این نتیجه ای نیست که هر بازاریاب بخواهد بیننده پس از دیدن محتوای خود به آن برسد. در اینجا چند درس است که بازاریابان می توانند از گام های اشتباه Bud Light بیاموزند:
درس های آموخته شده از Bud Light
اهمیت ایستادن در پشت اظهاراتی که بیان می کنید.
این نتیجه ای نیست که هر بازاریاب بخواهد بیننده پس از دیدن محتوای خود به آن برسد. در اینجا چند درس است که بازاریابان می توانند از گام های اشتباه Bud Light بیاموزند:
تا ماه مه، Bud Light نسبت به سال قبل 23 درصد کاهش فروش و افت قیمت سهام را تجربه کرد. شایان ذکر است، بحث و جدل ممکن است تنها عامل تعیین کننده کاهش فروش Bud Light نباشد. مصرف الکل مدتی است که کاهش یافته است، به ویژه در میان نسل جوان و ژنرال Z.
از آنجایی که مخاطبان Bud Light از قبل در حالت آماده باش بودند، لحن کمدی آگهی زمانی که اعضای مخاطب احساس می کردند که آنها در کنار شوخی هستند، از بین رفت.
علاوه بر این، اوایل سال جاری، آلیسا هاینرشاید، معاون بازاریابی Bud Light، در مصاحبهای گفت که تمرکز او بر ادامه ترویج جامعیت برای جذب مشتریان جوانتر است. پستهای اولیه با مولوینی میتوانست فرصتی برای این برند باشد تا با این ادعاهای فراگیر قدم بگذارد.
خواهیم دید که آیا Bud Light می تواند به موقع بر این اشتباهات غلبه کند و به باربیکیوهای تابستانی امسال برسد.
علیرغم آنچه منتقدان تبلیغ Mulvaney ممکن است بگویند، Bud Light سابقه طولانی در بازاریابی LGBTQ+-شامل دارد. این برند از سال 1998 با GLAAD همکاری کرده است، چندین جشن پراید را حمایت مالی کرده است و در سال 2016 تبلیغی را منتشر کرده است که عروسی یک زوج همجنس را به تصویر می کشد.
تا کنون، سال 2023 یک سال چالش برانگیز برای Bud Light بوده است.
در تلاشی برای غلبه بر این جنجال، Bud Light به تازگی تبلیغ جدیدی به نام “Easy to Summer” منتشر کرده است که در کمتر از یک هفته بیش از 279 هزار بازدید داشته است. اما اگر نظرات نشانهای باشد، ممکن است آگهی جدید علامت را از دست داده باشد.