9 چیزی که تیم Trends ما در 6 ماه آینده و بعد از آن دنبال خواهد کرد


“ایده کسب و کار بعدی شما، ارائه شده به صورت هفتگی.” این کار ما در Trends تمام شده است.

و وقتی می‌گوییم «ایده‌های تجاری»، فقط درباره کسب‌وکاری صحبت نمی‌کنیم که می‌توانید راه‌اندازی کنید. ما همچنین در مورد ایده بعدی صحبت می کنیم که به اپراتورهای تجاری کمک می کند، از جمله بینش در مورد روندهای نوظهور مصرف کننده که می توانند در استراتژی های بازاریابی خود از آنها استفاده کنند.

در حالی که احتمالاً در مورد برخی از آخرین گرایش‌های مصرف‌کننده برای تماشا در گزارش وضعیت وضعیت مصرف‌کننده اطلاعات کسب کرده‌اید، ما می‌خواهیم حتی عمیق‌تر به روندهای تجاری آینده که قصد داریم در ماه‌های آینده دنبال کنیم، بپردازیم.

به 9 روند زیر که فکر می کنیم در شش ماه آینده ظاهر خواهند شد، نگاهی بیندازید، از جمله خدمات اشتراک NFT، فروشگاه های پاپ آپ مجازی، بازاریابی پستی مستقیم و موارد دیگر.

9 روندی که در ماه های آینده شاهد آن هستیم

1. هدیه دادن

امتیازات وفاداری را فراموش کنید – هدیه دادن استراتژی جدید حفظ مشتری است. همانطور که همه چیز از راه دور همچنان در حال افزایش است، حفظ ارتباط با مشتریان و عزیزان کلیدی خواهد بود.

چرا هدیه دادن مهم است

منبع: &باز کردن

نیروگاه هدیه 1-800-FLOWERS دارای یک رکوردشکنی در سال 2020، و سرمایه گذاری خطرپذیر به سمت استارتاپ هایی مانند &باز کن (7.2 میلیون دلار می گذشته) و گراسیا (~ 14 میلیون دلار از زمان عرضه آن در سال 2017).

یک بازیکن جدید دیگر، خوب، 10000 هدیه در خود ارسال کرد دو ماه اول و مطرح کرده است 32 میلیون دلار از زمان راه اندازی آن در سال 2020. یکی از بنیانگذاران ادوارد لاندو گفت TechCrunch این برنامه به عنوان یک کانال خرید اضافی برای مارک های اولیه D2C و یک “مرکز خرید غول پیکر” برای مصرف کنندگان Gen Z عمل می کند.

شرکت ها همچنین از هدیه دادن برای هدف قرار دادن کارمندان استفاده خواهند کرد، زیرا حفظ کارگران در پایین ترین حد خود قرار دارد و میانگین هزینه جایگزینی یک کارمند حدود هفت ماه حقوق آنها است.

به عنوان مثال، Wellbox، بستری برای کسب و کارها برای ارسال هدایایی برای کارگران خود است + 4 میلیون دلار درآمد در سال اول

2. بازاریابی پستی مستقیم

ست گرین، نویسنده پرفروش هفت کتاب بازاریابی، به Trends.co گفت: «با همه تغییرات در پلتفرم‌های رسانه‌های آنلاین مانند گوگل و فیس‌بوک، پست مستقیم نتایج بهتر از همیشه را با محدودیت‌های کمتر ارائه می‌دهد.»

تحقیقات ما این موضوع را تأیید می‌کند، به‌ویژه وقتی صحبت از «تعامل دیجیتال» می‌شود – نامه فیزیکی که برای هدایت خوانندگان آنلاین استفاده می‌شود – که در آن نرخ پاسخ ~9٪ -10٪، تقریباً دو برابر پنج سال پیش بودند.

نرخ پاسخ دیجیتالی ایمیل ddirect

منبع: 25 روند پست مستقیم برای سال 2021

برخی از جایگاه هایی که انتظار داریم در این فضا ظاهر شوند عبارتند از:

  • تماس‌های فعال با صدا: ادغام برنامه‌های بلندگوی هوشمند در کمپین‌های پست مستقیم تا خوانندگان بتوانند با دستور الکسا اقدام کنند
  • ادغام های واقعیت مجازی: نامه فیزیکی که با یک هدست VR جفت می شود تا تجربیات عمیق و تعاملی ارائه دهد
  • کارت پستال های قدیمی: شرکت های بازاریابی پستی مستقیم که بر روی کارت پستال تمرکز می کنند، مانند PostcardMania، که طبق گزارش ها در سال گذشته 84 میلیون دلار درآمد داشته است.

3. Return of Retro

وقتی نوبت به روند بزرگ‌تر همه چیز رترو می‌رسد، احیای نامه‌های مستقیم تنها نوک کوه یخ است.

تعداد مشترکین ساب ردیت r/Retro از سال 2020 به 10k+ افزایش یافته است و r/80sDesign به 86k+ مشترک رسیده است.

عبارات جستجوی یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز در آمازون در حال گسترش هستند. به عنوان مثال، طبق گفته Jungle Scout، جستجوهای هفتگی برای “دکور خانه یکپارچهسازی با سیستمعامل” در سال گذشته 290٪ در ایالات متحده افزایش یافته است.

در اینجا انتظار داریم که روند را در 6 ماه آینده مشاهده کنیم:

  • Shutter-Lovin’: فیلم، دوربین‌های قدیمی، و تاریکخانه‌ها
  • تجربیات: زمین های غلتکی و پاساژها
  • بازی: بازی های قدیمی و لوازم جانبی
  • تبلیغات: برندهایی که از زیبایی شناسی دهه 80 در تبلیغات خود استفاده می کنند

نمونه هایی از تبلیغاتآیا می توانید بگویید کدام یک از دهه 1980 در مقابل 2020 هستند؟ فقط بالا سمت راست دهه 80 اصلی است (منبع: Eye on Design)

4. سئوی صوتی

دنیای پادکست ها سریعتر از کل اینترنت در اوایل دهه 2000 در حال رشد است. Spotify به تنهایی اکنون بیش از 3 میلیون نمایش را میزبانی می کند (این تعداد 43 برابر تعداد عناوین Netflix، Disney+ و Apple TV+ است).

رشد پادکست

منبع: آمار زنده اینترنت و میزبان پادکست

اما ابزارهایی که به شنوندگان کمک می کند تا محتوای جدید را کشف کنند، به کار خود ادامه نداده اند.

شصت و پنج درصد از افرادی که هرگز به پادکست گوش نداده اند می گویند دلیل آن این است که نمی دانند از کجا شروع کنند. در همین حال، نمایش های جدید عالی برای به رسمیت شناختن تلاش می کنند و مخاطبان از دیدن همان پیشنهادات قدیمی خسته می شوند.

جستجوی صوتی باید برای تعمیر اساسی انجام شود. برخی از راه‌حل‌هایی که ممکن است در ماه‌های آینده مشاهده کنیم عبارتند از:

  • موتورهای جستجوی صوتیمانند Fathom که اخیراً 15 میلیون دلار برای پخش کننده پادکست و موتور جستجوی صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی جمع آوری کرده است.
  • ابزارهایی که به پادکسترها اجازه می دهند تبدیل صدا به محتوای بصری خوراکی برای پلتفرم هایی مانند TikTok، مشابه Audiogram
  • ابزارهای سئو صوتی، مانند معادل Ahrefs یا Keywords Everywhere برای صدا
  • برنامه های پادکست تعاملی / همهجانبهمانند Entale و Adori که به پادکست‌ها اجازه می‌دهند پیوندها، تصاویر، نظرسنجی‌ها و کدهای مربوطه را اضافه کنند تا در لحظه مناسب روی صفحه شنونده ظاهر شوند.

5. خدمات اشتراک مبتنی بر NFT

Bored Ape Yacht Club (BAYC) یکی از محبوب ترین مجموعه های هنر دیجیتال در جهان است. صاحبان BAYC NFT دارای مجوز و حقوق تجاری انحصاری برای میمون های خود هستند و از بسیاری از دارندگان توکن برای ایجاد استارتاپ های خود استفاده می کنند.

یکی از این استارت آپ ها، Bored Breakfast Club است. این یک سرویس اشتراک قهوه و مجموعه NFT است که از NFT برای ایجاد یک جامعه آنلاین انحصاری از علاقه مندان به قهوه استفاده می کند.

در مدل اشتراک خود، هر کسی که یکی از NFT های 5k Bored Breakfast Club NFT را داشته باشد، حق دریافت محموله رایگان از مخلوط قهوه منحصر به فرد را دارد.

NFT ها همچنین دسترسی به یک انجمن آنلاین، رویدادهای زنده، محتوا و تخفیف در کیسه های قهوه اضافی را باز می کنند.

بی حوصله چشم انداز کلوپ صبحانه

منبع: وب سایت باشگاه صبحانه حوصله

بسیاری از برندهای بزرگ مانند Cameo، Wrangler، و مجله Time در حال حاضر با NFT ها برای دسترسی انحصاری جامعه آزمایش می کنند، اما Bored Breakfast Club یکی از اولین کسانی است که بر روی یک جزء اشتراک برچسب گذاری می کند.

هنوز روزهای اولیه است، اما اگر این مدل موفقیت آمیز باشد، دنیای کاملا جدیدی از محصولات بالقوه اشتراک NFT را فراتر از قهوه باز خواهد کرد.

6. اینفلوئنسرهای B2B

فضای اینفلوئنسر B2B در حال حاضر است توسعه نیافته و تا حد زیادی بدون درآمد. در حالی که کل صنعت بازاریابی اینفلوئنسر در سال 2020 حدود 9.7 میلیارد دلار بود، بخش عمده ای از آن بر کمپین های B2C متمرکز بود.

اما این تغییر می‌کند، زیرا 80 درصد از برندهای B2B مورد بررسی در سال 2020 می‌گویند که قصد دارند هزینه‌های اینفلوئنسر خود را حفظ یا افزایش دهند.

جای تعجب نیست، زیرا تحقیقات Demand Gen نشان می دهد که مشتریان B2B محتوای حمایت شده شخص ثالث یا با نام تجاری مشترک را قابل اعتمادتر از محتوای مستقیم یک فروشنده می دانند.

محتوای معتبر برای b2b

منبع: Oktopost

ما انتظار داریم تعدادی ابزار و خدمات برای کمک به برندها در شناسایی و مدیریت اینفلوئنسرها و مستندسازی استراتژی اینفلوئنسر خود را مشاهده کنیم.

این می تواند در صنایع B2B که در آن هزینه های اشتراک بالاترین است، مانند مهندسی، فروش، منابع انسانی و خدمات مشتری اتفاق بیفتد.

اینفلوئنسر مارکتینگ به طور کلی ممکن است با هر نسل جدید قوی تر شود. در حالی که 26 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی 25 تا 34 ساله در سه ماه گذشته محصولی را خریداری کرده اند که توسط یک اینفلوئنسر به بازار عرضه شده است، 33 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی در محدوده سنی 18 تا 24 سال نیز همین کار را انجام داده اند.

7. فروشگاه های پاپ آپ مجازی

فروشگاه‌های پاپ‌آپ در متاورس اکنون یک چیز هستند.

برند مد ایتالیایی هوگان اخیراً در هفته مد Decentraland با یک فروشگاه مجازی پاپ آپ شرکت کرد و برند جواهرات Pandora با Animal Planet همکاری کردند تا یک پاپ آپ مجازی درون بازی به نام “جزیره پاندورا” راه اندازی کنند.

صنعت خرید متاورس جدید می تواند با علاقه مصرف کنندگان به رشد خود ادامه دهد. در نظرسنجی HubSpot از بیش از یک هزار مصرف کننده، 30 درصد از شرکت کنندگان گفتند که برندهای بیشتری باید فروشگاه های مجازی را در متاورس در نظر بگیرند.

در حالی که قطعاً شاهد موارد بیشتری از این موارد خواهیم بود، برندها برای مشارکت در روند لزوماً نیازی به فرو رفتن در دنیای متاورس ندارند.

یک فروشگاه پاپ آپ مجازی اساساً هر چیزی است که یک تجربه خرید آنلاین منحصر به فرد را برای مشتریان شما ایجاد کند، جدا از وب سایت فعلی شما. این می تواند یک رویداد یا حتی یک صفحه فرود اختصاص داده شده به یک خط محصول جدید باشد.

آنها ابتدا به عنوان جایگزینی برای معامله واقعی در طول قرنطینه ملی محبوبیت یافتند، و علیرغم کاهش در سال 2021، علاقه دوباره در حال افزایش است.

برخی از گروه های بزرگی که قبلاً این قالب را تجربه کرده اند عبارتند از Lancôme، Hoover و Dunkin’.

نمونه های وب سایت دانکین

منبع: دانکین شاپ

8. محصولات و بسته بندی لوکس سازگار با محیط زیست

مصرف آگاهانه مد شده است. به ویژه نسل های جوان تقاضا برای محصولاتی مانند این 0.56 اونس را افزایش می دهند. ظرف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی (14 دلار) و این صندلی ساخته شده از تورهای ماهیگیری قدیمی (375 دلار).

آنها همچنین از برندها مطالبه بیشتری دارند و حاضرند برای نجات کره زمین پول بپردازند.

در حالی که شامپوهای دوستدار محیط زیست نسبت به شامپوهای سنتی مقرون به صرفه‌تر هستند، مصرف‌کنندگان با خوشحالی به دنبال گزینه‌های گران‌قیمت هستند: یک نوار Viori 16 دلار قیمت دارد، تقریباً 3 برابر قیمت یک مقدار قابل مقایسه (20 اونس) شامپو Dove.

داده های subreddit زباله صفر است

منبع: آمار Subreddit

ما انتظار داریم که بسته‌بندی سازگار با محیط‌زیست نیز رونق بگیرد زیرا افزایش سریع تجارت الکترونیک همچنان تقاضا برای بسته‌بندی پایدار را افزایش می‌دهد.

راه‌حل‌ها می‌تواند شامل بسته‌بندی‌های قابل کمپوست از خمیر بامبو و نیشکر باقی‌مانده باشد، مانند بسته‌بندی‌های ساخته شده توسط Ecoinno که اخیراً ۶ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کرده است.

9. بازاریابی NFT Gamified

پلتفرم NFT Neon اولین دستگاه فروش NFT جهان را در ماه فوریه راه اندازی کرد.

این دستگاه ارز فیات را می‌پذیرد و این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که با استفاده از کارت اعتباری خود در NFT سرمایه‌گذاری کنند – بدون اینکه ابتدا نیازی به تبدیل به کریپتو داشته باشند.

ما انتظار داریم که شاهد ابتکارات بازاریابی NFT مشابهی مانند ماشین‌های آرکید یا بازی‌های موبایل باشیم که به بازیکنان اجازه می‌دهد در حین بازی NFT را جمع‌آوری کنند.

Louis Vuitton قبلاً یک برنامه تلفن همراه “Louis the Game” را منتشر کرده است که شامل 30 NFT تعبیه شده است که فقط با انجام بازی قابل جمع آوری هستند.

GAP نام تجاری بزرگ دیگری است که یک جزء بازی را در مجموعه NFT خود گنجانده است تا تعامل مداوم با مشتری را تشویق کند.

منبع: توییتر

چگونه به روز بمانیم

به‌روز ماندن در مورد روندها و داده‌های امروزی می‌تواند برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی یا تجاری که مخاطبان شما را در جایی که هستند برآورده کند، بسیار مهم باشد. اما با توجه به اینکه روندها همیشه به سرعت در حال حرکت هستند، ایده ردیابی آنها می تواند بسیار زیاد باشد. در اینجا چند منبع مفید وجود دارد که می تواند به برند شما کمک کند تا تازه، مرتبط و به روز بماند.

  • HubSpot’s State of Consumer Trends Series: این ماه، HubSpot مجموعه ای از پست های وبلاگ مانند این پست و یک PDF کاملاً جدید مبتنی بر داده را منتشر خواهد کرد که همه چیز درباره آخرین رفتارهای مصرف کننده، ترجیحات، عادات خرید، و گرایش هایی است که بازاریابان و برندها نیاز دارند. برای اطلاع در ماه آینده اینجا را کلیک کنید تا گزارش وضعیت وضعیت مصرف کننده ما را ببینید، جایی که پیوندهایی به محتوای مجموعه ما و یک PDF مفید و رایگان پیدا خواهید کرد.
  • مشترک شدن در Trends.co: آیا می خواهید در مورد روندهایی که بر همه زمینه های کسب و کار تأثیر می گذارد و بازی شما را بیشتر می کند، بیاموزید؟ امروز Trends.co را بررسی کرده و مشترک شوید تا درباره ایده‌های تجاری، نوآوری‌ها و – خوب – روندهایی که بازی را در صنعت شما تغییر می‌دهند، بیاموزید.





منبع