کوکا زیرو در انگلستان تغییر نام داده می شود!

%da%a9%d9%88%da%a9%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%84%d8%b1%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af

کوکا زیرو در انگلستان تغییر نام داده می شود!

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
|
این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید

 

همچنین شرکت کوکاکولا استراتژی برندینگ جدیدی را بر روی این نام اجرا خواهد کرد تا این موضوع را که این نوشابه ها حاوی هیچ قندی نیستند را برای مخاطبان آشکارتر و واضح تر کند.

جان وودز (مدیر کوکاکولا در انگلیس ) بیان کرد که شرکت کوکاکولا می‌خواهد که این برند جدید بیش‌تر از بند سابق و قدیمی کوکاکولا فروش داشته باشد.

«ما می‌دانیم که میلیون‌ها نفر از مردم، طعم کوکاکولا را دوست دارند و داریم تلاش می‌کنیم تا دستور تولید کوک جدید را طوری تغییر دهیم که همان طعم کوکاکولای اصیل را بدهد اما این بار بدون شکر! این بزرگترین سرمایه گذاری است که در دهه‌ی اخیر برای روانه کردن یک محصول جدید به بازار انجام داده ایم! ما طعم اصیل کوکاکولا را بدون شکر به مردم ارائه خواهیم کرد.

بنابر گزارش نشریه گاردین برندهای Coke Life و Coke Diet ۴۳ درصد از سهم فروش کوکاکولا در انگلستان را در اختیار خود دارند.

شرکت کوکاکولا در تلاش است تا با ارائه‌ی شکر کمتر در تمام محصولات خود با نگرانی عمومی در حوزه‌ی مصرف شکر مقابله کند.

در مورد برند و برندینگ بیش‌تر بدانید.

بازاریابی برند چیست ؟

۶ اشتباه بزرگ در ساختن یک برند

چه کنید تا مشتریان در مورد برند شما جار و جنجال راه بیندازند؟

 

 

عضویت در خبرنامه آکادمی

با عضویت در خبرنامه هر شنبه به صورت صد در صد رایگان آخرین و داغ‌ترین مباحث روز بازاریابی را در ایمیل خود دریافت کنید.

envelope-o
این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید

دریافت کتاب ۷ مزیت میلرلایت بر سایر سیستم های ایمیل مارکتینگ

کتاب رایگان ۷ اصل اساسی برای برندسازی

کتاب ۷ اصل اساسی برای برندسازی

برندسازی تنها راه افزایش قطعی فروش و درآمد شماست. داشتن چهره‌ای متفاوت از سایر رقباست که باعث می‌شود نسبت به دیگران ترجیح داده شوید.

همین الان این کتاب را به رایگان در ایمیل خود دریافت کنید

x