محتوایی بنویسید که آموزنده باشد و برای خواننده ارزش داشته باشد. این به معنای تحقیق عمیق درباره موضوعات، درک مخاطبان خود و ایجاد محتوایی است که به طور خاص برای آنها طراحی شده است.
برای بازاریابان مهم است که از چشم انداز محتوای در حال تغییر به روز بمانند. آنچه در سال گذشته کارآمد بود ممکن است برای پیشرفت در سال 2023 کافی نباشد.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
با افزودن محتوای کوتاه به برنامه ویدیویی خود، می توانید در مدت زمان کمتری به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید – که می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود. بنابراین از مخلوط کردن آن نترسید!
4. عناصر تعاملی را برای افزودن به محتوای خود بیابید
بازاریابی محتوا در سال 2023 فقط ایجاد محتوای مفید یا ایجاد پست های قدیمی نیست. همچنین در مورد یافتن راه هایی برای تعاملی تر و جذاب تر کردن محتوا است.
بازاریابی محتوا بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است و جلوتر ماندن از روندها کلید موفقیت در سال 2023 است.
در مورد چه روندهایی در سال 2023 بیشتر هیجان زده هستید؟
برخی از روندهای کلیدی بازاریابی محتوا برای سال 2023 شامل استفاده از تأثیرگذاران و رسانه های اجتماعی، افزودن عنصر انسانی به تعامل، اطمینان از طراحی عالی UX و استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است.
آینده بازاریابی محتوا چگونه است؟
با صرف زمان برای بررسی و بهروزرسانی محتوای قدیمی، میتوانید اطمینان حاصل کنید که هنوز برای خوانندگان امروزی دقیق و مرتبط است. با کمی تلاش، همچنین می توانید از محتوای قدیمی به عنوان نقطه شروع برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنید – در دراز مدت در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.
این می تواند هر چیزی از یک پاراگراف سریع گرفته تا یک نقل قول یا آمار جالب باشد. این نوع محتواها می توانند به تعامل و ایجاد گفتگو با مخاطبان شما کمک کنند. علاوه بر این، آنها یک راه عالی برای تبلیغ محتوای طولانی تر مانند وبینارها، پادکست ها و ویدیوها هستند.
افزودن یک عنصر انسانی به تعامل شما می تواند به سادگی ایجاد محتوا از دیدگاه فردی یا پاسخ به نظرات، نظرات و پیام ها به موقع باشد. این میتواند محتوای شما را مرتبطتر کند و به افراد کمک کند در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند – که در نهایت میتواند به ترافیک وبسایت بیشتر و تعامل کلی بهتر منجر شود.
افزودن عناصر تعاملی به محتوای شما نیز یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است. مردم بیشتر احتمال دارد محتوایی را به اشتراک بگذارند و درباره آن صحبت کنند که دارای یک عنصر سرگرم کننده یا غافلگیرکننده است – اکنون زمان خلاقیت است! مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ راهنمای مفید من در زمینه ساخت محتوای تعاملی را بررسی کنید.
5. برای کل قیف فروش محتوا ایجاد کنید
مطمئن شوید که اصول اولیه طراحی UX مانند پیمایش واضح و خوانایی را درک کرده اید و از آنها برای ایجاد محتوای آسان و لذت بخش استفاده کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید محتوای شما به روشی منطقی سازماندهی شده است، از تصاویر بصری برای تجزیه آن استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که طراحی کلی در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد.
آره! بازاریابی محتوا همچنان یکی از موثرترین استراتژی ها برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تعامل است. با این حال، مهم است که با روندهای فعلی همراه باشید و از ابزارهای مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما تا حد امکان در سال 2023 مؤثر است.