نام تجاری سازگار با افزایش نرخ کلیک در گوگل

images

نام تجاری سازگار با افزایش نرخ کلیک در گوگل

۱۶ بهمن ۱۳۹۶
|
0 نظرات
|
این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید

 در این پست، من شما را به دیدگاه من در مورد چگونگی استفاده از نام تجاری سازگار در وب سایت خود می گویم. من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه این میتواند به بهبود میزان کلیک از طریق Google کمک کند.

این نام تجاری که شما در مورد آن صحبت می کنید چیست؟

نام تجاری این است که شما نام تجاری خود را و یا گاهی اوقات به سادگی نام وب سایت خود را (نام تجاری وب سایت خود) به بازدید کنندگان خود تبلیغ می کنید. نام تجاری ساختمان جدید پیوند است .

علامت تجاری ارتقاء یک محصول یا شرکت خاص با استفاده از تبلیغات و طراحی متمایز ( گوگل )

یک روز پیش جوست پست ای را در مورد نام تجاری و صفحات خانگی به عنوان یک ضمیمه به بیانیه من اضافه کرد که صفحه اصلی نباید برای رتبه بندی کلید واژه استفاده شود. من هنوز احساس می کنم که راه. من فکر می کنم صفحه اصلی شما – بدون نیاز به بهینه سازی – رتبه بندی برای نام تجاری شما. این اغلب نتیجه پیوندهای وب سایت شما با استفاده از نام تجاری شما به عنوان متن لنگر برای آن پیوند میان چیزهای دیگر است.

نام تجاری را در وب سایت خود قرار دهید

وب سایت جدید ما یک نمونه عالی از چگونگی نامگذاری نامحدود است که شما را از یک وب سایت هدایت می کند و هرگز احساس گم شدن نخواهد کرد. شما همیشه در هر صفحه و در هر بخش از آن صفحه می دانید که از yoast.com بازدید می کنید. بدون استفاده از مازاد آواتار ها، این بار.

10

در طراحی جدید، ما با اضافه کردن آرم آشکار در هر صفحه، نام تجاری سازگار را به دست می آوریم. اما همچنین با طراحی هر عنصر در وب سایت برای مطابقت با این آرم. یک راهنمای سبک برای عنوان، blockquotes، خطوط، ویجت ها و جعبه ها وجود دارد که بالاتر از دیگر طرح های سایت ما در حال حاضر کاملا سازگار است.

نام تجاری سازگار در طراحی

ما لوکس Mijke که مدیران نام تجاری ما در Yoast سال است، دانستن نام تجاری از سر تا دم. او و تیم ما از تصویرگران می توانند این برند را به یک طراحی و تصاویر تبدیل کنند. شما ممکن است لوکس را نداشته باشید. ما اغلب وب سایت هایی را پیدا می کنیم که توسط صاحب وب سایت تنظیم و نگهداری می شوند. سهولت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال، وردپرس و جوملا! برای این سرزنش می شوند. صاحب ممکن است در طول روز نجار یا دندانپزشک باشد و یک طراح وب وب خود اعلام کرده در شب. اما به استثنای سؤال اگر راه رفتن باشد (من فکر نمیکنم که هرکسی به تجارت خودش بپردازد)، نام تجاری سازگارانه اغلب در این فرایند از دست میرود. یک موضوع کلی استفاده می شود، یک لوگو ممکن است اضافه شود – اغلب متن ساده استفاده می شود – اما این مربوط به آن است.

ما اغلب وب سایت هایی را پیدا می کنیم که توسط صاحب وب سایت تنظیم و نگهداری می شوند. سهولت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال، وردپرس و جوملا! برای این سرزنش می شوند. صاحب ممکن است در طول روز نجار یا دندانپزشک باشد و یک طراح وب وب خود اعلام کرده در شب. اما به استثنای سؤال اگر راه رفتن باشد (من فکر نمیکنم که هرکسی به تجارت خودش بپردازد)، نام تجاری سازگارانه اغلب در این فرایند از دست میرود. شما از یک موضوع کلی استفاده می کنید، یک علامت ساده اضافه کنید – اغلب آن فقط متن ساده است – اما این مربوط به آن است.

فقط اضافه کردن یک لوگو مانند اسبهای نام تجاری است که در پشت آن قرار دارد و می داند که با چه سرعتی با او برخورد می کند. فقط کافی نیست به عنوان مثال، در مورد استفاده از رنگ فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که عنوان ها و رنگ های پس زمینه با رنگ های لوگو مطابقت دارند. سازگار باش برای مثال، اگر آرم شما در مورد منحنیها و محافل است، برای استفاده از ویجت های خود، یا یک فونت سربرگ انحنا استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اینها اضافه می شود.

نام تجاری سازگار در متن

ما برای اضافه کردن “به Yoast” به تعدادی از نام های پلاگین ما، مانند WordPress SEO توسط Yoast استفاده کردیم. واقعیت جالب این است که پلاگین WordPress SEO ما اکنون “Yoast SEO” نامیده می شود. علامت گذاری به ما کمک می کند تا در این مدت بدون هیچ گونه تلاش از طرف ما رتبه بندی کنیم. جامعه این اتفاق می افتد، با استفاده از “Yoast SEO” در انجمن های پشتیبانی، در رسانه های اجتماعی مانند توییتر و در پست های وبلاگ در مورد این افزونه. با تشکر از شما، به هر حال. این نشان می دهد که استفاده صحیح از یک اصطلاح در متن، از جمله پیوندها به وبسایت شما، به شما در اصلاح نام تجاری شما در کلماتی که کاربران شما از آن استفاده می کنند، کمک می کند. در واقع، ما متوجه شده ایم که Yoast SEO به معنای مترجم WordPress SEO برای گوگل است:

10

گوگل “WordPress SEO” را به عنوان کلمه کلیدی مورد استفاده در جستجوی هنگامی که جستجو برای “Yoast SEO” را انجام می دهد، می نویسد. این یکی از دلایلی است که در واقع در آینده نزدیک پلاگین “Yoast SEO” را بازبینی می کنیم. بیشتر در مورد پست های آینده!

تجزیه و تحلیل محتوا در زمان واقعی ما به شما کمک می کند که این مارک تجاری را به صفحه اصلی خود اضافه کنید، اگر بخواهید در آن کمک کنید. بله میدانم. این به طریقی بهینه سازی صفحه اصلی شما برای یک کلمه کلیدی است. خط پایین این است که شما باید در این مورد سازگار باشید. اگر محصول Yoast همانند گوگل آنالیز مارک تجاری باشد، از آن نام در همه جا استفاده کنید. مثل WordPress با یک حروف کوچک نوشته شده است. افراد ممکن است شما را کمتر جدی بگیرند، در صورتی که در این مورد سازگار نیستید. این نیز به گوگل شناسایی نام تجاری خود را، البته. یکی از مواردی که ما اغلب به مردم میگوییم این است که نام تجاری را در انتهای عنوان صفحه اضافه کنید. برای کاربران وردپرس، اضافه کردن این نام تجاری به عناوین خود را در بخش Titles & Metas از افزونه ما آسان است به عنوان پای.

چگونه نام تجاری سازگار با کلیک بر روی نرخ کمک می کند !؟

در حال حاضر، شما باید خودتان را در وب سایت خود قرار دهید. شما احتمالا قسمت هایی را که نیاز به بهبود دارند تعیین کرده اید. اما شما نیاز به ایجاد یک نام تجاری سازگار با یک اولویت، که معمولا سخت ترین بخش است. دلیل اینکه شما باید اولویت بندی یکپارچه را ایجاد کنید، این است که زمانی که نام تجاری در عناوین صفحه، در متون و در متا توضیحات، تمام عناصر وب سایت شما که در Google نشان داده شده است، سازگار است، این (در مدت کوتاهی نه چندان طولانی) وقتی یک کاربر گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص جستجو می کند، تشخیص باعث می شود.

اگر برای مثال، کسی جستجو برای وردپرس SEO و “Yoast” هر بار ظاهر می شود ، باید بین این دو رابطه وجود داشته باشد، درست است؟ این نام تجاری شما را به کلید واژه مرتبط خواهد کرد. این اعتماد را افزایش می دهد و آن را آسان تر و یا حتی طبیعی تر برای آن کاربر کلیک کنید لینک به وب سایت شما. شما تبدیل به یک منبع شناخته شده برای آن بازدید کننده خواهد شد.

و این است که چگونه نام تجاری سازگار با کلیک شما از طریق نرخ در گوگل کمک خواهد کرد.

بهینه سازی کلمات کلیدی برای نام تجاری

به تازگی، برای بررسی سایت ما یک بخش اضافی به شکل مصرف ما افزوده ایم: کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید. به شما اجازه می دهیم مجموعه ای محدود از کلمات کلیدی را اضافه کنید، بنابراین می توانیم وب سایت خود را برای این سایت بررسی کنیم. یکی از چیزهایی که برجسته است این است که این کلمات کلیدی تقریبا هیچ نام تجاری را شامل نمی شود. این همیشه در مورد محصول، بدون نام تجاری است. این سازگار نیست. اگر یک محصول منحصر به فرد داشته باشید، باید آن را نام ببرید. و شما باید برای ترکیبی از بهینه سازی کنید.

عضویت در خبرنامه آکادمی

با عضویت در خبرنامه هر شنبه به صورت صد در صد رایگان آخرین و داغ‌ترین مباحث روز بازاریابی را در ایمیل خود دریافت کنید.

این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید
close

دانلود رایگان کتاب
 ۱۰ اصطلاح مهم ایمیل مارکتینگ که باید بدانید

۱۰ اصطلاح مهم ایمیل مارکتینگ که باید بدانید