این فیلم ترسناک نیز از راهکار خلاقانهای برای جلب توجه مخاطب استفاده کرد. کمپین تبلیغاتی این فیلم یک وبسایت را با نام «هفت روز مانده» ایجاد میکنند (واقع در آدرس اینترنتی www.7daysleft.com) و در آن امکانی را می گذارند تا شما بتوانید ایمیل و شمارهی تلفن یکی از دوستان و آشنایان خود را وارد کنید. ایمیلی برای این فرد ارسال میشود و یک فیلم شبیه فیلم موجود در فیلم برای او ارسال میشود.در زمانی که فرد در حال مشاهدهی این فیلم است، سایت به صورت اتوماتیک با او تماس میگیرد و صدای خشدار ترسناکی به آن شخص می گوید که فقط هفت روز برای زنده ماندن فرصت دارد و بعد از هفت روز به سراغش رفته و جانش را می گیرد. این پیغام ترسناک دقیقا چیزی است که در طول فیلم ایده ی اصلی فیلم نیز می باشد و کاراکترهای فیلم را نیز به چالش مرگ دعوت میکند.
عضویت در خبرنامه آکادمی
با عضویت در خبرنامه هر شنبه به صورت صد در صد رایگان آخرین و داغترین مباحث روز بازاریابی را در ایمیل خود دریافت کنید.