زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می توانید از اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود در سال 2023 استفاده کنید – این می تواند کلیدی برای دستیابی به افراد بیشتر، افزایش ترافیک وب سایت و به دست آوردن حداکثر بهره از محتوای شما باشد!
7. عنصر انسانی را به نامزدی خود اضافه کنید
مردم میخواهند از شرکتهایی خرید کنند که آنها را درک میکنند، همدلی دارند و جنبه انسانی را نشان میدهند – پس حتماً یک عنصر انسانی را برای تعامل حداکثری به بازاریابی محتوای خود اضافه کنید!
8. اجازه ندهید UX شما به محتوای شما آسیب برساند
من در مورد بحث بزرگ در مورد شلوار جین تنگ در مقابل شلوار صحبت نمی کنم. در حالی که این گرایش ها اغلب موضوع گفتگو هستند، اما به افزایش ترافیک سایت شما کمکی نمی کنند.
با صرف زمان برای بررسی و بهروزرسانی محتوای قدیمی، میتوانید اطمینان حاصل کنید که هنوز برای خوانندگان امروزی دقیق و مرتبط است. با کمی تلاش، همچنین می توانید از محتوای قدیمی به عنوان نقطه شروع برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنید – در دراز مدت در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.
وقت گذاشتن برای ایجاد محتوای مفید در مورد افزایش ترافیک نتیجه زیادی خواهد داشت (فقط از گوگل بخواهید). احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را به اشتراک بگذارند، به آن پیوند دهند و به دیگران توصیه کنند. این حلقه بازخورد منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و تعامل بیشتر با وب سایت شما می شود.
افزودن یک عنصر انسانی به تعامل شما می تواند به سادگی ایجاد محتوا از دیدگاه فردی یا پاسخ به نظرات، نظرات و پیام ها به موقع باشد. این میتواند محتوای شما را مرتبطتر کند و به افراد کمک کند در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند – که در نهایت میتواند به ترافیک وبسایت بیشتر و تعامل کلی بهتر منجر شود.
نویسندگان هوش مصنوعی در سال 2023 به طور فزاینده ای برای تیم های بازاریابی محتوا محبوب می شوند. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانند برای ایجاد سریع و مقرون به صرفه محتوای نوشتاری استفاده شوند. در حالی که محتوا ممکن است آنقدر عمیق نباشد، هوش مصنوعی می تواند نقطه شروعی برای نویسندگان انسانی ایجاد کند که در وقت آنها صرفه جویی می کند و به بلاک نویسنده کمک می کند.
در بازاریابی محتوا، محتوای مفید همیشه هدف بوده است. اما در سال 2023، مهمتر از همیشه است. از آنجایی که افراد بیشتری محتوا را به صورت آنلاین مصرف می کنند، به دنبال اطلاعات با کیفیت می گردند تا به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.
در دنیای بازاریابی محتوا، اگر میخواهید ترافیک وبسایت خود را در سال 2023 افزایش دهید، چندین روند وجود دارد که ارزش توجه به آنها را دارد. در این مقاله، این روندها را بررسی میکنیم و دلیل اهمیت آنها را توضیح میدهیم. آیا برای یادگیری بیشتر آماده اید؟
1. محتوای مفید حق بیمه است
از اینستاگرام گرفته تا تیک تاک، یوتیوب و توییتر – هر پلتفرم دارای مجموعهای از ابزارهای منحصربهفرد است که میتوانید برای ارائه محتوای خود از آنها استفاده کنید. به این فکر کنید که چگونه از هر یک به طور موثر و استراتژیک استفاده کنید و آنها را در برنامه بازاریابی محتوای بزرگتر خود ادغام کنید.
اجازه ندهید UX بد مانع از موفقیت شود – برای اطمینان از درجه یک بودن UX زمان بگذارید تا به خواندن، اشتراک گذاری و قدردانی از محتوای شما کمک کنید.
9. همه به نویسندگان هوش مصنوعی فکر می کنند
آینده بازاریابی محتوا روشن به نظر می رسد – تا زمانی که در صدر روندها بمانید و از ابزارهای مناسب استفاده کنید. به ایجاد محتوایی که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود ادامه دهید و شاهد رشد ترافیک وب سایت و تعامل باشید.