به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
Chili’s با یک تبلیغ جدید بازگشته است، این بار با نوستالژی همراه شده است.
تبلیغات بدنام این برند “I want my baby back ribs” در دوران Y2K کلاسیک بود (تبلیغ *NSYNC به طور خاص در ذهن من بدون اجاره زندگی می کند). اکنون، رستوران های زنجیره ای در جدیدترین تبلیغات تجاری خود با حضور خواننده برایان مک نایت، خاطرات آن دوره زمانی را مرور می کنند.
این آگهی گارسونی به نام برایان را به تصویر میکشد که شباهت زیادی به مک نایت دارد (اما اصرار دارد که اینطور نیست) به مشتریانش با آهنگ آهنگ موفقیت آمیز این خواننده در سال 1999 “Back At One” سروصدا میکند. هشدار اسپویلر: پیشخدمت در واقع برایان مک نایت است.
اگر بخش نظرات ویدیو در یوتیوب نشانهای باشد، Chili آن را از پارکی که با مشتری ایدهآل خود ارتباط برقرار میکند، حذف کرده است. نظرات در مورد این ویدیو بسیار مثبت است و کاربران در مورد نوستالژیک بودن ویدیو اظهار نظر می کنند.
در سالهای اخیر، Chili’s بهعنوان جمعیتشناختی هدف خود، نسل هزارهها، بهویژه آنهایی که خانوادههای جوان دارند، بهکار گرفته شده است. اگر چیزی است که بازاریابان در مورد رسیدن به نسل هزاره یاد گرفته اند، آن نوستالژی است که می فروشد.
هزارهها، یا کسانی که بین سالهای 1981 تا 1996 متولد شدهاند، نسلی از افرادی هستند که در رأس بیشتر گرایشهای اینترنتی قرار دارند، در حالی که هنوز به اندازه کافی بزرگ هستند تا «زمانهای قبل» را به خاطر بسپارند – روزهایی که فناوری در مرکز تعاملات ما قرار داشت.
زمانی که برندها بتوانند لحظاتی را که یادآور گذشته هستند از طریق یک لنز دیجیتال مدرن بازسازی کنند، می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان هزاره باشد.
اخبار بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
توییتر آبی اکنون در 20 کشور دیگر در دسترس است.
آمار TikTok: بیش از 50 آماری که بازاریابان باید در سال 2023 بدانند.
مقررات تبلیغات: کنگره در حال بررسی قوانینی است که بر نحوه تبلیغات شرکت ها برای کودکان تأثیر می گذارد.
TikTok محدودیت زمانی روزانه 60 دقیقه ای برای کاربران زیر 18 سال در نظر گرفته است.
کسب درآمد از وبلاگ ها: وبلاگ HubSpot آخرین داده ها را در مورد کسب درآمد از وبلاگ گزارش می کند.
فولکس واگن و مرسدس بنز کلاس جدیدی از وسایل نقلیه را معرفی می کند که با برنامه هایی مانند TikTok، Spotify و YouTube ادغام خواهند شد.